• De stelling van deze week luidt:
    Er moet meer aandacht besteed worden aan andere muziekstijlen dan alleen aan pop.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmmm...Je kan gewoon op YouTube gaan en luisteren wat je wilt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:27 ]

    Madonna schreef:
    Oneens. Mensen luisteren toch wel naar wat ze leuk vinden en pop is nou eenmaal een geliefd genre. En als ze behoefte hebben aan iets anders zijn er via internet genoeg mogelijkheden om daar aan te komen.


    The pen is the tongue of the mind

    Horizons schreef:
    Op de radio wel, maar in het algemeen mag iedereen zijn pop hebben. Ik zou er niet tegen kunnen als huppeltjes opeens naar Metal zouden luisteren.


    26 - 02 - '16

    Eens.
    Op de populaire radiozenders worden constant, elke dag precies dezelfde liedjes gedraaid, die ook nog eens bijna allemaal op elkaar lijken.
    Ze mogen best wel eens afwisselen met andere muziekstijlen.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Eens. Als fervent liefhebber van oude rock en metal is het niet leuk om telkens op de radio dezelfde crap te horen, dag in dag uit. Een koptelefoon lijkt de ideale oplossing dan, maar dat kan moeilijk tijdens een rijles of in een cafe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madonna schreef:
    Oneens. Mensen luisteren toch wel naar wat ze leuk vinden en pop is nou eenmaal een geliefd genre. En als ze behoefte hebben aan iets anders zijn er via internet genoeg mogelijkheden om daar aan te komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mensen luisteren toch wel naar wat ze leuk vinden en pop is nou eenmaal een geliefd genre. En als ze behoefte hebben aan iets anders zijn er via internet genoeg mogelijkheden om daar aan te komen.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    eens heel veel stijlen verdwijnen echt zonde en vooral de oudste stijlen zijn aan het verdwijnen terwijl dat de basis is van muziek


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Madonna schreef:
    Oneens. Mensen luisteren toch wel naar wat ze leuk vinden en pop is nou eenmaal een geliefd genre. En als ze behoefte hebben aan iets anders zijn er via internet genoeg mogelijkheden om daar aan te komen.


    Miep

    De grootste groep mensen vinden pop nu eenmaal leuk, ik luister zelf liever anders, maar denk maar niet dat er een geschikte radiozender voor is.
    Hetzelfde als met andere dingen, ik vind het bijvoorbeeld echt vreselijk om met gym te moeten voetballen, maar dat zijn bij ons 1 op de 30 leerlingen die het echt niks aan vinden, ga je dan voor 1 leerling minder voetballen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 13:32 ]

    Oneens, want dan zou ik niet meer bijna janken van blijdschap als er een videoclip van één van mijn favoriete bands voorbij komt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het best zo.

    Van mij hoeft het niet zo, het is mijn favoriete stijl. Maar pop staat voor populair, en is geen bepaalde stijl, gewoon wat op dat moment het meeste gedraaid wordt, daar zit veel van hetzelfde bij, maar het is nu eenmaal pop.


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    oneens,
    de meeste radiostations spelen nou liever pop dan metallic of hardrock of klassiek. Je kunt niet zomaar beslissen welke muziek ze draaien :Y)


    dreams come true, nightmares to

    Oneens.
    Ik vind dat je mensen niet kunt zeggen wat ze moeten gaan luisteren. Als ze pop leuk vinden, laat ze daar dan lekker naar luisteren.
    Ik luister het zelf ook ontzettend veel, maar er staan ook heel veel nummers op mijn computer niet niet in dat genre thuishoren. Rock en Acid bijvoorbeeld. Het verschilt veel, I know, maar mijn smaak ligt breed. Dat is bij veel mensen zo. Alleen alles wat veel mensen horen is muziek op de radio, en het grootste del daarin is pop.


    For those I love, I will sacrifice