• De stelling van deze week luidt:
    Er moet meer aandacht besteed worden aan andere muziekstijlen dan alleen aan pop.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dreamful schreef:
    Popmuziek betekent populaire muziek en is officieel geen 'genre' zoals bijvoorbeeld R&B, country of rap, toch? Een nummer kan van genre rap zijn, maar in de top 40 staan en daarmee popmuziek zijn. Of ligt dat aan mij of zo en zit ik onzin te bazelen?xd Ik bedoel, Taylor Swift zingt/zong country, maar als ze in de top 40 staat is het opeens popmuziek, terwijl het genre toch echt country is van origine. De muziek wordt ons gewoon pop gemaakt door het vele afdraaien, maar heeft vaak toch wel een achterliggend genre(:


    •*• Lululu •*•

    Oneens. Je mag luisteren wat je wil, en als pop populair is geworden doordat heel veel mensen er naar luisteren, kan daar verder niet echt iets aan gedaan worden. Maar het is geen reden om andere muziekstijlen niet te respecteren


    Be Your Own Anchor

    Eens,
    Anders wordt het ook maar eentonig is het niet? xD


    Someone to quiet the voices in my head. Make 'em sing to me instead, it's you

    Eens. Klassieke muziek is bijvoorbeeld ook erg mooi. Vooral piano. Het zou leuk zijn als daar wat meer aandacht aan werd besteed. Of dat het gecombineerd werd met pop.

    mee eens
    ik ben op school een van de weinigen die hardcore, hardstyle en metal luisterd...
    als ik op school vraag 'luister jij wel eens hardcore?' vragen ze me wat het is...


    the last thing they will learn in this world is how cruwel i can be!

    Eens, radio e.d. is veel te veel gebasseerd op pop terwijl andere genres ook heel leuk kunnen zijn.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    mee eens

    Mee eens,

    Pop is wel leuk hoor!! Maar ik vind dat punk ook meer aandacht moet krijgen want de meeste mensen denken dat punk schreeuw misschien is, terwijl dat juist het muziek is waar je een verhaal in kan horen!
    Voor de rest is; JUSTIN DREW BIEBER ook perfect ^_^


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Madonna schreef:
    Oneens. Mensen luisteren toch wel naar wat ze leuk vinden en pop is nou eenmaal een geliefd genre. En als ze behoefte hebben aan iets anders zijn er via internet genoeg mogelijkheden om daar aan te komen.


    Some people are art and do art at the same time

    Oneens.

    Er wordt genoeg gewerkt aan Rock, Jazz, Klassiek etc. Kijk bijvoorbeeld naar Green Day. Een mix van Rock&Pop, wordt genoeg aan gewerkt. Kijk naar Three Days Grace, Rock maar heeft toch een heel klein beetje van Pop weg. Wordt genoeg aan gewerkt. Musicals. Spelen vaak nieuwe, Klassieke liedjes, alsmaar nieuw. Wordt genoeg aan gewerkt. Jazzbands. Wordt genoeg aan gewerkt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eens, zelf hou ik ook van meerdere muziek stijlen, pop word inderdaad te veel naar voren gebracht op tv,radio etc


    Simple but effective

    nerveus schreef:
    Mee eens, helemaal mee eens. Pop muziek wordt zo uitgekauwd en andere stijlen lijken niet meer gerespecteerd te worden. Niet door mensen, niet door radio, niet door tv. Echt zonde, want er is echt veel meer dan alleen pop. Maarja, de mensen willen dat helaas.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    helemaal mee eens!!
    er is veel te veel pop in deze wereld!


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House