• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja ik vind het prima (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik denk dat ik 1 van de 2 personages aanpas. Ieder geval iets minder verlegen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zal de rollen wel even in de story gaan zetten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    O trouwens!

    Er is nu toch weer een rol vrij voor jongen? Want er wilde nog iemand mee doen dus die kan nu meedoen? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ja is goed, mijne wordt wel een bitch, maar dan ehm... Dan maak ik in de rollnstory wel een hele nieuwe rol, is dat erg? x


    Ja, is goed.
    En ik vind dat er geen limiet moet zijn op hoeveel personen er meedoen, als het maar een beetje verdeelt blijft qua koningsmensen en anti-koningsmensen. Er mogen dus best meer mensen van mij meedoen.

    En mensen, pas je rol gerust aan, als je dit maar niet de hele tijd doet, maar gewoon nu, nu er nog niet über veel gepost is.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 14:17 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb mijne aangepast, maar wie is nu de prins of prinses van wie het koninkrijk eigenlijk is? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kunnen we niet beter een heel nieuw topic aanmaken, want de helft van de mensen die er nu tussen staan reageren niet meer en ik denk als er al zoceel gerpg't wordt mensen minder snel meedoen... Gewoon een idee... x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik doe nog mee hoor. Ik ben alleen even bezig met iets.


    †

    Coockies schreef:
    Kunnen we niet beter een heel nieuw topic aanmaken, want de helft van de mensen die er nu tussen staan reageren niet meer en ik denk als er al zoceel gerpg't wordt mensen minder snel meedoen... Gewoon een idee... x


    Kan hoor, ik vind het best.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oké wie maakt die aan en wie willen nog allemaal meedoen? Misschien is dat handig om te weten. Ik denk dat jij hem het beste aan kan maken Lexus, aangezien jij de meeste ideeën hebt (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik blijf meedoen.


    Your make-up is terrible

    Coockies schreef:
    Oké wie maakt die aan en wie willen nog allemaal meedoen? Misschien is dat handig om te weten. Ik denk dat jij hem het beste aan kan maken Lexus, aangezien jij de meeste ideeën hebt (: x


    Bedoel je helemaal een nieuw rpg topic trouwens? Want dat vind ik niet zo handig. Er is namelijk al wat gereageerd. We zouden wel een nieuw rpg topic kunnen aanmaken, gewoon met ieders laatste reactie, verdergaan waar we gebleven waren.. Ik wil best een nieuw rollentopic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:24 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh nee die bedoelde ik niet, maar ik bedoel , dan kan je ook begin pagina aanpassen enzo en alles. Want nu is het eerste topic van alles al best ver, de meeste zijn volgens mij afgehaakt en nou jaa.... Dan klopt het niet echt meer na mijn idee. Waarom vind jij dat niet zo handig? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Assassin schreef:
    Ik blijf meedoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet ik een nieuw rollentopic + rpg topic aanmaken?
    Dat we dan gewoon wel verdergaan met de verhaallijn, voor zover die nog klopt (met missende personages) en ieder zijn / haar laatste reactie gewoon post?


    Aan niets denken is ook denken.