• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja verhaallijn gewoon hetzelfde, maar dan met die huisjes ofzo, nou ja wat jullie in gedachte hadden en wie is degene van wie het rijk eigenlijk was? Want de prins mistte, maar die heb ik al ingevuld en nou ja... Die vermiste prinses, maar dat kan ecentueel ook een prins worden... Ik denk dat dat overzichterlijker is om beidde nieuw te maken.... x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ja verhaallijn gewoon hetzelfde, maar dan met die huisjes ofzo, nou ja wat jullie in gedachte hadden en wie is degene van wie het rijk eigenlijk was? Want de prins mistte, maar die heb ik al ingevuld en nou ja... Die vermiste prinses, maar dat kan ecentueel ook een prins worden... Ik denk dat dat overzichterlijker is om beidde nieuw te maken.... x


    Ja, ik ga ermee bezig.
    Ik pas de verhaallijn ook wat aan (klein beetje maar)


    Aan niets denken is ook denken.

    [Ja is goed (: Maar doen we dan nog dat de vermiste prinses/prins in het verboden bos zit? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ja is goed (: Maar doen we dan nog dat de vermiste prinses/prins in het verboden bos zit? ]


    Dat mag best, ik weet niet wie dat is dan, maar dat kan natuurlijk wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oké, dan moet iemand zeggen als die dat wil zijn (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Oké, dan moet iemand zeggen als die dat wil zijn (: x

    Misschien mijn vrouwelijke personage? Maar dat ze was weg gegeven bij haar geboorte, of zo? Ik weet niet eens of dat vroeger kon of al gebeurde.
    Edit: Ik ga nu schrijven voor Lexus en HH, maar dat kan ik toch nog gewoon posten in het RPG topic?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:43 ]


    Lexus schreef:
    Moet ik een nieuw rollentopic + rpg topic aanmaken?
    Dat we dan gewoon wel verdergaan met de verhaallijn, voor zover die nog klopt (met missende personages) en ieder zijn / haar laatste reactie gewoon post?


    Dat is wel handig, aangezien we de beginpost nu niet kunnen aanpassen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hidan schreef:
    (...)
    Misschien mijn vrouwelijke personage? Maar dat ze was weg gegeven bij haar geboorte, of zo? Ik weet niet eens of dat vroeger kon of al gebeurde.
    Edit: Ik ga nu schrijven voor Lexus en HH, maar dat kan ik toch nog gewoon posten in het RPG topic?


    [Nou er komt dus een nieuw topic, dus weet niet of dat zo handi gis...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rollentopic + verhaallijn


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145965

    Ffe een rpg topic aanmaken. (gewoon met laatste reacties van iedereen)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:49 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Rpg topic :

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145966


    Aan niets denken is ook denken.

    Als er iemand naar Severina wil, be my guest. Op dit moment heb ik namelijk niemand voor haar. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deemz, als je Rosalie wakker laat worden zal ik erop reageren met Rachelle!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kan jij Rosalie neit wakker maken? Dan kan ik even bitchy reageren (: x ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Okay, ik zal er wel mee posten c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is handig als iedereen even de aangepaste verhaallijn leest, samen met de plekken die er in het rpg zijn (en de regels) in de story van het rpg.


    Aan niets denken is ook denken.