• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik doe ook nog mee! :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Aaahw Jaimz gaat het?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja het gaat wel opzich. Ik heb nu alleen nog wel pijn bij mijn heup en schouders. En damn. Die koppijn mag ook wel weg hahah ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoe heb je dat geflikt joh hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijn voet gleed weg op de trap >_< nog een geluk dat ik de trap leuning beet had!

    Maar goed, ik heb weer gereageerd met Racchiee ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaahwww <3 Ik was een keer zo grappig van de trap gevallen... Echt heel grappig, nou ja eigenlijk vaker. Op school 2 keer achter elkaar op dezelfde trap. Ging echt zo: Ik viel. Zegt een vriendin zo, gaat het? En doe voorzichtig. Wil ik weer een stap zetten, donder ik weer van de trap. Hahaha, deed wel pijn, maar ja.

    En toen ik klein was met mijn beste vriendin en haar zus. Ik had vroeger zo'n trap, met een soort glijbaantje, een miniglijbaante en gewoon de trap. Dus de zus van anouk dacht, ik ga van de grote glijbaan, knalt ze vol tegen de muur die onder aan de trap was. Mijn beste vriendn dacht, ik laat me op mijn kant van de trap afglijden, die kon dus niet meer remmen en ik dacht, ik ga op het kleine richeltje staan en er zo afglijden. Ging dus totaal mis hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oeh, das niet al te best jaimy. Gelukkig dat je inderdaad niet helemaal van de trap af bent gevallen..

    Hurtedheart, wil je jou personage leidster laten zijn? (Maya)
    En zo ja, is iedereen daar van het verborgen bos mee eens?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het prima, maar wie is dan de prinses of prins die is gevlucht of is die er niet? Of is Maya die dan? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb geen idee.. Die hoeft er van mij ook niet per se te zijn, behalve als iemand die rol wil hebben / maken..


    Aan niets denken is ook denken.

    Oké, maar dan is hun reden dat ze wraak nemen gewoon omdat ze het oneerlijk vinden en hun ouders gedood zijn? Toch? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Oké, maar dan is hun reden dat ze wraak nemen gewoon omdat ze het oneerlijk vinden en hun ouders gedood zijn? Toch? x


    Ze hebben allemaal een andere reden om tegen de koning te zijn / hem te haten. Ze zijn allemaal naar het verborgen bos gegaan omdat daar niet op hen gelet wordt / ze daar kunnen trainen om ooit wraak te nemen.


    Aan niets denken is ook denken.

    HurtedHeart, volgens mij wist Maya helemaal niet van Nate zijn verhaal, hoor? Dat had ik in elk geval opgemaakt uit Lexus haar posts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht met reageren op Rachelle totdat HurtedHeart heeft gereageerd (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dat had ik ook wel verwacht ^^

    Anyway, ik ga slapen dus zie morgen wel of er gereageerd is of niet c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okii slaaplekker Jaimzz x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne