• Inschrijvingen gesloten!!



    Hallo Gipsy,
    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je WvW wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. veel plezier!
    groetjes, Yoda


    Ik heb de toestemming gekregen om het Weerwolven van Wakkerdam spel op te richten, waarbij ik 20 à 25 kandidaten zoek.

    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.
    Als mensen een goede reden hebben dat ze de deadline niet hebben kunnen halen, wordt de deadline een dag uitgesteld.

    In de eerste ronde, laat ik de wolven een opperwolf kiezen die in contact zal staan met mij en tevens zoeken ze ook hun eerste slachtoffer uit.
    Ook zal cupido een koppel moeten aanstellen, mag de ziener iemands rol weten en kan de heks één van haar drankjes gebruiken.

    Meer informatie over het spel, kan je vinden in de bijhorende story.

    Deelnemers:

    1. PercyWood
    2. 230710
    3. Aislinn
    4. xElounor
    5. Endure
    6. Z0RR0
    7. jaimyhoi
    8. kittje
    9. Bandieri
    10. X1D4everX
    11. blackunicorn
    12. Arriver
    13. Annabeth
    14. katl1
    15. Butcher
    16. Seaver
    17. xSCHUT
    18. SateGoddess
    19. Patholoog
    20. foxfaceXXX
    21. MadEyeMoody
    22. Micat
    23. Bandieri
    24.
    25.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:16 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ikke! Ikke! Ikke! Count me in! Please. Ik heb nog nooit een WvW wedstrijd gehad die ook daadwerkelijk werd afgemaakt, dus hopen dat het nu wel het geval is (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm in! 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De link van je story werkt niet. Er staat "Je kan alleen aan je eigen stories werken"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De link naar de story doet het wel niet. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe mee, als het kan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    PercyWood schreef:
    De link van je story werkt niet. Er staat "Je kan alleen aan je eigen stories werken"


    Haha zelfde moment. :'D
    Daarom dat Q opeens zou langzaam ging bij mij haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aangepast (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    230710 schreef:
    (...)

    Haha zelfde moment. :'D
    Daarom dat Q opeens zou langzaam ging bij mij haha.

    Dat had ik ook x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm in (:


    Do what people say you can't.

    Ooh, ik wil wel meedoen (: WvW is echt leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil ook meedoen ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben benieuwd, ik wil ook meedoen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    We hebben nog steeds mensen nodig (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Count me in


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe mee :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.