• Inschrijvingen gesloten!!



    Hallo Gipsy,
    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je WvW wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. veel plezier!
    groetjes, Yoda


    Ik heb de toestemming gekregen om het Weerwolven van Wakkerdam spel op te richten, waarbij ik 20 à 25 kandidaten zoek.

    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.
    Als mensen een goede reden hebben dat ze de deadline niet hebben kunnen halen, wordt de deadline een dag uitgesteld.

    In de eerste ronde, laat ik de wolven een opperwolf kiezen die in contact zal staan met mij en tevens zoeken ze ook hun eerste slachtoffer uit.
    Ook zal cupido een koppel moeten aanstellen, mag de ziener iemands rol weten en kan de heks één van haar drankjes gebruiken.

    Meer informatie over het spel, kan je vinden in de bijhorende story.

    Deelnemers:

    1. PercyWood
    2. 230710
    3. Aislinn
    4. xElounor
    5. Endure
    6. Z0RR0
    7. jaimyhoi
    8. kittje
    9. Bandieri
    10. X1D4everX
    11. blackunicorn
    12. Arriver
    13. Annabeth
    14. katl1
    15. Butcher
    16. Seaver
    17. xSCHUT
    18. SateGoddess
    19. Patholoog
    20. foxfaceXXX
    21. MadEyeMoody
    22. Micat
    23. Bandieri
    24.
    25.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:16 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Annabeth schreef:
    (...)

    Wij hebben die ook thuis staan.

    En toch doen we het ALTIJD met een oldschool kaartenspel. xd


    Echt?! Huh, hoe dan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Echt?! Huh, hoe dan?

    Ik wilde vragen of dit gesprek ergens anders verder kon worden gezet zodat het wat overzichtelijk blijft voor mij om de aanmeldingen te lezen (':


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Echt?! Huh, hoe dan?


    We zijn nooit met heel veel en we laten ook vaak rollen weg, dan heb je ook nog een variant en die heet "Maffia".

    Bij weerwolven is de indeling meestal zo:

    Weerwolven zijn de koningen [er zijn er meestal twee of drie]
    Cupido is de spelregels xd maar die zit er bijna nooit in.
    De ziener is een aas
    Jager hebben we niet en heks gebruiken we bijna nooit
    De burgers zijn de rest van de genummerde kaarten.

    Dan hebben we soms nog een spiekend meisje, die kan dan ongezien door haar vingers kijken in "de nacht" wanneer de weerwolven wakker worden.
    De rollen hangen altijd af van met hoeveel we zijn en hoeveel tijd we hebben, meestal spelen we maffia en daarin heb je deze rollen:

    De Maffia
    De burgers
    De paus (die kan iemand beschermen 's nachts, maar hij moet gokken)
    De politie (die is net als de ziener)
    Soms is er dan ook nog een slet, maar tot twee jaar geleden deden we dat niet omdat het nogal te grof was voor onze leeftijdgroep. xd


    help

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik wilde vragen of dit gesprek ergens anders verder kon worden gezet zodat het wat overzichtelijk blijft voor mij om de aanmeldingen te lezen (':


    Sojjie. xd Heb net heel die uitleg gedaan.

    Ik zal het niet meer doen. (':


    help

    Nog maar één persoon! *duimt omdat ze wil beginnen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Nog maar één persoon! *duimt omdat ze wil beginnen*

    Inderdaad (:
    Maar als ik een 20ste persoon heb, wachten we nog even tot 21u15.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Inderdaad (:
    Maar als ik een 20ste persoon heb, wachten we nog even tot 21u15.

    Dan nog. Anders moeten we misschien nog tot morgen wachten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm.. mischien dat ik mee wil doen alleen zou het niet veel helpen aangezien ik niet weet hoe zo'n WvW wedstrijd werkt..


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Hmm.. mischien dat ik mee wil doen alleen zou het niet veel helpen aangezien ik niet weet hoe zo'n WvW wedstrijd werkt..

    Misschien helpt dit


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MadEyeMoody schreef:
    Hmm.. mischien dat ik mee wil doen alleen zou het niet veel helpen aangezien ik niet weet hoe zo'n WvW wedstrijd werkt..


    Bovendien wijst het zich vanzelf uit als de spelleidster alles duidelijk aankondigt etc.
    Gewoon meedoen, joh!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MadEyeMoody schreef:
    Hmm.. mischien dat ik mee wil doen alleen zou het niet veel helpen aangezien ik niet weet hoe zo'n WvW wedstrijd werkt..

    Gewoon doen (:
    Ik help je wel als je vragen hebt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik wil wel...


    imperfection is beauty

    Gipsy schreef:
    (...)
    Gewoon doen (:
    Ik help je wel als je vragen hebt.


    Is goed, ik probeer het wel gewoon


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik ook noeg meedoen?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lol, wanneer je al over de 20 bent komen er plots wel mensen bij XD


    Don't be like the rest of them, darling