• Inschrijvingen gesloten!!



    Hallo Gipsy,
    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je WvW wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. veel plezier!
    groetjes, Yoda


    Ik heb de toestemming gekregen om het Weerwolven van Wakkerdam spel op te richten, waarbij ik 20 à 25 kandidaten zoek.

    Een ronde duurt zo'n 3 dagen, wat naar mijn mening wel lang genoeg is.
    Mensen die de deadline van een ronde niet halen, zonder geldige reden, worden gediskwalificeerd, tenzij het op voorhand geweten is.
    Als mensen een goede reden hebben dat ze de deadline niet hebben kunnen halen, wordt de deadline een dag uitgesteld.

    In de eerste ronde, laat ik de wolven een opperwolf kiezen die in contact zal staan met mij en tevens zoeken ze ook hun eerste slachtoffer uit.
    Ook zal cupido een koppel moeten aanstellen, mag de ziener iemands rol weten en kan de heks één van haar drankjes gebruiken.

    Meer informatie over het spel, kan je vinden in de bijhorende story.

    Deelnemers:

    1. PercyWood
    2. 230710
    3. Aislinn
    4. xElounor
    5. Endure
    6. Z0RR0
    7. jaimyhoi
    8. kittje
    9. Bandieri
    10. X1D4everX
    11. blackunicorn
    12. Arriver
    13. Annabeth
    14. katl1
    15. Butcher
    16. Seaver
    17. xSCHUT
    18. SateGoddess
    19. Patholoog
    20. foxfaceXXX
    21. MadEyeMoody
    22. Micat
    23. Bandieri
    24.
    25.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:16 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Abo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik ken het spel! weleens gedaan met vriendinnen (dat was zaterdag).. Snel beginnen!


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    X1D4everX schreef:
    ik ken het spel! weleens gedaan met vriendinnen (dat was zaterdag).. Snel beginnen!

    We beginnen als ik minstens 20 mensen heb (:
    Dat was de afspraak.
    En de rollenverdeling zal eerlijk verlopen, dus geen vriendjespolitiek voor diegenen die dat denken (:
    Ik trek de rollen namelijk aan de hand van het kaartenspel dat ik hier bij me heb liggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    We beginnen als ik minstens 20 mensen heb (:
    Dat was de afspraak.
    En de rollenverdeling zal eerlijk verlopen, dus geen vriendjespolitiek voor diegenen die dat denken (:
    Ik trek de rollen namelijk aan de hand van het kaartenspel dat ik hier bij me heb liggen.

    Haha, ik probeer je niet te 'verleiden' hoor! ik vind het gwn leuk dat dit spel ook op Q is! ook al organiseert mijn Opa het ik vind t gwn tof! En maakt niet uit! ik wacht wel! XD


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    ik wil ook wel meedoen!


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Ik hou van dat spel, maar ik heb het nog nooit online gespeeld.

    Zou ik meedoen? Ik heb nog geen flauw benul hoe dat gaat via internet, maar ik ga de story even lezen. (:


    help

    Ik doe mee (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik doe ook mee.

    Ik ben gewoon té verslaafd aan dat spel. xd

    Jammer genoeg zijn we bijna altijd met te weinig om het te spelen. :/ We zijn nog nooit met een grote bende geweest.


    help

    Jullie staan er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jup, voor de verandering doe ik ook nog eens mee, in plaats van te organiseren xD (man, dat was een werk!)
    Alleen jammer dat mn favo rol niet meedoet... (beschermengel, hint hint (A))


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Jup, voor de verandering doe ik ook nog eens mee, in plaats van te organiseren xD (man, dat was een werk!)
    Alleen jammer dat mn favo rol niet meedoet... (beschermengel, hint hint (A))

    Nee, die laat ik niet meedoen, net als de slet.
    Dat is om de simpele reden dat ik de rollen bepaal aan de hand van een trekking met het echte kaartspel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke haha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Nee, die laat ik niet meedoen, net als de slet.
    Dat is om de simpele reden dat ik de rollen bepaal aan de hand van een trekking met het echte kaartspel.


    Jammer, maarja...
    Your game, your choices ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Nog 6 kandidaten gezocht (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    me! (:


    Miep