• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Kletstopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    (...)

    Ghehe, ik kan niet wachten tot ze komen eigenlijk. Dat gaat nog eens leuk worden. 8D


    Ejnrfgirfmgnj, kunnen we niet gewoon doorspoelen?
    Nu wil ik Rowan en Rebecca al helemaal herenigen, dat was echt lief trouwens.


    Your make-up is terrible

    We zouden wel wat kunnen doorspoelen, ja. Als iedereen het daarmee eens is toch. 8D
    Wat was lief? :x


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat stukje over Rowan, dat ze nu voor anderen zorgt enzo. Rebecca wordt gewoon een schatje. :3 Wel met een grote mond, maar echt een schatje haha.


    Your make-up is terrible

    Haha, sure. Ik weet het niet, ik wil haar toch wel koppig en eigenwijs houden. Misschien een beetje hard op het eerste gezicht of zo c:
    Ik zal nog wachten op Tortura en dan doorspoelen naar waar alle zobies dood zijn. 's Avonds of zo? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Haha, sure. Ik weet het niet, ik wil haar toch wel koppig en eigenwijs houden. Misschien een beetje hard op het eerste gezicht of zo c:
    Ik zal nog wachten op Tortura en dan doorspoelen naar waar alle zobies dood zijn. 's Avonds of zo? (:


    Yeaah, dan hebben ze zo'n enorme stapel brandende Walkers voor de deur als de anderen aankomen hehe. :3


    Your make-up is terrible

    Lol, hopelijk komt dat een beetje dreigend over, of toch op z'n minst indrukwekkend. Is het trouwens de bedoeling dat we dan ook de karakters van de andere groep mogen besturen, want om eerlijk te zijn ben ik echt slecht in andere karakters besturen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Haha, sure. Ik weet het niet, ik wil haar toch wel koppig en eigenwijs houden. Misschien een beetje hard op het eerste gezicht of zo c:
    Ik zal nog wachten op Tortura en dan doorspoelen naar waar alle zobies dood zijn. 's Avonds of zo? (:

    Dan kunnen jullie lang wachten. D:
    Sorry, maar ik ben echt dood. Ik ben alleen online gekomen, omdat ik een andere personage nog af moet maken voor morgen en een PB naar iemand moet schrijven. Alles doet pijn en ik ben heel moe, maar die dingen moet ik van mezelf even afschrijven.
    Anders had ik allang een post voor deze RPG geschreven, want het is echt awesome om met Flynn te schrijven lol.

    Dus van mijn part mogen jullie nu alvast skippen, of wat voor Flynn bedenken. Mij maakt het niet uit.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maakt niet uit hoor, doe maar rustig! Ik was toch al van plan om te gaan slapen en ik heb tijd. Veel beterschap, trouwens. Of ja, slaap goed als dat beter past? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    In de gevangenis is de dag inmiddels wel voorbij nu Rowan en Daryl vet awkward samen in bed liggen en dat allebei stiekem heel graag en tegelijkertijd ook helemaal niet willen. Ik vind het lief.


    ars moriendi

    Of we moeten er nog een rare draai aan zien te geven waardoor de dag niet voorbij is, hehe. Al zou ik niet weten wat...


    Your make-up is terrible

    Helemaal vergeten haha, het is inderdaad wel lief ja.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Of we moeten er nog een rare draai aan zien te geven waardoor de dag niet voorbij is, hehe. Al zou ik niet weten wat...

    Aan wat voor draai denk jij? :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aan wat voor draai denk jij? :'D

    Ik stem voor Rowan en Daryl-seks. Ghehehe. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aan wat voor draai denk jij? :'D


    NIKS SEKSUEELS, IK ZWEER HET!
    Ik weet het eigenlijk niet haha.


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik stem voor Rowan en Daryl-seks. Ghehehe. :D.


    Oh, jij weer wel hé.


    Your make-up is terrible