• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Natuurlijk." zei ik toen enthousiast. Ik had wel zin om die twee kleintjes beter te leren kennen.
    Ik besefte dat ik een beetje voor mijn beurt gesproken had en keek Joshua aan. "Ja, toch?"

    Axton
    Ik werkte wat mee, zodat ze mijn shirt uit kon trekken en dwaalde dan met mijn lippen af naar haar hals. Ik drukte er wat kusjes en masseerde ondertussen haar borsten. Mijn lippen dwaalden alweer verder naar beneden en ik likte zachtjes over haar tepel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [WHOOPWHOOP :3 beiden mijn herkansingen gingen goed! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Ja het is goed.' glimlach ik en kijk naar mijn moeder. 'Mogen we anders met hen naar de cinema? Er speelt een leuke kinderfilm en daarna kunnen we nog frietjes gaan eten of spaghetti of zo?' stel ik voor en mijn moeder knikt.

    Alexi
    Ik hol mijn rug even en kreun lichtjes, goedkeurend. Ik geniet van zijn aanrakingen en zorg dat hij er beter bij kan. Mijn handen strelen zachtjes over zijn borstkas naar zijn sixpack en terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bastard schreef:
    Timothy Rhine
    "Timo." Amare nam zijn pols beet waardoor Timo wel genoodzaakt was te stoppen. "Kunnen we praten?" vroeg ze en Timo zuchtte, even keek hij Sky recht in de ogen aan en draaide zich toen om naar Amare. Hij negeerde Sky's vraag over de twee van hen. "Waarom zouden we?" vroeg Timo eentonig. "Je wéét wat ik voor je voel en je wéét hoe ik naar je kijk tekens je langs loopt. En wat doe jij? Je flikflooit met een gast die vreemde superkrachten heeft of zo omdat hij je zo tegen een muur aan kan werpen."


    Sky Leslie White
    Amare liep achter ons aan en stopt Timo dan. Mij maakt het niets uit, ik wacht wel gewoon. Misschien moet ik ze alleen laten? Amare wil namelijk praten met Timo. Voor een ogenblik kijkt Timo me recht aan, het valt me op dat hij mooie ogen heeft. Daarna doet hij redelijk bot tegen Amare, en hij zegt dan dat ze geflikflooid heeft met een of andere jongen met superkrachten. Ik weet gelijk wie hij bedoelt, Nathan. Wie anders? Zijn humeur ging downunder toen Nathan buiten verscheen. Wacht. Wat? Heeft Nathan met Amare gezoend? Dat wilde hij dus niet vertellen, toen ik hem vroeg of hij iemand leuk vond. 'Ik eh, zal jullie wel even alleen laten?' Zeg ik dan aarzelend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij moet er om lachen en hij drukt een kus op mijn wang. Hij grinnikt en zegt dat het er vast raar moet uitzien voor anderen. 'Nee joh! Hoe kom je daar nou bij? We liggen alleen maar in zwemkleding bij een meertje..' Ik zwijg even. En dan vervolg ik, 'terwijl het winter is.' Hij vraagt of ik nog wil zwemmen of zo terug gaan. 'Hm, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, wat jij wilt. We moeten alleen wel op tijd aan de pizza's beginnen want ik denk niet dat het leuk is dat wanneer ze er zijn we zelf de hele tijd in de keuken staan om pizza's te maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik 'Gelijk heb je.' Ik denk na. 'We kunnen terug gaan en nog even lui in bad zitten om onze haren te wassen.' Het water in het meer is niet zo heel erg proper. Ik druk een kus op haar lippen en streel over haar zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [voor wat had je herkansing?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Ja het is goed.' glimlach ik en kijk naar mijn moeder. 'Mogen we anders met hen naar de cinema? Er speelt een leuke kinderfilm en daarna kunnen we nog frietjes gaan eten of spaghetti of zo?' stel ik voor en mijn moeder knikt.

    Alexi
    Ik hol mijn rug even en kreun lichtjes, goedkeurend. Ik geniet van zijn aanrakingen en zorg dat hij er beter bij kan. Mijn handen strelen zachtjes over zijn borstkas naar zijn sixpack en terug.

    Braxlin
    Ik glimlach en neem Josh zijn hand vast. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder, waar ik maar net aan kon doordat ik platte schoenen aan had en zo klein was, maar keek toen weer naar hem op.
    "Welke film?" vroeg ik nieuwsgierig.

    Axton
    Ik genoot van haar handen over mijn borstkas en buik, terwijl ik zachtjes aan haar tepel zoog. Ik eindigde met een klein speels beetje en ging toen naar haar andere borst, waar ik hetzelfde deed. Mijn handen dwaalden ondertussen naar beneden en ik begon rustig haar jeans open te knopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik gelijk heb. 'Ik heb altijd gelijk, dat moet je nou toch wel weten,' zeg ik licht grijnzend tegen hem. Ik pest hem maar een beetje. 'Hm, dat klinkt heerlijk,' zeg ik tegen Jake. Ik kus hem ook nog een keer en sta dan op. 'Maar ik heb geen zin om weer terug te vliegen.' Ik pak mijn handdoek op en klop die uit. Daarna vouw ik die netjes op en doe die in de tas. Ik pak mijn jurkje en laat mezelf goed opdrogen. Ik trek mijn jurkje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Voor wiskunde en geschiedenis :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'The Pirates - Band of Misfits denk ik.' glimlach ik naar haar. Het is zo'n eenvoudige film maar als Tommie en Jaz in bed liggen kunnen wij naar de horror film kijken. 'Zie je dat zitten?' vraag ik haar dan.

    Alexi
    Ik voel me weer nerveus maar het is de zelfde nerveusheid die ik voelde tijdens mijn eerste keer. Niet de angst die ik voel bij knuffels van anderen. Ik kijk hem aan en ga dan even met mijn hand door zijn haar. Ik kreun soms heel zachtjes maar gewoon omdat het me opwind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik pak haar hand vast en berg de spullen terug op in de tas. 'Dan verdwijnselen we wel.' glimlach ik, kijk of ik alles mee heb en plots staan we terug in de keuken. Ik zet de tas op het aanrecht.

    [hm xd ik heb nu gewoon examens dus wil niet denken aan herkansingen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Tuurlijk, hij kan nooit erger zijn dan my little pony." grinnikte ik. Daar had ik ooit moeten gaan naar kijken met het kindje waar ik op babysitte. Ik vond het best leuk om te doen en ik wou eens tonen dat ik wel verantwoordelijk kon zijn. Ja, soms wou ik gewoon eens iets bewijzen.

    Axton
    Ik knoopte haar jeans los en trok hem uit. Ik keek haar aan, terwijl ik weer boven haar hing hangen en voelde een stijve opkomen. Ze zag er dan ook zo mooi uit!
    Ik drukte mijn lippen weer op de hare en kneedde haar borsten opnieuw zachtjes.

    }Heb een drama-idee voor Brax... maar het is iets wat op lange termijn moet werken... ^^{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik grinnik zachtjes en druk een kusje op haar wang. Mijn moeder kijkt ons glimlachend aan
    'En wat willen jullie eten met nieuwjaar?' vraagt ze en ik haal mijn schouders op. 'Voor mij is het gelijk. Misschien gourmet?'

    Alexi
    Ik kus hem direct terug en na een tijdje zijn we verwikkeld in een tongkus.
    Ik voel zijn stijve tegen mijn onderbuik en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Anders is Leslie in topic 100 zwanger? :3 En komt Nick er dan achter dat het kind nog leeft}


    Don't be like the rest of them, darling