• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik viel bijna in slaap. Er was echt niks op tv vandaag.
    Gelukkig kreeg ik wat afleiding door mijn gsm. Ik nam snel op, toen ik zag dat het Alexi was.
    "Tuurlijk, schat." zei ik dan. "Kom alvast naar buiten, ik zal voor de ingang staan." glimlachte ik. Ik legde af, checkte voor de zekerheid eerst nog even snel de kindjes en verscheen toen een beetje verder dan de ingang. Ik wandelde tot aan de deur en wachtte daar tot Alexi zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en laat het waar wat afkoelen bij haar zodat het iets verdraagbaarder is. Ik kijk haar aan en grinnik dan. 'Sorry ik kon het niet laten.' en begin nu hard te lachen. Ik laat het gewoon weer normaal worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik steek mijn gsm weer weg en loop naar de ingang. Ik zie Axton staan en ren naar hem toe. 'Heel erg om te zeggen maar... ik heb je gemist.' geef ik toe en berg mijn gezicht op in zijn shirt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "What?... jij-" ik voelde dat het weer afkoelde en hoorde bijna het kwartje vallen. "JOSH!"
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en keek hem kwaad aan. "Niet grappig!"
    Ik kroop nu al van hem af en ging op het uiterste randje van het bed zitten. "Jij bent een pestkop." pruilde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Ik jou ook, schat. Je kunt niet geloven hoe saai het leven is zonder jou." glimlachte ik. Ik keek eens om ons heen, maar niemand lette op ons. Snel liet ik ons in de woonkamer verschijnen.
    "Wat was er nou met Vans?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Sorry lieverd maar ik kon het niet laten, het was zo verleidelijk. Ik zal het niet meer doen. Hoe kan ik het goedmaken?' zeg ik als het lachen me vergaan is. Ik wil niet dat ze kwaad op is.

    Alexi
    Ik kijk hem twijfelig aan. Wil Vans wel dat ik het hem vertel. Ik zucht en trek hem zachtjes naast me op de bank. Ik vertel hem alles, over hoe meneer Gaisford en Vans al maanden een geheime relatie hebben, wat er gebeurt is op het kerstbal, hoe hij het uitmaakte en een ongeluk kreeg. 'Nu ligt hij in coma en Vans wil zelfs daar slapen en ik weet niet wat te doen.' zeg ik zachtjes het verhaal afmakend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek expres de andere kant op, maar eigenlijk was ik al lang niet kwaad meer. Ik was het zelfs nooit echt geweest, enkel geschrokken.
    "Hmpf, alsof dat ooit gaat lukken." zei ik dramatisch, maar het was wel al in mijn stem te horen dat ik er maar mee aan het spelen was.

    Axton
    Wow, dat kwam... onverwachts.
    "Volgens mij kan je niet veel doen. Er zoveel mogelijk zijn voor haar... Het is sowieso iets waar wij niks aan kunnen veranderen, dus zal ze moeten wachten. Het enige wat dus helpt is steun van vrienden." zei ik ook zachtjes en glimlachte vriendelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timothy Rhine
    "Timo." Amare nam zijn pols beet waardoor Timo wel genoodzaakt was te stoppen. "Kunnen we praten?" vroeg ze en Timo zuchtte, even keek hij Sky recht in de ogen aan en draaide zich toen om naar Amare. Hij negeerde Sky's vraag over de twee van hen. "Waarom zouden we?" vroeg Timo eentonig. "Je wéét wat ik voor je voel en je wéét hoe ik naar je kijk tekens je langs loopt. En wat doe jij? Je flikflooit met een gast die vreemde superkrachten heeft of zo omdat hij je zo tegen een muur aan kan werpen."


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Ik glimlach en druk een kusje in haar hals. 'Alsjeblief?' fluister ik zachtjes. Ik druk nog een kusje maar nu op haar schouderblad. 'Lieve' kusje 'Lieve' kusje 'Roosje.' en ik glimlach en strijk zachtjes over haar arm.

    Alexi
    Ik knik en kijk hem aan. 'Moet er nog iets gebeuren voor de kindjes?' vraag ik zachtjes. Misschien konden we verder doen aan ons onderzoek? Oke nu klink ik geobserdeerd. Dat is niet de bedoeling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik sloot mijn ogen en glimlachte genietend door zijn kusjes. Zijn hand liet kippenvel op mijn arm verschijnen.
    "Ga door..." mompelde ik zacht en grijnsde.

    Axton
    "Ik weet niet... misschien heeft Mayra ondertussen dorst?" haalde ik mijn schouders op.
    "We kunnen wel even gaan checken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en ga door met kusjes geven. Ik blijf haar arm strelen.
    Ik kijk haar aan en kus haar zachtjes.

    Alexi
    Ik knik en trek hem zachtjes mee naar de kinderkamer. Ik zie dat Mayra inderdaad wakker is en doe mijn shirt uit en mijn bh uit omdat het makkelijker is om haar zo borstvoeding te geven. Anders zit mijn bh te veel in de weg. Ik leg haar op mijn arm en laat haar drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Hmm..." mompelde ik blij en trok me dan terug om hem aan te kijken. "Al goed, het is je vergeven." grijnsde ik. Ik gaf hem een klein duwtje, zodat hij wat rechter zat en kroop op zijn schoot. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en keek glimlachend naar hem op.

    Axton
    Ik leunde tegen de deurpost, terwijl ik glimlachend toekeek.
    Dat met Vans was nogal vreemd, maar wie ben ik om te zeggen dat ik de liefde begreep? Ik had ook nooit kunnen vermoeden dat ik tot over mijn oren verliefd zou worden op een mens?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach. 'Joshiii Roosje!!!! Mama wil dat jullie naar beneden komen!' roept Tommie en ik zucht. Ik druk nog een klein kusje op haar lippen.
    'Zullen we dan maar naar beneden gaan?'

    Alexi
    Ik leg haar dan terug en stop haar in. Ik ga voor hem staan terug en pak mijn kleren weer. Ik kijk hem aan en kus hem zachtjes.
    Ik kijk hem aan en bijt even onzeker op mijn lip. 'Denk je? Dat we verder kunnen doen met het onderzoek?' vraag ik iets beschaamd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Jup." glimlachte ik en sprong weer van zijn schoot. Ik gritste mijn jasje mee en trok het terug aan.
    Aangezien iemand het wat warm had gemaakt, had ik dat uitgedaan...

    Axton
    Ik grijnsde lichtjes. "Tuurlijk, schatje." glimlachte ik. Ik nam haar in een vloeiende beweging op en deed met mijn voet de deur toe, terwijl ik naar buiten liep. Eenmaal in de slaapkamer terug, legde ik haar neer op het bed en ging meteen boven haar hangen. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en sta ook snel recht. Ik pak haar hand vast en neem haar mee naar beneden.
    'He mam, waarom riep je ons?' vraag ik haar en ze kijkt me glimlachend aan. 'Ik moet vanavond weg, kunnen jullie op Tommie en Jazmin passen dan?' vraagt ze en ik laat het nu even aan Rose over.

    Alexi
    Ik kus hem liefdevol terug en streel mijn handen door zijn haren.
    Ik glimlach en kijk hem aan. Mijn handen glijden ander zijn shirt en ik trek die over zijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'