• Nou, we hadden dus eerste drie uur vrij, en het stond pas vanochtend/laat in de avond op de site. Dus heel veel mensen waren er al. Nou, wat blijkt; het valt uit. Nu moet je weten, lesuren duren bij ons 70 minuten, en tussen de eerste drie uren zit een korte pauze. Balen dus.

    Nu blijkt dat er nog 2 vriendinnen van mij er ook zijn, en we mogen nu in het lege biologie-lokaal zitten, met nog een paar andere mensen. Nu mogen we ook de laptops uit de kast pakken, en doen wat we willen, plus, daarnet bracht een lerares ons gewoon Chocolademelk! Dat vind ik best wel chill van de school; ookal moeten we iets van drie uur wachten, ze zorgen wel dat we niet gewoon de hele uren in de aula moeten zitten en niks doen. Echt hartstikke fijn!


    Tijd voor koffie.

    Dat is nou eens een goede school. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Dat is nou eens een goede school. :Y)


    Zeg dat wel ;P.

    Alleen zijn er daarnet van die leuke 'stoere'-jongens gekomen, en na een tijdje harde muziek draaien, kwam er een leraar, om ze een beetje te minderen... Tja, nu zitten ze nog steeds drukte te maken, maar minder..


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Zeg dat wel ;P.

    Alleen zijn er daarnet van die leuke 'stoere'-jongens gekomen, en na een tijdje harde muziek draaien, kwam er een leraar, om ze een beetje te minderen... Tja, nu zitten ze nog steeds drukte te maken, maar minder..

    Oh bah, vreselijk dat soort mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm deden ze dat bij ons op school maar. Bij ons zijn ze gierig, we hebben niet eens iets van wifi op school


    live the life you love

    Doe mij ook maar zo'n school (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat is wel super! Onze tekenleraar bracht ons ook altijd koffie, chocolademelk of thee. (:


    You are beautiful, you are love.

    Aw, dat is wel lief ja. Wees blij met je school, want daar zijn er niet veel van bij die dat soort dingen doet. Neem mijn school.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Moeten jullie dan op school blijven? Ik was dan allang naar de stad geweest of zo :Y)
    Maar wel chill dat ze chocomelk langsbrengen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SICKENING schreef:
    Aw, dat is wel lief ja. Wees blij met je school, want daar zijn er niet veel van bij die dat soort dingen doet. Neem mijn school.


    Ja, ik ben ook hartstikke blij met mijn school. Mijn vorige school had dat echt niet gedaan. Die waren meer van: "Ga lekker in de aula zitten, dat jullie uitval hebben boeit ons toch niks."


    Tijd voor koffie.

    Heathrow schreef:
    Moeten jullie dan op school blijven? Ik was dan allang naar de stad geweest of zo :Y)
    Maar wel chill dat ze chocomelk langsbrengen (:

    Ik zou naar huis gaan en niet meer terug gekomen, lang leven studeren *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik zou naar huis gaan en niet meer terug gekomen, lang leven studeren *O*
    Dat zou ik eigenlijk ook doen, maar dan zou ik een slecht voorbeeld geven aan de mede-Qers


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Dat zou ik eigenlijk ook doen, maar dan zou ik een slecht voorbeeld geven aan de mede-Qers

    Hahaha, wat ben je toch braaf (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Hahaha, wat ben je toch braaf (cat)
    Precies :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mochten jullie niet naar huis gaan:O


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oromis schreef:
    Dat is nou eens een goede school. :Y)


    •*• Lululu •*•