• Nou, we hadden dus eerste drie uur vrij, en het stond pas vanochtend/laat in de avond op de site. Dus heel veel mensen waren er al. Nou, wat blijkt; het valt uit. Nu moet je weten, lesuren duren bij ons 70 minuten, en tussen de eerste drie uren zit een korte pauze. Balen dus.

    Nu blijkt dat er nog 2 vriendinnen van mij er ook zijn, en we mogen nu in het lege biologie-lokaal zitten, met nog een paar andere mensen. Nu mogen we ook de laptops uit de kast pakken, en doen wat we willen, plus, daarnet bracht een lerares ons gewoon Chocolademelk! Dat vind ik best wel chill van de school; ookal moeten we iets van drie uur wachten, ze zorgen wel dat we niet gewoon de hele uren in de aula moeten zitten en niks doen. Echt hartstikke fijn!


    Tijd voor koffie.

    Dat is echt een goede school

    Wij hebben nooit uitval
    Maar ik moet er ook niet aan denken dat het bij ons zou gebeuren, wij hebben lessen van 85 minuten
    Als er al eens een les uitvalt moeten wij gewoon huiswerk maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Dat is echt een goede school

    Wij hebben nooit uitval
    Maar ik moet er ook niet aan denken dat het bij ons zou gebeuren, wij hebben lessen van 85 minuten
    Als er al eens een les uitvalt moeten wij gewoon huiswerk maken


    85 minuten... Wow, dat is lang!


    Tijd voor koffie.

    Nice ! Dat doen ze nou bij ons nooit haha


    Vatican Cameos

    Dat is aardig van die lerares!

    Toevallig viel mijn eerste uur uit. Maar ja, we konden gewoon naar het soort van computerlokaal.


    Physics is awesome

    Betekend voor mij dus snel de bus pakken en wegwezen, lol. Ga echt niet drie uur op school wachten. Bij ons is het in ieder geval zo dat wij geen uitval uren hebben, maar die uren altijd een leraar komt om in te vallen en moeten we huiswerk gaan maken, slaat nergens op. Kut Zoomvliet. lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Betekend voor mij dus snel de bus pakken en wegwezen, lol. Ga echt niet drie uur op school wachten. Bij ons is het in ieder geval zo dat wij geen uitval uren hebben, maar die uren altijd een leraar komt om in te vallen en moeten we huiswerk gaan maken, slaat nergens op. Kut Zoomvliet. lol.
    Kut voor je, Eemie


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chille school. Kon je niet gewoon naar huis gaan in de tussen tijd?
    Ik heb best vaak tussenuren :/. Van vijftig minuten welleswaar. Als ik niet naar de Deen oid ga, ga ik gewoon in het atelier zitten en verder schilderen voor tekenen. Zit er vrij regelmatig, zo regelmatig dat m'n tekenleraar thee voor me meebrengt als hij me er weer ziet zitten x].


    i put the fun in funeral

    Nou, wij mogen bij drie uur uitval gewoon naar huis en hoeven we niet terug te komen, haha :')
    Maar als wij uitval hebben moeten we huiswerk maken of liedjes luisteren. Mogen ook op mobiel, hartstikke relaxed.
    Wij eten frikadellen en morgen heb ik huiswerk om tosti's mee te nemen. We gaan tosti's maken bij Aardrijkskunde. Die man heeft een complete keuken achter zijn schot, haha :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij ons deelde een docent koffiemuntjes uit vandaag, omdat we met alle liefde onze medewerking verleenden om van lokaal te switchen met andere studenten. Maar alle docenten binnen mijn studie zijn echt heel chill. :)


    Bad decisions make good stories.

    Lol, als ze dat eens bij ons deden :') Onze school is bang dat ze de 1040 (ofzoiets) uren regel niet halen. Dus we moeten in het lokaal zitten en dan komt er een andere leraar aan die onze les moet 'vervangen'. Ophokuren, noemen wij die :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"