• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En nu hopen dat alles goed gaat morgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    En nu hopen dat alles goed gaat morgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fucking veel pijn. Het is nu al twee dagen geleden zowat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh, ik hou van deze film.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hoop echt dat je morgen nog antwoord. Je kunt het me niet aan doen om dit te negeren. Ik heb je nog zoveel te vragen en hoop op zoveel geweldige antwoorden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nog 10 uurtjes en ik ga dood... Kan het niet alvast voorbij zijn? D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil niet. ):


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nog twee dagen en dan heb ik gewoon twee weken lekker vrij! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aankomend weekend lekker feesten *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het woord verlegen is er uit, eerlijk gezegt tegen een paar mensen. Maar toch voel ik mij buitengesloten, ik haat het zo

    Barnabas schreef:
    Nog twee dagen één dag en dan heb ik gewoon twee weken lekker vrij! <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik word echt helemaal gek van die Serious Request shit. Ik heb er een hekel aan als mensen mij dingen in het gezicht douwen en een nee niet kunnen accepteren. Sta je rustig te wachten bij de lift blijven ze constant zeiken of ik iets wil kopen voor serious request. Als ik dat wilde had ik het al gedaan of niet?
    En ik geloof toch niet in zulke acties. De meeste organisaties die geld ophalen voor Serious Request zullen het grootste gedeelte toch zelf houden. En het zou me niet verbazen als ze dat bij 3FM ook doen.

    Zelfs zwervers in Berlijn zijn minder erg dan mensen die geld ophalen voor Serious Request, jezus.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WEES DAN GEWOON EERLIJK. Echt, fuck you.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    WAT EEN ONGELOVELIJKE AANDACHTS SLET -ahum im sorry for my words- DAT JE BENT ASDFGHJKL;

    Geen zin in morgen :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.