• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hihihi xD @Deadwish

    That awkward moment when you write a perv chapter and your mum is right next to you -.- AWKWARD....:$

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:38 ]

    Alwéér trek in iets te eten!


    You are beautiful, you are love.

    Fahrenheit schreef:
    Ik vind mensen met liefdesverdriet best wel heel erg irritant.



    In sommige gevallen wel ja. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

    Genius schreef:
    Ik wil mijn loon hebben. Maar geen idee wanneer ik dat krijg :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Blijkbaar wilde dus de jongen die ik leuk vind mij op 12-12-12 12:12 vragen, maar omdat ik die dag ervoor tweette dat ik die dag haat en dat er allemaal mensen een relatie gaan forceren heeft hij dat dus niet gedaan. (cat)

    404NOTFOUND schreef:
    Blijkbaar wilde dus de jongen die ik leuk vind mij op 12-12-12 12:12 vragen, maar omdat ik die dag ervoor tweette dat ik die dag haat en dat er allemaal mensen een relatie gaan forceren heeft hij dat dus niet gedaan. (cat)


    Awh, en nu?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Al bijna een week zenuwachtig voor dinsdag en iedere dag word het erger. Damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Boira schreef:
    (...)

    Awh, en nu?


    Oooh, wist ik het maar >.<

    K*t. Een beschadigde cd gekocht.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Oooh, wist ik het maar >.<


    Haha, sterkte ermee


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Madonna schreef:
    K*t. Een beschadigde cd gekocht.


    Terugbrengen dan :3

    Kan die visite niet gewoon weggaan? Ik heb honger. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaargghhhh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom?
    Nu moet ik drie scenes opnieuw schrijven en uit mijn hoofd leren+ de powerpoint aanpassen...
    Waarom moet ik die stomme presentatie nou ook morgen al hebben???


    The Dutch don't have religion, they have cheese