• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ohw yeah! Een 7.4 voor natuurkunde!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

I love you so freaking much! (heart2)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

You couldn't care less, could you?
    Het minste dat je kan doen is eens vragen hoe het was nadat ik je mee vroeg.
    Deed je dan maar alsof het je wel interesseerde omdat je toch niet kon?

JIJ BENT ZO FUCKING VERWARREND. SCREW YOU.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kak! Waarom vergeet ik altijd dat ik toetsen heb! x.x

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Want als ik in je ogen kijk, dan ben je elke keer veranderd. Ik wil ook weer eens een keer gelukkig zijn.

Life is hard and then we die

Ik vind het zo irritant dat mensen van die lange msn namen hebben. Enkel je naam lijkt me goed genoeg. :Y)

-

Dit is stom en oneerlijk.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

M'n oor jeukt.

No growth of the heart is ever a waste

Nu ben ik blij c:

Ik voel me beoordeeld. xd

You are beautiful, you are love.

Slither schreef:
    Ik voel me beoordeeld. xd

Door dat ene topic? Als dat zo is zeg ik sorry, zo was het niet bedoeld. Zo zie je wel weer hoe erg mensen kunnen verschillen. :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Zucht. Buikpijn.

"Well, well. Look who we've got here!"

Oromis schreef:
    (...)
    Door dat ene topic? Als dat zo is zeg ik sorry, zo was het niet bedoeld. Zo zie je wel weer hoe erg mensen kunnen verschillen. :Y)

Ja, daar door ja ;p En het geeft niet, mensen verschillen inderdaad heel erg en dat maakt niet uit. (:

You are beautiful, you are love.

Ik ga morgen dat examen Grieks verpesten, dit mag echt niet.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Yay, ik heb weer internet! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel