• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik moet even helpen met iets, geen idee wat ;s]

    carli bybell

    Finn zei tegen me dat er niks was gebeurt tussen hem en zoe, en deed zijn handen de lucht in, daarna zei hij nog tegen mij, dat ik altijd aan hem vast zou blijven zitten, of ik het nou leuk vond of niet.ik begon te lachen. 'Oh finn, dat vind ik echt helemaal geweldig hoor, mijn hele leven nog met jou delen,dat is gewoon echt mijn wens hoor' Hij en zoe wilden allebei warme chocomelk, dus liep ik lachend naar de keuken en maakte 3 warme chocomelk voor ons, en pakte 3 koekjes uit de trommel, zette het op een dienblad en nam het weer mee naar de woonkamer. 'Kijk eens, alsjeblieft' ik gaf de mokken met chocomelk aan zoe en finn. 'Ik heb 1 koekje voor je finn, anders word je straks nog dik he door dat snoepen van je' zei ik lachend en sloeg even op zijn buik. ik kroop zelf op de andere bank. 'Is die stomme film nou al afgelopen of niet?, anders zet ik namelijk even wat anders op' ik liep even snel naar mijn kamer en hield het sprei van mijn bed af, aangezien finn en zoe de andere deken in beslag hadden genomen, kon ik beter deze even pakken. Ik liep weer terug naar de woonkamer en ging lekker op de bank liggen, met de sprei over me heen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:52 ]

    [Finn zei dat je je hele leven aan hem vastzit, of je dat wilt of niet :'p Niet dat het nooit wat zal worden, das zo grof haha XD]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:49 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gabriche schreef:
    [Finn zei dat je je hele leven aan hem vastzit, of je dat wilt of niet :'p Niet dat het nooit wat zal worden, das zo grof haha XD]


    (hahhahaha oh sorry, helemaal verkeerd gelezen, ga het gelijk even veranderen;) )

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Oh Finn, dat vind ik echt helemaal geweldig hoor, mijn hele leven nog met jou delen, dat is gewoon echt mijn wens!’ Hoorde ik Carli lachend zeggen waardoor ik haar geamuseerd aankeek. ‘Yeah, i knew that and that’s why I am actually doing you a favour.’ Daarna zag ik hoe Carli naar de keuken ging en na enkele minuten al weer terug kwam met een dienblad waar drie mokken chocolademelk en drie koekjes op lagen. Ze gaf de mokken aan mij en Zoë, ‘Ik heb één koekje voor je Finn, anders wordt je straks nog dik he door dat snoepen van je.’ Zei ze lachend terwijl ze daarna op mijn buik sloeg. Ik keek haar verontwaardigd aan en veranderde daarna mijn blik in nep-verdrietig, ‘Dankje voor het compliment.’ Zei ik grijnzend, ‘Maar je vergeet dat ik hier nog een hele opslag snoep heb.’ Voegde ik er nog aan toe terwijl ik met mijn wenkbrauwen even wiebelde. Vervolgens zag ik hoe Carli op de andere bank kroop en daarna vroeg of de stomme film al was afgelopen, ‘Wooow, rewind. Two things: number one: iron man is not a stupid video and two: you can change the channel, I don’t mind.’ Zei ik toen ze net snel naar haar kamer liep en terugkwam met een sprei om vervolgens op de bank te liggen en de sprei over haar neer te leggen. ‘Here catch.’ Riep ik terwijl ik daarna de afstandbediening naar haar gooide.


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    ‘Yeah, i knew that and that’s why I am actually doing you a favour.’ zei finn tegen me. 'Wauw wat weet je toch ook veel van mij zeg, had ik nooit van jou verwacht' zeg ik grijnzend. Hij keek me verontwaardigd toen ik over de koekjes begon, en keek me daarna nep verdrietig aan. 'Dankje voor het compliment, maar je vergeet dat ik een hele opslag snoep heb' zei hij en wiebelde even met zijn wenkbrauwen. 'Your welcome finnie, ahw damn, dan word het eens tijd dat ik die grote snoepopslag van jou ga stelen, en pas op want ik kan het heel onopgemerkt doen' zei ik grijzend. ‘Wooow, rewind. Two things: number one: iron man is not a stupid video and two: you can change the channel, I don’t mind.’ ik kijk hem lachend aan. 'Sorry sweetheart, ik zal nooit meer zeggen dat de iron man een stomme film is' hij gooide de afstandbediening naar me, en ik ving hem behendig op, en zapte wat langs de zenders, toen ik bij mtv aankwam en 'gangnamstyle' opstond, begon ik hard te lachen, en stond direct op, en wachte op het refrein. 'Goed opletten finn, ik ga nu iets doen, wat je ook nog niet van mij weet' het refrein kwam, en ik stond lachend het gangnamstyle dansje te doen.

    [Moet ik wachten op lifeisajoke met reageren? Anders blijven we misschien de hele tijd rond de pot draaien? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (haha klopt,,maakt mij niet zo veel uit, kies maar)

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Wauw wat weet je toch ook veel van mij zeg, had ik nooit van jou verwacht.' Zei Carli grijnzend waardoor ik ook moest lachen, 'I'm your number one stalker, you know.' Vervolgens hoorde ik Carli zeggen dat ze al mijn snoep ging stelen en dat ze het ongemerkt kon. Ik zette een pruillip op, 'You wouldn't do that, would you? You're not that evil, your Carli.' Zei ik terwijl ik daarna naar de televisie zag en keek hoe de verschillende zenders de hele tijd veranderde tot het opeens bij mtv stond en daar gangnam style afspeelde. Ik zag hoe Carli daarna meteen opstond terwijl ze hard aan het lachen was, 'Goed opletten Finn, ik ga nu iets doen, wat je ook nog niet van mij weet.' Zei ze terwijl ze al klaar stond en toen opeens het refrein begon zag ik haar lachend het gangnamstyle dansje doen. Even keek ik naar Zoë om vervolgens weer naar Carli te kijken en daarna in lachen uit te barsten, ik had serieus al veel te veel gelachen op één dag. 'Stop, ik heb pijn van het lachen.'' Riep ik terwijl ik nog steeds Carli daar het gangnamdansje zag doen. Ik vond dit te grappig, gewoon de manier hoe Carli daar stond en met die brede glimlach op haar gezicht zorgde ervoor dat ik het niet meer uithield. Ik zakte helemaal onderuit in de zetel terwijl ik nog steeds mijn lach niet kon inhouden en trok vervolgens het deken over mijn hoofd. 'I just can't handle it.' Zei ik lachend tegen mezelf terwijl ik daarna weer terug keek en zag hoe Carli net het laatste was aan het doen van het dansje. Daarna stopte de clip en kwam het liedje van Scream&shout van Will.I.am en Britney Spears op, 'Dat was inderdaad nog een talent dat ik niet wist.' Grijnsde ik, 'Je weet toch dat hier ook live camera's zijn he. De hele wereld heeft je net zien gangnamdansen.' Voegde ik er aan toe terwijl ik ze geamuseerd bekeek.

    [@Sylvesti: wanneer wil je dat de dag op zijn einde loopt? :p Als dit topic vol is, of al vroeger?]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 9:05 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    'i am your number one stalker you know' ik begon hard te lachen. 'Jij en een stalker, o my god, I cant believe it' toen ik zei van het snoep schrok hij wel een beetje. 'you wouldnt do that, would you? Your not that evil, you carli' zei hij met een pruillipje tegen mij. 'dan ken je me blijkbaar toch niet goed genoeg' toen ik op gangnamstyle begon te dansen lag finn al helemaal in de deuk om mij. 'stop ik heb pijn van het lachen' waarom zou ik stoppen, ik ging gewoon door met dansen. 'i just cant handle it' zei hij en trok het dekentje even over zijn hoofd. 'what cant you handle, my sexy dancemoves' zei ik lachend. Toen het dansje was afgelopen vroeg finn of ik wel in de gaten had dat heel de wereld mij nu had kunnen zien dansen, ik keek hem geschrokken met grote ogen aan. 'shit, dat was ik dus echt helemaal vergeten, oh stupid me' toen kwam scream&shout op en was ik meteen weer blij en zong vrolijk mee. 'I wanna scream and shout and let it all out, and scream and shout and let it all out, we singing ohwieohwieohwieoh' ik keek finn lachend. 'kijk finn ik vind het niet erg hoor dat de hele wereld me ziet zingen of dansen, ik ben tenminste niet zo kinderachtig als jou' zei ik grijnzend. 'maar niet gaan huilen nu he, want ik hou nog steeds wel van je hoor finnie' zei ik lachend en ging voor hem staan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 10:09 ]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Het was niet dat het dansen van Carli niet grappig was hoor en de slappe lach van Finn, maar het was gewoon al te laat op de avond en ik was te moe. Ik was gewoon uitgelachen voor vandaag.
    "I'm off to bed" zuchtte ik vermoeid. Waarna ik over Finn kroop en het deken van hem aftrok. Ja wat ? Het was nog steeds mijn deken ! Ik geeuwde lichtjes en liep met het deken over mijn schouders naar mijn kamer, met de chocomelk natuurlijk. "Nog bedankt voor de chocolademelk Carli !". Ik zette de tas naast mijn bed en stak de kerstverlichting aan die ik in mijn kamer had opgehangen. Ik kon er niet tegen als mijn kamer niet gezellig was. Slaperig liet ik me op het bed vallen en kroop in het deken. Een nieuwe geeuw verliet mijn lippen waarna ik mijn ogen sloot en zachtjes zuchtte. Zonder dat ik het zelf doorhad maakte ik weer smak-geluidjes en mompelde iets als 'Damn'. Ik moest daar echt mee stoppen, zeker in het bijzijn van ene Finn.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Dan ken je me blijkbaar toch niet goed genoeg.’ Zei Carli lachend terwijl ze gangnamstyle begon te dansen. Toen ik riep dat ze ermee op moest houden omdat ik pijn had, hoorde ik haar zeggen, ‘What can’t you handle, my sexy dancemoves?’ Grijnsde ze waardoor ik nog harder moest lachen. Vervolgens toen ze eenmaal door had dat de hele wereld nu haar oh zo leuke dancemoves had gezien, schrok ze een beetje. ‘Shit, dat was ik dus echt helemaal vergeten, oh stupid me!’ Riep ze uit net toen scream&shout begon, waardoor ze opeens haar verlegenheid vergat en uit volle borst begon mee te zingen. ‘Kijk Finn, ik vind het niet erg hoor dat de hele wereld me ziet zingen of dansen, ik ben tenminste niet zo kinderachtig als jou.’ Hoorde ik haar plagend zeggen, ‘Maar niet gaan huilen nu he, want ik hou nog steeds wel van je hoor Finny.’ Voegde ze er nog lachend aan toe tewijl ze voor me ging staan. ‘I’m not childish!’ Riep ik uit terwijl ik daarna mijn armen voor mijn borst kruiste, ‘I’m just funny in a good way and that’s what people like about me.’ Voegde ik er daarna nog triomfantelijk aan toe. Daarna voelde ik opeens hoe Zoë over me kroop met de woorden dat ze ging slapen om vervolgens het deken van me af te trekken. ‘Hé?!’ Zei ik verontwaardigd terwijl ze daarna al strompelend naar haar kamer ging en nog bedankt zei tegen Carli. ‘Sweetdreams babe.’ Riep ik waarna ik daarna weer lachend keek naar Carli, ‘Are you already tired ? Because if so I am going to look for Jack and heading off to my own place, so that you can catch your sleep.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:41 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    ‘I’m not childish!’ Riep hij uit terwijl hij daarna zijn armen voor zijn borst kruiste, ‘I’m just funny in a good way and that’s what people like about me.’ Ik begon te grijnzen. 'Ja maar natuurlijk finn' zoe kroop over finn heen, en melde dat ze naar bed toe ging, en bedankte me nog voor de chocomelk. 'Geen dank, weltrusten zoe'. Daarna keek finn me lachend aan. , ‘Are you already tired ? Because otherwise I am going to look for Jack and heading off to my own place.'. 'Nee, finn, ik ben nog niet moe, ik ben echt een avondmens, de hele dag zou ik kunnen slapen, maar savonds ben ik gewoon klaarwakker'' ik ruimde de lege mokken van chocomelk op naar de keuken toe en liep daarna weer terug naar de woonkamer. ''Maar als jij zo moe bent finn, ga jij maar lekker naar jack toe dan'' zeg ik plagend en laat me weer op de andere bank vallen, en zie dat jersey shore op is. 'Omg i just love this program' ik ging meteen overreind zitten en keek vrolijk naar de tv. Altijd als ik thuis was, keek ik altijd jersey shore, ik had daar gewoon iets mee, eigenlijk is het een superfout programma, maar daarom is het juist zo leuk. 'Ik wil volgend jaar in de zomervakantie echt zo graag naar jersey toe''

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Nee, Finn, ik ben nog niet moe, ik ben echt een avondmens, de hele dag zou ik kunnen slapen, maar ’s avonds ben ik gewoon klaarwakker.’ Zei Carli terwijl ze daarna de lege mokken naar de keuken bracht, ‘Maar als jij zo moe bent Finn, ga jij maar lekker naar Jack toe dan.’ Plaagde ze me waardoor ik haar verontwaardigd aankeek, ‘Me? Tired? Psssht.’ Zei ik terwijl ik met mijn hand haar opmerking wegwuifde. Daarna liet ze zich vallen op de sofa en zei dat ze Jersey shore, het programma dat nu op de tv tevoorschijn kwam, graag zag. Ik liet me nog wat meer onderuit zakken terwijl ik nog een koek van de salontafel nam om vervolgens het kussen onder mijn hoofd beter te zetten. ‘Ik wil volgend jaar in de zomervakantie echt zo graag naar jersey toe.’ Hoorde ik Carli zeggen waardoor ik even verbaasd haar kant opkeek, ‘You? You, the little angle who doesn’t make any mistakes?’ Grijnsde ik en daarna bevestigde ik dat Jersey shore zeker een fout programma was maar wel heel droog en dom. Ik kende het programma en keek het vaak ook met vrienden op de universiteit of anders met Jack. Vervolgens keek ik hoe Pauly D op het scherm kwam en besloot ik om hem na te doen door zijn bekendste quotes op te zeggen. ‘BURGERS FOR THE BOOOOYS.’ Zei ik lachend, ‘OW YEAH BUDDY, IT’S T-SHIRT TIMEEEE.’


    Rise and rise again until lambs become lions

    [@Bastard: heb je nog na mijn gereageerd? Want dan heb ik het precies gemist denk ik...]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov