• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler


    [Is dat geen Nederlands woord dan ? (:]

    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik nam de fles en draaide het dopje eraf waarna ik er zelf ook van dronk. Ik scrolde door mijn lijst met films heen en zuchtte. Welke moest ik nu weer kiezen ? Ik had wel zin in een horror eigenlijk. Altijd grappig. Ik keek naar de hoeveelheid horror er te vinden was. Meer dan genoeg dus. Finn kwam binnenlopen met een deken waardoor mijn mond openviel.
    "I need a blanket" zei hij kinderlijk, "Dus dan steel je het mijne maar ?" zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. Mijn mondhoeken krulden omhoog waarna ik mijn hoofd schudde, "Wel, neem dan maar vlug een kussentje ook, want wij gaan naar een horror kijken, 'k moet alleen nog even zoeken welke". Ik beet op mijn lip. Saw had ik al teveel gezien, hetzelfde geldde voor Final Destination. Paranormal Activity vond ik niet leuk dus bleven er al niet zo heel veel meer over. Uiteindelijk koos ik voor The Ring. Ik zette de film op en ging met een pokergezicht naast Finn zitten en trok een stuk van het deken over mij. 2 kussens volgde waarna ik die dicht tegen me aandrukte en ik mijn konijnenkapje opzette. Ja wat ? Ik zag horror graag maar ik was altijd bang. Ik had nooit gezegd dat ik er ook tegen kon.

    Finnegan Harries ‘Finn’
    ‘Dus dan steel je het mijne maar?’ Zei ze met opgetrokken wenkbrauwen die ik negeerde en gewoon het deken over mezelf legde. Daarna verscheen er een glimlach op haar gezicht en zei dat ik een kussentje ook moest zoeken omdat we een horror gingen kijken. Ik grijnsde even, waarna ik daarna nog snel opstond en het licht uitdeed. ‘A horror always need darkness.’ Zei ik geamuseerd waarna ik zag hoe ze al een stuk van het deken over zich had gelegd en de film had opgezet. ‘Wait for me.’ Zei ik enthousiast waarna ik naast haar sprong en ook een deel van het deken over mezelf legde. Daarna zag ik hoe ze twee kussens dicht tegen zich aandrukte en haar konijnenkapje opzette. ‘I guess someone here is scared.’ Grijnsde ik waarna ik daarna zag hoe ze The Ring had opgezet. Ik moest zeggen dat ze wel een goede keuze had, daarna keek ik haar weer aan en zag dat ze geconcentreerd naar het beeld staarde. ‘If there is something, just scream and I’ll be here.’ Zei ik plagend waarna ik daarna al wat dichter bij haar ging zitten.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik staarde geconcentreerd naar het scherm terwijl ik iets mompelde als antwoord op Finn zijn plagende opmerking. Als hij wou dat ik schreeuwde, dan zou ik schreeuwen.
    "Holy mother of god !". Daar had je het al. Ik verstopte mezelf achter de kussens en kroop wat achteruit, maar dat ging niet want Finn zat op den duur in de weg. Ik durfde weer te kijken, maar zoals altijd in horrorfilms keek ik op het verkeerde moment. Een gesmoorde gil, door het kussen, verliet mijn lippen waarna ik gewoon onder het deken ging zitten. Het feit dat Finn de kamer donker had gemaakt én dat ik een trauma had aan deze film maakte het er niet veel beter op. Ik nam de fles water en dronk er wat van. Net op tijd had ik het doorgeslikt aangezien ik weer keihard verschoot.
    "Why did I do this to myself ?" mompelde ik terwijl ik geboeid naar het tv-scherm keek.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Holy mother of god!’ Hoorde ik opeens Zoë schreeuwen waarna ze zich snel verstopte achter haar kussens. Na enkele seconden zag ik dat ze weer keek, maar dat was net op het verkeerde moment en zag haar angstig kijken naar het scherm terwijl er een gil uit haar mond kwam. ‘Just relax.’ Glimlachte ik, waarna ik me daarna gemakkelijker legde en mijn voeten op de salontafel plaatste en vervolgens verder zag. Terwijl de spanning weer werd opgebouwd, zag ik hoe Zoë reikte naar de fles water en net op het moment dat ze het had doorgeslikt, verschoot ze kei hard. ‘Why did I do this to myself?’ Mompelde ze waardoor ik moest lachen en een arm rond haar schouder plaatste. ‘If you want to, you can stop the movie and choose another one.’ Zei ik terwijl ik haar bedenkelijk aankeek om vervolgens haar wat dichter tegen me aan te trekken, en daarna besefte dat mijn poging tevergeefs was aangezien ze waarschijnlijk toch te koppig was om deze af te zetten.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Finn vond dit alles blijkbaar heel grappig. Hij legde zijn arm om mijn schouder, "If you want to, you can stop the movie and choose another one". Hij keek me even bedenkelijk aan en trok me dichter tegen zich aan.
    "Ah, come on Finn, y'know I would never do that" zei ik lachend. Ik likte over mijn lippen en bedacht me dat ik het me best makkelijk kon maken als Finn me nu toch al tegen zich aan had getrokken. Ik veegde wat haren uit mijn gezicht en keek gespannen terug naar het scherm. Het viel best mee. Alleen dat verschieten altijd. Iets wat dan ook regelmatig gebeurde.
    "Ik heb je gezegd dat je niet naar binnen moest gaan" zei ik serieus waarna ik mijn handen opstak, "Moest je geluisterd hebbend an leefde je nu nog".
    Ik leefde me altijd in, in een film, haha.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Ah, come on Finn, y’know I would never do that.’ Hoorde ik haar lachend zeggen, ik haalde mijn schouders op terwijl ik moest mee lachen. ‘Well, after I noticed what I had said, I realised it.’ Grijnsde ik waarna ik voelde hoe ze een beetje leek te ontspannen en daarna weer met een gespannen en ijverige blik weer keek naar de televisie. Ik liet mijn hoofd vallen op de zetel en zat eerlijk gezegd nu ook helemaal gespannen voor de televisie, maar toch schrok ik niet zoals Zoë. ‘Ik heb je gezegd dat je niet naar binnen moest gaan.’ Zei ze serieus terwijl ze haar handen opstak, ‘Moest je geluisterd hebben dan leefde je nu nog.’ Een lach rolde over mijn lippen omwille van het feit hoe ze daar zat. Met haar kussens tegen zich aan gedrukt, haar konijnenkap op haar hoofd en helemaal ineengedoken terwijl haar eigenzinnige zelf niets van de film wilde missen. Ik liet mijn hoofd weer zakken in de zetel terwijl ik me daarna wat beter legde aangezien Zoë nu tegen me aanzat. Daarna trok ik het deken wat meer omhoog terwijl ik een geeuw onderdrukte en eventjes mijn ogen sloot om wat energie terug te krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 18:38 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Eten ;p]

    [Smakelijk! :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik keek om me heen. Waarom had hij nu net het licht uitgedaan ? Uh, ook bedankt Finn. Ik likte over mijn lippen heen en gaf Finn een duwtje. Volgens mij was hij in slaap gesukkeld. Ik gaf hem nog een duwtje met mijn elleboog in zijn zij, "Finn, wake up !" riep ik waarna ik hem door elkaar schudde.
    Ik keek boos naar zijn nog steeds slapende gezicht en nam de fles water, waarna ik het dopje vulde en in zijn gezicht gooide. Ah, nu was hij wakker.
    "Hi Finn" zei ik vrolijk, "Kan je het licht terug aandoen ? De film is gedaan". Ik glimlachte mijn liefste glimlach en keek hem onschuldig aan. Het konijnenkapje zou ook wel helpen hoopte ik. Je kon niet verwachten van mij dat ik nu ging opstaan en het licht ging aandoen. Ik kende Finn, hij zou het grappig vinden om me te doen verschieten. Alhoewel, hij lag te slapen daarnet, dus technisch gezien was dat niet mogelijk.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Finn, wake up!’ Hoorde ik opeens iemand vaag roepen waarna ik voelde hoe ik door elkaar werd geschud. Ik mompelde even wat onverstaanbaar en viel daarna weer in slaap tot ik opeens wat nat voelde in mijn gezicht. Ik schrok en begon als een gek naast me te slagen en stond daarna al met mijn vuisten gereed, tot ik opeens Zoë’s bekende stem hoorde, ‘Hi Finn.’ Ik gromde en legde me toen weer neer terwijl ik het water uit mijn gezicht veegde met mijn andere hand. ‘Kan je het licht terug aandoen? De film is gedaan.’ Vroeg ze terwijl ze haar best deed om haar mooiste glimlach op haar gezicht te plaatsen. ‘You just woke me up with a shower and then you expect that I am going te help you?’ Mompelde ik waarna ik daarna toch maar opstond en verward door mijn haren wreef. Vervolgens liep ik naar de lichtschakelaar, draaide deze om en liep daarna terug met vernauwde ogen naar de sofa en liet me vallen, waarna ik daarna een kussen van Zoë nam en deze onder mijn hoofd legde om vervolgens het deken over mijn hoofd te trekken en te zeuren dat het licht pijn aan mijn ogen deed.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik reageer zo ;3]

    ( kunnen jullie asjeblieft wachten met de volgende dag)


    Bowties were never Cooler

    [Tuurlijk! We kunnen het de avond/dag rekken hoor, haha :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (mag ik een korte samenvatting please:) )

    [Euuuh oke, dus Finn en Zoë hebben de afwas gedaan en daarna zijn ze beide naar de woonkamer gegaan (waar ze nu nog zitten). Euhm daarna
    hebben ze wat liggen lachen over bepaalde commentaren van het filmpje op Finn's kanaal van de sneeuwman. En daarna zijn ze een film beginnen zien, een horror en deze is nu gedaan. En ja dus euh en dan heb je m'n laatste stukje :'p Zo is het ongeveer. ]


    Rise and rise again until lambs become lions