• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Maya Rae Grande ~ Energie
    Ze wist een grote ruimte oh wat was ik blij. Ik volg haar op de voet en stiekem al probeer ik het te maskeren. Mijn blik word wilder en als ze de deur opendoet glip ik achter haar langs en kijk ik om me heen. Ik kalmeer mezelf aangezien ik echt bang was geweest net. De muren de deuren. De gangen waren smal je kon met twee hooguit drie mensen naast elkaar lopen en daar vijftien minuten rondlopen is niet bepaald fijn voor mij. Ik adem daardoor al gauw door mijn neus in en mijn mond uit. Ze had iets gezegt, maar ik had het niet gehoord. Mijn hartslag ging al langzamer en aangezien ik overal energie om me heen voel ook van andermans gaves gaat het mentale schild over me. Het fijne was dat geen gave me kon raken en het bij niet werkte. Ik kijk het meisje aan. 'Ik ben trouwens Maya, maar noem me Rae.' Zeg ik vriendelijk kalm, maar zacht en voorzichtig tegelijkertijd. Ik had ook geen idee wat zij kon. Ik wou eigenlijk weten wat iedereen kon. Of misschien was ik de enige freak hiero al voelde ik de energie van een ander persoon met een gave.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle Lerman • Kracht (sterk)
    Ik ben net in de bibliotheek als er tegen me gepraat word door de jongen, Caleb. 'Alweer terug, zie ik.' Mijn ogen gaan richting hem en maken even contact met hem. Ik knik naar hem, 'Ja, op de gangen ronddwalen is niets voor mij,' houd ik het in het midden. Ik denk namelijk niet dat het meisje wat ik net heb meegenomen het zou waarderen als ik tegen Caleb vertel dat ze graag een grote ruimte wil. Tenminste, persoonlijk zou ik dat niet prettig vinden. Hij heeft een vriendelijke glimlach op zijn gezicht en daarom glimlach ik even terug naar hem. Ik kijk dan achterom naar het meisje om te zien of ze er is, Caleb zijn aandacht is toch al weer naar Hailey gegaan. 'Ik ben trouwens Maya, maar noem me Rae,' zegt ze op een zachte, vriendelijke toon. Ik moet er om lachen, 'Ik heet Rachelle en mensen noemen mij ook Rae of Rachel.' Ik heb niet naar het gesprek geluisterd wat zich ondertussen afspeelde bij Hailey en Caleb, en eigenlijk ben ik daar wel benieuwd naar. Die Caleb heeft gewoon iets, de blik in zijn ogen, zijn houding, zijn doen en laten. Tenminste, van die paar keer dat ik zijn kant op keek. Volslagen paranoïde dus. Ik haal een hand door mijn haar, ik denk dat het zou tegenspreken met wat ik net tegen Caleb heb gezegd als ik nu zou vertrekken, dus loop ik maar richting een willekeurige boekenkast en trek daar een willekeurig boek uit. Het gaat over weerwolven, dat is wel cool. Ik pak het en loop ermee naar de tafel waar Caleb en Hailey ook zijn. Ik ga gewoon afzijdig zitten van ze en beginnen met lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Micheal 'Elias' Clarckson
    De vrouw antwoorde niet meer op onze vragen,alsof ze net iets teveel verteld had en ik wist dat ze nu ook niet meer veel ging verklappen.
    Ik zucht even bij de gedachte van school,universietijd was zoveel leuker.
    Ik keek naar Victoria die even nieuwsgierig was als mij.
    Alle onbeantwoorde vragen,maakten mij eingelijk wat boos,waarom mochten wij niets weten en wat is hier allemaal gaande?
    "Victoria?Gaan we ergens anders naartoe?"fluisterde ik tegen haar.Want ik had niet langer zin om te praten tegen een 'leraar'.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Victoria? Gaan we ergens anders naartoe?' fluisterde Micheal tegen me. Ik knikte zacht. Aimee, of te wel, onze toekomstige lerares, gaf geen antwoord meer op ons. Ik wist niet eens of we haar wel bij haar voornaam zouden mogen noemen, maar ach. Daar kwam ik in de les dan wel achter. Ik knikte weer wat ongemakkelijk naar de lerares, ik wist niet of ik haar vandaag nog zou zien of dat de lessen al begonnen, maar ik gokte erop van niet. 'Nog een fijne dag,' mompelde ik tegen haar, voordat ik Micheals arm pakte en hem voorbij de vrouw trok, de bibliotheek in. Dit keer was het meisje die net bij de boeken stond met een ander meisje, terwijl de andere twee personen nog aan de tafel zaten. Bewonderend keek ik de enorme ruimte vol boeken rond, waarna ik Micheals arm los liet. Hij voelde raar aan, alsof hij nep was. Mijn blik gleed terug naar zijn arm en zijn hand. 'Ehm..' mompelde ik zacht, maar durfde er eigenlijk niet naar te vragen, hoe nieuwsgierig ik ook was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Nog een fijne dag,' mompelde ze tegen Aimee en trok me mee langs haar richting de bibliotheek.
    Er zaten nog een aantal mensen met elkaar te praten.Ik keek even bewonders naar de bibliotheek,zoveel boeken had ik nog nooit gezien.
    'Ehm..' hoorde ik Victoria mompelen,waardoor ik mijn aandacht weer naar haar richtte.
    "Mischien kunnen we daar nog een tafeltje vinden."zeg ik dan met een klein geforseert glimlachje. Volgens mij kreeg ze door dat er iets niet echt klopte aan me.
    Zonder op een antwoord te wachten liep ik al weg naar een hoek van de bibliotheek ,waar ik nog een klein appart tafeltje vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Misschien kunnen we daar nog een tafeltje vinden,' zei hij en liep zonder op antwoord te wachten naar de hoek van de bibliotheek, waar een klein tafeltje apart stond. Ik volgde hem snel, zonder nog een woord te spreken en zakte neer op een van de drie stoelen die er stonden. Mijn blik gleed naar zijn gezicht, hij was echt helemaal niet lelijk en nog aardig ook. 'Hou jij van lezen?' vroeg ik zachtjes, zoals ik altijd deed in een bibliotheek. Ik vond het echt een pluspunt als jongens van boeken hielden. Lezen was een van mijn favoriete bezigheden en het zou fijn zijn als ik een gesprekspartner zou hebben over boeken. Met mijn hoofd steunde ik op mijn hand, terwijl ik hem vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 18:21 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Victoria zette zich op 1 van de drie stoeltjes en ik ging voor haar zitten
    'Hou jij van lezen?' vroeg ze me zachtjes en ik glimlachte weer licht."Ja,ik vind het best wel leuk om af en toe een boek te lezen."zeg ik dan.
    Maar nu ik vaak niet genoeg tijd had,had ik de komende maanden bijna geen leesboek meer aangeraakt,wat ik wel spijtig vind.
    "Hou jij ervan?"vroeg ik haar dan om verder te gaan in het gesprek.Zo zette ik mijn gedachten ook even uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Rachelle blikte op naar Caleb en legde uit dat het nu niet bepaald iets voor haar was om op de gangen te blijven ronddwalen. Een mening die hij eveneens deelde. Hij was nu ook niet bepaald het type dat graag ergens doelloos rondliep.
    Ze glimlachte toen hij haar een glimlach toewierp en hij had zijn gedachten hardop willen uitspreken, toen Hailey plotseling de witte roos in haar haren stak. Alsof hij daadwerkelijk verwonderd was over dit fenomeen, wendde hij zijn blik van Rachelle af en vestigde zijn aandacht terug op Hailey. Ze was immers meer van belang voor hem, aangezien haar kracht hem ofwel kon helpen ofwel kon tegenwerken. Hij plaatse daarom zijn goedbedoelde, vriendelijke opmerking.
    Ter antwoord mompelde Hailey iets en als hij zijn eigen kracht niet had gehad, had hij het zeker niet verstaan. Hij bleef haar echter vragend aankijken, aangezien ze simpelweg niet wist dat zijn gehoor zo scherp was. Haar ogen schoten open en haar blik zocht de zijne op, terwijl een verwrongen glimlachje rond haar mondhoeken plooide.
    Ze legde vervolgens uit wat haar kracht was en wat dit inhield. Alsof hij dat zelf nog niet wist. Ondanks de neiging om met zijn ogen te rollen, wist Caleb haar gemoedelijk aan te blijven kijken, alsof hij daadwerkelijk wilde aanhoren wat ze te vertellen had.
    Hailey sloot af met het feit dat ze haar gave nog niet veel gebruikt had en met de vraag of hij haar misschien kon helpen. Hij hoorde de onzekerheid in haar stem, ondanks dat ze deze had proberen te verbergen voor hem.

    Hailey likte haar lippen, om vervolgens haar lichtblauwe ogen op Caleb te vestigen. Haar blik gleed een tel over de rijen boeken achter hem, om vervolgens haar blik opnieuw de zijne te laten kruizen.
    ‘Natuurlijk wil ik helpen,’ loog Caleb, zo ongedwongen als hij kon. Hij verbaasde zichzelf dat hij nog zo geloofwaardig overkwam, naast het feit dat zijzelf hem om hulp had gevraagd.
    Hij zette zich opnieuw tegenover haar aan tafel en wist zijn gezicht in de zorgzame, vriendelijke plooi te houden die hij zichzelf had aangemeten.
    ‘Ik weet alleen niet precies hoe,’ zei hij toen, dit keer naar waarheid. Hij was nu eenmaal geen leraar en bezat nu ook niet bepaald de informatie om anderen te helpen. Die had hij niet verkregen omdat dat simpelweg niet behoorde tot zijn takenpakket. Daarbij was haar vraag wel het allerlaatste wat hij verwacht had.
    Zijn gezicht trok iets grimmiger weg, terwijl hij nadacht. Er verscheen een frons op zijn voorhoofd toen hij zijn blik neersloeg en daadwerkelijk naar iets zocht wat haar kon helpen. Want immers, hielp hij haar, hielp hij zichzelf. Het was in ieder geval de perfecte manier om haar te vriend te houden en misschien zelfs aan zijn kant te scharen.

    [Caleb kan vriendelijk zijn als hij zijn best doet XD Whaha te ernstig als hij zich nog gaat 'bekeren' naar het goede :'D]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [Haha, poor Caleb ;p ]
    Hailey Williams || Illusies
    Zijn gezicht trok zich in een grimmige plooi, wat mij automatisch ook laat nadenken, over hemzelf. Waar kwam hij vandaan? Wat was zijn gave? Wat was zijn bedoeling? Ik zuchtte zacht, en sloot mijn ogen voor de zoveelste keer. Ik opende de deur naar mijn fantasie, en allerlei ideeen schoten door mijn hoofd. Of ze ook "werkelijkheid" werden wist ik niet. Ik haalde uit de lange lijst een idee, het idee dat de boeken als kleine vogeltjes de kast uit liet vliegen. Kleine vogeltjes, allemaal verschillende kleuren. Ik steek mijn handen aan weerzijden uit, en denk aan alle macht aan die gedachte. Ik open mijn ogen, en dit keer kan ik de gil niet inhouden. Allemaal spinnen, groot klein, vogelspin of kruisspin, in felle neonkleuren kruipen over de kasten, de grond, de tafel, mijn handen, over die van Caleb. Ik probeerde te kalmeren. Je voelde ze lopen, maar het voelde nep. Het is een illusie, Hailey. Gewoon een illusie uit jouw brede fantasie. Niks meer. Ik trek mijn wenkbrauwen op, en kijk naar de duizenden spinnen. Oh, het waren er zo verschrikkelijk veel. Maar ze waren nep. Ik kijk Caleb aan, met een blik vol nieuwsgierigheid. Wat zou hij er van vinden?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Rachelle is bij Caleb en Hailey aan de tafel komen zitten...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal glimlachte licht naar me, waardoor er ook een glimlach op mijn gezicht verscheen. 'Ja, ik vind het best wel leuk om af en toe een boek te lezen,' zei hij, waardoor mijn glimlach iets wat breder werd. 'Hou jij ervan?' vroeg hij door en ik knikte hevig. 'Ja, ik hou ervan om te lezen. Zo kan ik ontsnappen aan mijn eigen wereld en mezelf in een heel ander persoon verplaatsen, een beetje zoals acteren. Wat is je favoriete boek?' vroeg ik hem, terwijl ik hem aankeek en wat met mijn haar begon te spelen, iets wat ik altijd deed als ik me ergens op concentreren terwijl ik zat. Het was niet zo zeer om te flirten, daar kon ik namelijk niets van, ik wist niet eens wat het was. Mijn blauwe ogen vonden de zijne, hoewel de mijne lichter van kleur waren. Ze kwamen goed uit in zijn gezicht, deels door zijn donkere haren, die nog steeds wat door de war zaten doordat hij eerder er een hand door gehaald had. Toen ik me realiseerde dat ik hem nogal aan zat te staren, sloeg ik mijn blik neer richting de tafel en volgde met mijn vinger het patroon in het hout.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ze knikte hevig 'Ja, ik hou ervan om te lezen. Zo kan ik ontsnappen aan mijn eigen wereld en mezelf in een heel ander persoon verplaatsen, een beetje zoals acteren. Wat is je favoriete boek?' vroeg ze dan en ik dacht even na ,mijn lievelings boek bleef toch Harry Potter,het was ook mijn favourite jeugdboek.
    "Mijn favoutiete boek is Harry Potter."zei ik dan met een glimlachje."Het is na al die jaren nog steeds de leukste om te lezen.
    Ik keek haar even aan en betrapte haar op staren,ik grinnik even licht als ze het ook doorheeft en naar de houten tafel kijkt.
    "Wat is jouw lievelings boek?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Caleb hoorde hoe Hailey een zucht slaakte. Hij blikte terug naar haar op en zag hoe ze haar ogen voor een zoveelste keer sloot. Zijn heldere ogen gleden vervolgens een tel naar Rachelle, die zich inmiddels bij hen aan de tafel had gezet met een boek. Een vluchtige glimlach gleed over zijn gelaat om haar alsnog te groeten. Hij had het niet de moeite gevonden om zijn gesprek met Hailey abrupt af te kappen omdat een ander besloot erbij te komen zitten. Natuurlijk was het altijd gemakkelijk om iedereen te vriend te houden, maar op dat punt was hij waarschijnlijk gewoon de typische man die niet alles tegelijk kon doen. En tja, hij was nu eenmaal onbeschoft van aard en zijn interesse lag nu ook niet bepaald vrijwillig bij zeventienjarige pubers.
    Zijn gehoor werd echter al geprikkeld door een geluid waardoor zijn ogen een tel oplichtten en verschillende kanten opschoten. Het was alsof hij omsingeld werd door duizenden kleine insecten en dat beviel hem allerminst.
    Toen Hailey echter haar ogen opende en een gil slaakte, wist Caleb zichzelf terug in beheersing te krijgen en haar kalm aan te kijken, ondanks dat er overal spinnen krioelden in alle vormen en maten. Waarom had hij nu niet meteen eraan gedacht dat zij het was. Hij moest het Hailey in ieder geval nageven, ze wist iemand de stuipen op het lijf te jagen. Gelukkig voor hem had hij geen schrik voor spinnen en deerde het hem geenszins dat ze over hem heen kropen en overal waren.
    Hailey, daarentegen, leek alles behalve op haar gemak. Toch wist ze zich algauw te kalmeren en zichzelf wijs te maken dat het niet meer dan een illusie was.
    ‘Indrukwekkend,’ sprak hij toen ze hem nieuwsgierig aankeek. Zijn blik gleed over de honderden kruipers en toen weer terug naar de maakster ervan. ‘Geniaal voor Halloween.’ Werkelijk, dat was het eerste wat er bij hem opkwam en normaal gezien had hij het vol sarcasme uitgesproken. Nu, echter, legde hij er een vriendelijke en meegaande ondertoon in om haar vertrouwen te winnen.

    [Sorry Jaimy, het was zeker niet m'n bedoeling je te negeren (K) ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal vertelde me dat Harry Potter zijn favoriete boek was, na al die jaren. Ik grinnikte even. 'Dat klopt, echt een klassieker!' Ik hoorde hem grinniken toen ik omlaag keek, waardoor ik wist dat hij me betrapt had en mijn wangen kleurden even lichtroze. Oeps. Gelukkig vroeg hij me wat mijn favoriete boek was, hij vond me dus geen raar kind. Ik keek weer op en mijn ogen ontmoetten de zijne weer. 'Mijn favoriete boek? Eh, wacht even hoor.' Zacht begon ik te lachen terwijl ik nadacht. Ik had zoveel goede boeken gelezen, ik wist zo niet welke mijn favoriet had, ik had er meerdere! 'Breaking Dawn,' zei ik toen. 'Het laatste deel van de Twilight-serie. Ik weet dat het een beetje standaard is, maar ik heb dat boek al zes keer gelezen en kan er geen genoeg van krijgen, net als de Hungergames trilogie.' Ik pakte een plukje van mij haar en draaide het rond mijn vinger, waarna ik het weer los liet en opnieuw begon. Het was niet zo'n goede eigenschap van me, om zoveel met mij haar te spelen, maar ik kon het gewoon niet laten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ze grinnikte even.'Dat klopt, echt een klassieker!' ik glimlachte even en grinnikte toen ik haar wat rood zag kleuren.
    Algauw vinden haar lichtblauwe ogen de mijne weer.'Mijn favoriete boek? Eh, wacht even hoor. zei ze en begon zacht te lachen terwijl ze nadacht.
    'Breaking Dawn,'zei ze 'Het laatste deel van de Twilight-serie. Ik weet dat het een beetje standaard is, maar ik heb dat boek al zes keer gelezen en kan er geen genoeg van krijgen, net als de Hungergames trilogie.'vervolgde ze dan.Deed me eraan denken ,dat ik de laatste van de hungergames triologie nog niet gelezen had.Ze winde een plukje haar rond haar vingers en begon er mee te spelen.Ik beet zachtjes op mijn lip en keek dan weer naar de rijen boeken.
    "Zou de eigenaar al die boeken gelezen hebben."vroeg ik me luidop af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH