• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle Lerman • Kracht (sterk)
    Ik probeer het boek te lezen, maar ik kan het toch niet voorkomen dat mijn aandacht gaat richting het gesprek van Caleb en Hailey. Ik vind het altijd wel vermakelijk als ik wel mensen hun namen weet, maar zij niet die van mij. Hoewel ze misschien mijn naam opgevangen hebben toen ik die tegen Maya zei. Ik kijk even op om naar Maya te kijken, maar al snel gaat mijn blik weer terug naar het boek. Mijn ogen glijden over de letters, maar ze lezen niet. Ik heb meer zin om echt te luisteren naar het gesprek. Na een aantal woorden weet ik dus dat het over haar gave gaat, maar ze spreken er niet lang over. Het is even stil en ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Hailey haar handen opzij doet en ik trek een wenkbrauw op terwijl ik er naar kijk.
    Ik kan maar net voorkomen dat ik moet schreeuwen als er ineens spinnen verschijnen. Er zijn heel veel spinnen. Is dat haar gave? Wacht eens even, zij heeft dus ook een gave. Die is veel cooler. Ik spring op en mijn blauwe ogen, die normaal al fel zijn, lichten nu echt helemaal op en ik sla dan met mijn vuist op een spin en sla met gemak een gat dwars door de tafel heen. Ik voel geen spinnen en kom tot de conclusie dat ze er niet echt zijn. Ik voel me boos, door mijn kracht, en omdat ik er ingetrapt ben. Mijn ogen richten zich op Hailey.
    'Waar is dat voor nodig?!' vraag ik boos aan haar. Ik richt me op haar en niet op de enge kriegelige spinnen.
    Als ik iets wel haat dan zijn het spinnen, ze kriebelen, zijn smerig en nergens goed voor. Ik voel het overal gaan jeuken, maar ik ga niet krabben als een idioot. Mijn ogen zijn nog steeds felblauw opgelicht wat betekent dat mijn kracht nog steeds actief is. Ik bekommer me niet op het gat wat ik in de tafel geslagen heb.


    [geeft niets hoor Juus ^^ ik meldde het alleen even >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal beet zacht op zijn lip en keek naar de rijen met boeken, waardoor er een steek door mijn buik ging. Altijd, maar dan ook altijd, kreeg ik de kriebels als jongens dat deden. Ik kon er niet tegen, ik vond het echt zo enorm aantrekkelijk! Ik schudde heel zacht mijn hoofd, nauwelijks merkbaar. Verdomme Tori! Wat doe je nou? Ga je nou al gevoelens krijgen voor een jongen die je net hebt leren kennen en je niet weet of hij je wel leuk vindt? Ik zuchtte heel zachtjes, en liet mijn blik toen ook naar de rijen met boeken glijden. 'Zou de eigenaar al die boeken gelezen hebben?' vroeg hij zich af. Het was een goede vraag, het leek me onmogelijk zoveel boeken gelezen te hebben. 'Ik denk het niet, tenzij de eigenaar al 300 jaar oud is,' zei ik, waarna er een grinnik mijn lippen verliet en ik mijn haar met rust liet. Zacht trommelde ik met mijn vingers op tafel, waarna ik opstond. 'Ik ben benieuwd wat voor soort boeken ze hier hebben,' zei ik, voordat ik naar de dichtstbijzijnde kast liep en er willekeurig een boek uit pakte. Mijn vingers gleden over de dikke oude kaft, opzoek naar de titel. Shakespeare's' Romeo en Julia stond er met gouden letters in de roodbruine kaft gedrukt. Ik opende het boek en een geur van oude boeken drong mijn neus binnen. Ik vond dat een heerlijke geur, het bracht zoveel raadsels met zich mee. Wie het allemaal al gelezen had, waar het boek allemaal geweest was. Langzaam bladerde ik door het boek heen, op zoek naar eventuele aantekeningen die een lezer gemaakt zou kunnen hebben. Maar dat was niet zo. Het boek zag er keurig uit, ondanks dat je kon zien dat het al erg oud was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Houden we de volgorde Caleb - Rachelle - Hailey aan of kan ik gewoon posten?]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [Liefst in het praattopic vragen :3 maar ja je kan gewoon posten hoor. Jij maakt je posts toch altijd heel lang ^^

    Want het "nadeel" is dat wanneer je niet in volgorde post iemand anders zijn of haar post heel klein kan zijn... Maar dat is bij jou niet van toepassing :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik post wel even wat ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hailey Brianna Williams || Illusies
    Het meisje wat bij ons aan de tafel zat springt op en kan volgens mij nog maar net een schreeuw inhouden. Haar ogen lichten fel op, en ik sla mijn gekruisde armen beschermend voor mijn hoofd. Ik hoor een harde krak en als ik durf te kijken zie ik dat ze me vol woede staat aan te staren, en dat er een gat in de tafel zit. Kracht. Haar gave was dus ongelofelijk sterk zijn, en ik wist niet of dat iets was waar ik bang van moest worden. Abrubt sla ik mijn handen naar mijn zij, en al de spinnen zijn plotsklaps verdwenen. 'Waar is dat voor nodig?!' roept ze uit. 'Tsja, het ging een soort van per ongeluk. De bedoeling was dus om piepkleine vogeltjes en vlinders in deze kleuren te maken, maar ik denk dat ik mijn gave nog niet helemaal onder controle heb. Sorry.' Caleb was al die tijd kalm gebleven. Blijkbaar was hij niet zo bang voor spinnen als haar. Ik zucht, hetzij ietwat trillerig. 'Nou.' Zeg ik wat ongemakkelijk. 'Ik ben Hailey, mijn gave is vrij realistische illusies creeren.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Myles Bandit Bromic

    Myles schrok hevig wakker. Toen hij om zich heen keek, zag hij amper iets. Hij zuchtte. 'Zeg, lichtpeertje, ik heb gehoord dat jij het gewoon doet'. Een lichtpeertje sprong aan; Myles zat in een bezemkast. Met nog een diepere zucht probeerde hij een deurknopje te vinden, en uit de bezemkast te kruipen. Grappig was dat de kat van Victoria, Snow, voor zijn voeten lag te spinnen en spelen. 'Jij moet naar je baasje', zei Myles liefdevol, terwijl hij het beestje zachtjes aaide. Maar Victoria was nergens te bekennen. 'Snow', siste Myles, waardoorze meteen omkeek. 'Er gaat zo maar een roddel dat je wel eens zou weten waar Victoria zit. Kan je me naar Victoria brengen?' Snow miauwde een keer, en begon met rennen. Myles begon ook met rennen. Er waren allemaal open deuren waar hij voorbij rende, dus er waren wat mensen die Myles hadden zien rennen als een idioot. Ook toen de vloer nat was, en Snow stevig beet gepakkt was door Myles, om niet tegen een paal aan te glijden, zagen mensen dat waarschijnlijk. Myles was helemaal vies, en Snow ook. Hij staarde naar de kitten in zijn hand. Vies. Myles was helemaal buiten adem van het rennen, dus kon hij helaas niets aan de situatie veranderen. Hij zette Snow neer voor Victoria, en zwaaide kort naar Micheal. 'Ze.. Was je.. kwijt', zuchtte Myles, en keek naar alle boeken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dylano Nathan Bright || Zwaartekracht
    ik kijk om me heen. eigenlijk heb ik de gang nu wel eens gezien. ik wil naar een kamer toe lopen als ik me bedenk, waarschijnlijk is dat een slaapkamer van anderen. dus kan ik daar beter niet naartoe gaan. Ik kijk naar Andy, ik heb thuis weleens foto's gezien van twee baby's, de ene was ik en de andere was dood volgens mijn ouders, ze hebben zijn naam nooit gezegd, maar als ik kijk naar de lach van Andy en die van de baby lijken ze bijna hetzelfde. misschien verbeeld ik het me maar ze lijken bijna identiek. ik ga luisteren, ik hoor stemmen dus er zijn mensen in de buurt. ik loop naar de trap om te kijken of ik beneden een deur zie waar misschien een keuken of zo iets dergelijks achter is. "zullen we naar beneden gaan" vraag ik aan Andy en Alice.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Andy Bright || Watersturing
    'Goed idee' antwoord ik op de vraag van Dylano. Verbeeld ik het me, of lijken Dylano en ik wel heel erg veel op elkaar. Die stem en zijn lach. Maar dan bedenk ik het me, dat mijn ouders hebben gezegd dat ik geadopteerd ben en ik geen broertjes of zusjes daar had. Hoe zou het eigenlijk met mijn ouders zijn? Ik heb geen idee, ik weet zelfs niet of ze ook in dit huis zijn. Dan zie ik opeens een deur naast de trap staan. Daar komen die stemmen dus vandaan. Denk ik bij mezelf. Even kijk ik om naar Dylano en Alice. Zal ik de deur openen? Langzaam loop ik naar de deur toe. Zouden daar eindelijk meer mensen zijn? Voorzichtig kijk ik om het hoekje van de deur. Even verblinden de felle lampen in de kamer mijn ogen. Dan kijk ik voorzichtig om me heen. Waar ben ik nu weer beland?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Typisch vrouwen. Caleb onderdrukte een grinnik toen ook Rachelle in paniek schoot door het onnoembare getal aan spinnen die de bibliotheek bestormden. Zijn blik wendde zich van Hailey af toen Rachelle overeind schoot en ongewild een gat in de tafel sloeg, met resultaat dat de spin die ze had willen pletten, morsdood was. Blijkbaar was hij de enige die er de humor van in zag aangezien Rachelle behoorlijk kwaad aan Hailey vroeg waar dat nu voor nodig was. Hailey bracht haar handen naar haar zij, waarmee tegelijk de spinnen verdwenen.
    Hailey legde uit dat het per ongeluk was gegaan en dat het piepkleine vogeltjes en vlinders hadden moeten zijn, in plaats van die achtpotige kruipers. Dat kreeg je ervan als je kinderen opzadelde met een kracht. Dit hield Caleb uiteraard voor zich, terwijl hij met een sobere lach naar de twee meiden keek.
    Hij hoorde hoe Hailey vervolgens een zucht slaakte en eveneens de vibratie die op haar stembanden lag was voor hem overduidelijk hoorbaar. Ongemakkelijk stelde ze zich aan Rachelle voor en voegde eraan toe dat haar gave dus vrij realistische illusies creëren was.

    Rachelles ogen waren nog steeds feller blauw dan ze normaal gesproken waren en Caleb beet dan ook op de binnenkant van zijn wang. Als je enig verstand in je bovenkamer had, dan wist je dat je Rachelle alles behalve boos moest maken, tenzij je natuurlijk vrijblijvend vliegles wilde krijgen. Of een eerste klas reisje naar dromenland. Nee, zelfs hij wilde absoluut geen klap van haar ontvangen aangezien hij zijn leven zeker wel lief was.
    ‘Hailey kan er niks aan doen dat dit is gebeurd,’ poogde hij dan ook om de spanning tussen de twee meiden wat te sussen. ‘Net zo min als dat jij er iets aan kan doen dat je deze tafel in de vernieling hebt geholpen.’ Op dat eigenste moment zakte de tafel door zijn poten doordat de scharnieren met de klap los waren gekomen. Door het geluid en zijn snelle reflexen, lichtten zijn amberkleurige ogen op en had Caleb nog geen seconde later het tafelblad met beide handen weten op te vangen zodat Hailey het gewicht ervan niet op haar lijf kreeg. Hij had zeker geen supergehoor, geen supersnelheid en ook zeker geen superkracht. Alles was alleen scherper aanwezig door het dierlijk instinct dat in hem zat, evenals dat zijn reflexen op gespannen stonden en ieder willekeurig moment konden reageren wanneer dat nodig was. Als je zijn kracht ging vergelijken met die van alle anderen in het huis, was de zijne een lachertje dat nu eigenlijk niet bepaald indrukwekkend was.

    Caleb had het tafelblad op de grond gelegd en keek vervolgens op naar Hailey om haar een aanmoedigend glimlachje toe te werpen. Daarna keek hij met eenzelfde glimlach naar Rachelle, in de hoop dat ze wat zou bedaren en terug op haar stoel ging zitten. Dat ze besefte dat er verder niks aan de hand was en dat Hailey, net zoals zijzelf, haar krachten niet onder controle had.

    [Ik was iets te ijverig met schrijven, hopelijk okay met jullie? Als er iets veranderd of aangepast moet worden, gewoon zeggen hoor (:]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rachelle Lerman • Kracht (sterk)
    Ze kijken me beiden aan wanneer ik opspring om bij de spinnen weg te komen, ach, dat boeit me echt helemaal niets. Ik voel me gewoon heel erg boos nu. Mijn vuisten zijn gebald, en niet omdat ik wil uithalen, ik wil me juist ínhouden. Daarom bal ik al mijn kracht samen in mijn vuisten, dat probeer ik tenminste, zodat ik mezelf weerhoud om wellicht het meisje te gaan slaan. Hailey doet haar armen beschermend voor zich, de arme meid, alsof dat zou helpen wanneer ik haar zou slaan. Is ze nou echt bang voor me? Ze doet maar lekker. Wees maar bang, dan laat ze het misschien de volgende keer wel uit haar hoofd om zoiets te doen. Ik blik voor een kort moment opzij naar Caleb, maar gelijk weer terug naar Hailey. Om mezelf ervan te verzekeren dat ze niet weer iets gaat doen ineens. Haar armen zijn nog steeds wijd, maar wanneer ze die met een ruk naast zich neer laat hangen verdwijnen de spinnen. Ze zijn dus niet echt.. Goed om te weten, hoewel ik wel zoiets vermoedde toen ik geen spinnen onder mijn vuist voelde.
    'Tsja, het ging een soort van per ongeluk. De bedoeling was dus om piepkleine vogeltjes en vlinders in deze kleuren te maken, maar ik denk dat ik mijn gave nog niet helemaal onder controle heb. Sorry,' zegt ze dan. Ik probeer me nog steeds in te houden tegen Hailey om niet tegen haar te gaan schreeuwen of wat dan ook. Deze boosheid wordt niet echt verwacht, sinds die kracht er is tenminste, omdat mijn uiterlijk er nogal lieflijk uit kan zien. Ik haal een keer diep adem in een poging mezelf wat meer in te houden, maar het lukt slecht.
    'Nou.' Zegt ze dan, ze klinkt niet op haar gemak. Misschien dat ze nu echt bang voor me is. 'Ik ben Hailey, mijn gave is vrij realistische illusies creeren.'
    Mijn hoofd draait gelijk opzij als Caleb tegen me begint te praten. Hij zegt dat Hailey er niets aan kan doen dat dit gebeurd is en ik wil ertegen in gaan. Natuurlijk kan ze er wel wat aan doen, ze probeerde iets te laten verschijnen ja! Dan weet ze toch waar ze mee bezig is. Dat wilde ik zeggen, totdat hij er nog aan toevoegt dat ik er net zo min iets aan kan doen dat ik de tafel kapot gemaakt heb. Ik kijk er met een korte blik naar en opeens stort de tafel in, alsof ik met mijn ogen een tafel in kan laten storten, zo goed getimed is het. Met mijn handen wil ik de tafel tegenhouden, maar ik zie dan al dat Caleb die beet heeft. Dat heeft hij heel erg snel gedaan. En als ik in een moment zijn ogen zie zijn die ook opgelicht. Het is een amberkleurige gloed, redelijk fel, en mooi. Op dat moment weet ik mezelf weer in de hand te krijgen, gewoon omdat ik even helemaal afgeleid was in een moment door zijn ogen. Mijn handen rusten gewoon weer, niet meer in gebald vuisten, en ik ga zitten op de stoel. Caleb glimlacht aanmoedigend, maar ik ben niet in staat om terug te glimlachen. Hoewel de glimlach hem wel charmeert.
    'Moet ik nou ook zoiets zeggen als, ik ben Rachelle, ik haat vogels, en kan gemakkelijk van je winnen met armpje drukken?' zeg ik dan. Ik kijk ze beiden even aan, mijn gezicht staat niet bepaald vrolijk, maar de gloed is uit mijn ogen verdwenen. Dus nu kan ik mezelf wel gewoon weer inhouden, ben ik niet extra sterk en ben ik gewoon mijn normale zelf. Rachelle Lerman, een meisje wat vogels haat.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ivar Valentin Lockwood || Gave van Realiteit
    Ik kon mij nog vaag herinneren waar ik vandaan kwam en die kant rende ik dan ook uit. Ik vermode tenminste dat dat de goede kant was. Ik zou het niet weten, het zou ook niet uitmaken, aangezien niks hier bestond totdat ik daar aankwam. De echte uitdaging begon pas toen ik door het bos moest gaan rennen. Het wasgewoon anders, zeker met al die bomen die zomar uit het niets verschenen. Ik probeerde zo goed als ik kon alle takken rte ontwijken, maar het hielp nie echt. De krasjes op mijn gezicht verrade al dat ik te lang was gebleven, ik werd mortal in mijn eigen gedachte en dat moest ik niet hebben. Ik hield langzaam op met rennen en keek even om mij heen. Dit was gekkenwerk. Waren mijn gedachte dan echt zo rommelig? Ik wist het eerlijk gezegd niet. Ik kon ook niet zeggen dat ik het wilde weten aangezien ik nooit interesse had gehad in de gedachte van mensen, alleen hoe zij de wereld zagen, of hoe zij de wereld wilden zien. Ik zuchtte en begon weer te rennen, hopend dat ik ook maar iets tegen zou komen wat aangaf dat ik de goede kant op ging. Uit het niets voelde ik de grond onder mijn voeten verdwijnen. Het voelde een beetje alsof ik net tussen twee muren gezeten had, wat nog altijd beter was dan wat ik voelde toen ik de eerste keer weer in de 'echte realiteit' belandde. Mijn rug kreeg het zwaar te verduren toen ik een meter of twee over de vloer schoof, waarna ik bleef liggen om mijn adem weer gewoon te krijgen. Ik keek even opzij naar mijn kalender en schudde mijn hoofd. tuurlijk was ik te laat, zoals altijd. Ik deed een poging rechtop te gaan zitten, maar faalde. Ik, een volwasse man van 27, had net mijn gave gebruikt om levende gummy beertjes te zien en had daar nu ook spijt van. Gummy beertjes waren blijbaar niet zo lief, iets wat ook te maken had met mijn fantasie. Ik had een geweldige fantasie, iets wat heel leuk was zodra je een eigen realiteit creeërde. Ik deed nog een poghing om op te staan, maar was dit keer zo slim om mij een een kastje op te trekken. Ik ging rechtop staan en liep naar min deur die ik open deed. en nu maar eens uitleggen waar ik de afgelopen dagen had uitgehangen, of misschien hoefde dat geeneens, zeg nou zelf wie zou mij gemist hebben?


    (Sorry dat het zolang duurde! Ik had niet gezien dat Ivar al goed gekeurd was.)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alice Summer II gedachtelezen
    Andy opent de deur van de kamer. Ik was benieuwd wat er achter de deur was. Een woonkamer, een keuken of misschien een zwembad(okee dat waarschijnlijk niet) Wat ik zie zijn felle lampen, veel boeken en tafels met stoelen. Dit is overduidelijk een bibliotheek, en wij zijn niet de enigen hier. Gelukkig maar. Ik was wel toe aan nieuwe mensen. Ik werd meteen vrolijk. Zonder naar Andy of Dylano te kijken loop ik naar een jongen en de meisjes toe. Ze zien er Aardig uit,. maar er is wel is we iets vreems aan de jongen. Ik houd het in mijn achterhoofd voor later. ''Hallo'' zeg ik vriendelijk tegen de nieuwe gezichten. ''Ik ben Alice, en wie zijn jullie?''.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:44 ]


    imperfection is beauty

    Dylano Nathan Bright || Zwaartekracht
    Andy en Alice lopen een deur binnen, zij zijn direct enthousiast maar ik kijk eerst voorzichtig door de deur. er zijn best veel mensen en als iemand mij kwaad maakt vliegt er toch wel iets in de lucht. dus ik loop gewoon naar binnen, ik merk dat Alice on waarschijnlijk zat is want ze stelt zich direct voor. "hoi" zeg ik "hoe heten jullie, ik heet Dylano. maar weten jullie misschien of hier volwassenen wonen. want anders kunnen we vanavond wel een feest houden om te vieren dat we hier met zijn allen zijn. en dan kunnen we iedereen in dit huis leren kennen." het was misschien een slecht idee maar ik had geen zin om serieus te blijven als het een huis was met alleen maar tieners. en ik kon zo ook alle meisjes leren kennen, wat mij nogal heel erg leuk leek.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Caleb was opgelucht dat Rachelle bedaarde en plaats nam op de stoel zoals hij gehoopt had. Ze had zijn blik enige tijd vastgehouden en moest geheid de opflakkering van zijn amberkleurige ogen gezien hebben in die luttele seconden.
    Hij glimlachte aanmoedigend toen ze zich ontspande, maar ze glimlachte niet terug. Het hoefde ook niet, Caleb was allang blij dat ze bedaard was. Het antwoord dat ze klaar had verraste hem enigszins en hij kon een grinnik dan ook niet onderdrukken toen ze zei dat ze een hekel had aan vogels en dat ze het gemakkelijk zou winnen met armpje drukken. Rachelle keek zowel vervolgens Hailey als Caleb aan en Caleb zag hoe haar ogen terug hun normale kleur.
    ‘Ik ben Caleb, ik haat ook vogels en ik zou het zeker verliezen van je met armpje drukken,’ zei hij toen. Hij lachte kort, vriendelijk, toen hij haar woorden herhaalde, hetzij zichzelf voorstellend. Hij hield zijn hoofd een tikkeltje scheef en keek van Rachelle naar Hailey en terug. Hopend dat Hailey zich nu ook wat meer op haar gemak voelde nu de gemoederen bedaar waren.

    Caleb had inmiddels ook meegekregen hoe er drie personen de bibliotheek waren binnen gekomen en hield daarom zijn gedachten in bedwang aangezien hij Alice Summer als één van hen herkende, het meisje dat gedachten kon lezen. Onopvallend hield hij hen in de gaten en hoorde hoe Alice zichzelf voorstelde bij de andere twee aanwezigen. Hij richtte zijn aandacht en gedachten terug op Hailey en Rachelle en besloot dat hij ze weldegelijk mocht en dat hij blij zou zijn als hij zijn krachten onder controle kon houden, aangezien zijn reflexen hem tot het uitersten dreven. Zo ook dat de precaire neiging aanwezig was om ieder moment te vertrekken aangezien zijn dierlijk instinct te fel reageerde op de aanwezigen.

    [En Caleb gaat dus seffes beschikken, wie met hem mee wilt, is vrij om mee te gaan XD]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”