• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Matt
    Verveeld liep ik rond door het huis waar ik zo langzamerhand wel genoeg van had gezien, ik had de keuken gevonden en daar twee appels weggehaalt uit een schaal die er stond. Het huis was vreemd en voelde voor mij niet bepaalt vertrouwt aan, het voelde raar. Ik had de appels in mijn zak gestopt terwijl ik een vuurbal gebruikte als een soort tennisbal en gooide die steeds omhoog. Mijn ogen gingen steeds op en neer zoals de beweging die de bal maakte als ik hem steeds opgooide. Ik hielt de bal vast toen er plots een verschijning de hoek om kwam, het meisje dat ik in de bibliotheek al had gezien.
    Ik twijfelde of ik zin had om sociaal te zijn op dit moment, maarja wat moest ik doen als ik maar één iemand kende.
    Ik vormde mijn hand tot een vuist en de bal veranderde weer in een vlam en die vlam doofde ik vervolgens, volgensmij kwam mijn gave nog wel vanpas.
    Je kon het in iedergeval niet onhandig noemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice summer II gedachtelezen'Ik ben Rachelle en ik ben weg.' mompeld het ene meisje en ze staat op.'Ik zie jullie later nog wel.'En ze verlaat de kamer. Ik neem plaats op de stoel waar Rachelle zonet op zat. Nu pas merk ik de tafel op die stuk is. Wat is hier allemaal gebeurd? Nog steeds dwaalt er iets vreemds van de jongen in mijn hoofd, maar ik weet niet wat. Ik had mijzef voorgenomen alleen iemands gedacte te lezen als het nodig was, maar ik kon het niet laten om even een kijkje in het hoofd van de jongen te nemen. Als ik besluit zijn gedachten probeer te lezen hoor ik ook niks. Dat is vreemd. Misschien werkt mijn hoofd niet zo goed. Dat zal het wel zijn. Het is al zo'n rare dag vandaag...
    Terwijl ik daar nog verder over nadenk heb ik nog allemaal vragen voor de jongen en het meisje. Meteen stel ik de vragen, want anders word ik alleen nog maar ongeduldiger, dus ik zeg vrolijk:''Ik ben zo blij dat ik nieuwe gezichten zie! Hoe heten jullie? Wat is jullie kracht?''


    imperfection is beauty

    Rachelle Lerman • Kracht (Sterk)
    Ik kijk op als ik voetstappen hoor, ik heb altijd de neiging om naar de grond voor me te kijken. Ik zie de jongen die ik vanmiddag, of eigenlijk daarstraks, ook al gezien heb in de bibliotheek. Mijn ogen worden naar zijn hand getrokken en ik zie er een vuurbal. Die verandert al snel in een vlam en dan verdwijnt ook die. Ik kijk op en met mijn felblauwe ogen kijk ik hem aan. 'Hello,' zeg ik tegen hem en loop gewoon verder in zijn richting. 'Ziet er gaaf uit, wat je doet met vuur. Ben je toevallig pyromaan? Obsessie voor vuur?' Ik glimlach naar hem en ik bekijk hem dan even helemaal. Hij ziet er best vriendelijk uit, maar meer dan dat heb ik nog geen indruk van hem. Ik heb niet eens zijn stem gehoord tot nu toe.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Matt
    Ik zie de ogen van het meisje naar de vuurbal kijken, vervolgens naar mijn hand wanneer de vuurbal veranderd in een vlam en vervolgens verdwijnt.
    Toen het vuur weg was keek ze mij aan, 'Hello' Zegt ze tegen me en loopt vervolgens verder mijn kant op.
    'Ziet er gaaf uit, wat je doet met vuur. Ben je toevallig pyromaan? Obsessie voor vuur?' Vraagt ze met een glimlach, ik moet lachen om haar vraag, 'Nee, niet echt. Al ziet het er gaaf uit. Zoals jij al zei.' Andwoord ik vervolgens. 'Wat heb jij? Een obsessie voor boeken?' Vraag ik haar en kijk haar aan, aangezien ze net in de bibliotheek was nam ik aan dat ze van boeken hielt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle Lerman § Kracht (sterk)
    Hij moet lachen om mijn vraag. 'Nee, niet echt. Al ziet het er gaaf uit. Zoals jij al zei,' zegt hij en ik knik. Hij vraagt dan of ik een obsessie heb voor boeken en ik schud mijn hoofd. 'Nee, geen obsessie. Anders zou jij die ook hebben aangezien je in de bibliotheek was. In plaats van een obsessie voor boeken heb ik een haat aan vogels. Telt dat ook?' vraag ik dan met een scheve glimlach aan hem. Ik loop nog een stukje naar hem door zodat we minder hard hoeven te praten. 'En heb jij heel heel heel toevallig een keuken gevonden? Ik heb ontzettende dorst... alleen ik kan tot nu toe geen keuken vinden. In plaats daarvan heb ik boeken en een meisje gevonden. Niet echt drinkbaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Rachelle Lerman § Kracht (sterk)
    Hij moet lachen om mijn vraag. 'Nee, niet echt. Al ziet het er gaaf uit. Zoals jij al zei,' zegt hij en ik knik. Hij vraagt dan of ik een obsessie heb voor boeken en ik schud mijn hoofd. 'Nee, geen obsessie. Anders zou jij die ook hebben aangezien je in de bibliotheek was. In plaats van een obsessie voor boeken heb ik een haat aan vogels. Telt dat ook?' vraag ik dan met een scheve glimlach aan hem. Ik loop nog een stukje naar hem door zodat we minder hard hoeven te praten. 'En heb jij heel heel heel toevallig een keuken gevonden? Ik heb ontzettende dorst... alleen ik kan tot nu toe geen keuken vinden. In plaats daarvan heb ik boeken en een meisje gevonden. Niet echt drinkbaar.'


    Matt
    'Nee, geen obsessie. Anders zou jij die ook hebben aangezien je in de bibliotheek was. In plaats van een obsessie voor boeken heb ik een haat aan vogels. Telt dat ook?' Vraagt ze me met een scheve glimlach en komt nog een stukje dichterbij. 'En heb jij heel heel heel toevallig een keuken gevonden? Ik heb ontzettende dorst... alleen ik kan tot nu toe geen keuken vinden. In plaats daarvan heb ik boeken en een meisje gevonden. Niet echt drinkbaar' Zegt ze. 'Hmm.. Maar ik keek niet naar de boeken' Breng ik er tegenin. 'Vanwaar een haat aan vogels?' Vraag ik haar, hoe kon je vogels haten? 'En ja, ik heb de keuken gevonden. Ik heb in iedergeval een appel voor je in de aanbieding' Zeg ik waarna ik de twee appels uit mijn zak haal en ik in elke hand een appel houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi --> Jaimes


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nyan schreef:
    Micheal 'Ellias' Clarckson
    'Nee, nog niet. Maar dat ben ik wel van plan! Zou je de boeken van hier mee naar je kamer mogen nemen?' zei ze dan en ik haalde mijn schouders op."ik denk van wel."zeg ik dan 'Maar de film heb ik wel ooit gezien, jij?' vroeg ze dan.
    "Ja ik heb hem ooit eens gezien ,maar dat was ook nog een tijdje terug."zeg ik met een glimlachje.
    Myles kwam terug met een propere Snow en haf ze verlegen aan Victoria.Myles vertelde dat hij later wel ging douchen.
    'Nee, ga maar douchen, je bent behoorlijk vies. Wij zijn denk ik nog gewoon hier.'zei Victoria dan en ik knikte.
    We gingen toch nergens naartoe gaan en als Myles terug was konden we met ze'n drieën het huis wat verkennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Matt
    'Nee, geen obsessie. Anders zou jij die ook hebben aangezien je in de bibliotheek was. In plaats van een obsessie voor boeken heb ik een haat aan vogels. Telt dat ook?' Vraagt ze me met een scheve glimlach en komt nog een stukje dichterbij. 'En heb jij heel heel heel toevallig een keuken gevonden? Ik heb ontzettende dorst... alleen ik kan tot nu toe geen keuken vinden. In plaats daarvan heb ik boeken en een meisje gevonden. Niet echt drinkbaar' Zegt ze. 'Hmm.. Maar ik keek niet naar de boeken' Breng ik er tegenin. 'Vanwaar een haat aan vogels?' Vraag ik haar, hoe kon je vogels haten? 'En ja, ik heb de keuken gevonden. Ik heb in iedergeval een appel voor je in de aanbieding' Zeg ik waarna ik de twee appels uit mijn zak haal en ik in elke hand een appel houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Change my name, will you? c:]

    Rachelle Lerman ~ Kracht (sterk)
    'Waarom ga je anders naar een bibliotheek als je niet naar de boeken keek?' vraag ik aan hem en ik kijk hem aan. 'Vanwaar een haat aan vogels?' vraagt hij en ik moet er om lachen. 'Die beesten doen niets anders dan op je kleding poepen en herrie maken, rotbeesten.' Ik bal mijn vuist samen en moet me inhouden om niet mijn gave naar boven te laten komen. Ik kan er gewoon niets aan doen, dat gebeurd nu eenmaal. Ik sluit mijn ogen, 'Ander onderwerp,' mompel ik en kan mezelf weer onder controle krijgen. Ik kijk hem aan en hij zegt dan tot mijn genoegen dat hij de keuken gevonden heeft, en het wordt nog leuker als hij zegt dat hij een appel voor mij in de aanbieding heeft. 'O, thanks,' zeg ik en pak de appel van hem aan waarna ik er gelijk een hap uitneem. Hij smaakt goed en het sap van de appel verspreidt zich in mijn mond. Zo is het toch nog een beetje drinken. 'Waar is de keuken überhaupt? Wel handig als je de volgende keer niet in de buurt bent en ik moet de keuken zelf zien te vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Matt
    'Waarom ga je anders naar een bibliotheek als je niet naar de boeken keek?' Vraagt ze, 'Ik moet toch weten waar alles is als ik hier toch niet weg kan' Zeg ik schouderophalend, 'Die beesten doen niets anders dan op je kleding poepen en herrie maken, rotbeesten.' andwoord ze op mijn vraag waarom ze vogels haat.
    'Ander onderwerp' zegt ze vervolgens mompelend, ze lijkt zichzelf niet echt onder controle te hebben. Iets wat me nieuwschierig maakt naar wat voor kracht ze heeft. Ze pakt de appel aan en neemt daar een hap van om vervolgens te vragen waar de keuken is, 'De gang door' Zeg ik en wijs achter me, 'En dan de 3de deur aan je linker hand' Andwoord ik. Ik had vrij snel geweten waar alles was.. Maar er waren een paar deuren opslot geweest dus daar had ik niet naar binnen gekunt.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb je naam veranderd :3 Mag ik nu een reactie? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik wacht tot Myles reageert, dat komt beter uit vindt ik (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Caleb Morris - Dierlijk instinct

    Caleb had willen beschikken, maar het was Rachelle geweest die als eerste opstond en zich excuseerde. Met opgetrokken frons keek hij haar na, aangezien ze nog plotser vertrok als dat hij in gedachten had gehad.
    Alice nam al plaats in diens plaats en leek hem voor een momentlang aan te kijken. Caleb glimlachte enkel vriendelijk terug. Hij wist niet zeker of ze zijn gedachten kon lezen en vulde deze dan ook enkel met nieuwsgierige vragen en goedbedoelde gedachten.
    Voordat hij er erg in had, bestookte het meisje hem en Hailey af met vragen als wat hun namen en krachten waren. Hij had een moment lang gezwegen en Hailey afwachtend aangekeken. Het leek er echter niet op dat ze zou gaan reageren als eerste en daarom schudde hij lichtjes zijn hoofd om vervolgens Alice aan te kijken.
    ‘Mijn naam is Caleb en ik heb geen idee hoe ik mijn kracht moet noemen,’ zei hij toen. Hij lachte gemoedelijk. ‘Het is zoiets als een dierlijk instinct hebben.’ Hij haalde zijn schouders op en liet zowel op zijn gezicht als gedachten aflezen dat het een behoorlijk belachelijke benaming was voor iets dat nu ook niet zo heel spectaculair was.

    [Beetje laat, maar goed. Eindelijk een belabbert postje tussendoor]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    WillNotLearn schreef:
    Matt
    'Waarom ga je anders naar een bibliotheek als je niet naar de boeken keek?' Vraagt ze, 'Ik moet toch weten waar alles is als ik hier toch niet weg kan' Zeg ik schouderophalend, 'Die beesten doen niets anders dan op je kleding poepen en herrie maken, rotbeesten.' andwoord ze op mijn vraag waarom ze vogels haat.
    'Ander onderwerp' zegt ze vervolgens mompelend, ze lijkt zichzelf niet echt onder controle te hebben. Iets wat me nieuwschierig maakt naar wat voor kracht ze heeft. Ze pakt de appel aan en neemt daar een hap van om vervolgens te vragen waar de keuken is, 'De gang door' Zeg ik en wijs achter me, 'En dan de 3de deur aan je linker hand' Andwoord ik. Ik had vrij snel geweten waar alles was.. Maar er waren een paar deuren opslot geweest dus daar had ik niet naar binnen gekunt.


    Don't be like the rest of them, darling