• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Ik denk het niet tenzij de eigenaar al meer dan 300 jaar oud us.'beantwoorde Victoria mijn vraag. Het zou toch kunnen? Ze stond op en liep vervolgend naar een rij boeken waar ze er 1 uithaalde en er wat in bladerde.
    Ik stond ook op en liep naar haar toe om ook wat rond te neuzen.
    Niet veel later hoorde ik wat getommel en keek ik om waar ik Myles half uitgeput zag met Snow. Het was net alsof ze de maraton hadden gelopen. Myles zette de kitten neer voor Victoria en zwaaide kort naar mij.Uitgeput zei hij dan dat snow haar baasje kwijtwas.

    (sorry voor het slechte stukje zit op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Het zou kunnen?' Zei Micheal, waardoor ik zacht lachte. Alles kon, de eigenaar zou een onsterfelijke kracht kunnen hebben, net als Micheal metaal sturen had en ik gedaanteverwisseling. Hij liep naar me toe en zocht de boeken door. Mijn ogen gleden over de eerste pagina, ik vond het een enorm interessant boek, hoewel ik het nog nooit gelezen had. Gestommel klonk en toen ik me omdraaide, zag ik Myles uitgeput de bibliotheek binnenkomen, met Snow in zijn armen. De jongen en de kitten waren helemaal vies en uitgeput zette hij Snow voor me neer op de grond. Hij zwaaide even en vertelde ons toen dat Snow haar baasje kwijt was. Het boek stak ik vlug onder mijn arm waarna ik mijn kleine katje optilde. Haar witte vacht was helemaal zwart geworden van het vuil en ook Myles zag er niet echt schoon meer uit. Dat Snow erg snel was wist ik, ik kon haar af en toe ook bijna niet bijhouden, maar ik had geen idee wat die twee gedaan hadden. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Waarom zijn jullie zo vies?'

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 11:29 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Myles ~ Vervormer van realiteit.

    Myles glimlachte als antwoord op Victoria's vraag. 'Ehh...', stamelde hij. 'Ik kwam uit een bezemkast gekropen, zag Snow staan miauwen, ehh.. Zonder jou. Dus ik vroeg aan Snow waar je was, maar Snow zag alleen maar onhandige en natte routes liggen dus eh..', Myles poetste een beetje viezigheid van zijn gezicht af. 'Luister Victoria, het is mijn schuld dat Snow zo vies is..', uit zenuwen beet Myles op zijn ietwat bebloede onderlip. 'Dus als je wil dat ik haar was of iets.. Graag zelfs..'. Myles liet zich vallen op een stoel, en aanschouwde stilletjes alle boeken. 'Prachtig', concludeerde hij hardop. 'Briljant'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik knikte toen Myles de situatie uitgelegd had en hij veegde wat vuil van zijn gezicht. 'Luister Victoria, het is mijn schuld dat Snow zo vies is,' hij beet op zijn onderlip, die wat gesprongen was. 'Dus als je wil dat ik haar was of iets... Graag zelfs.' Hij liet zich op een stoel vallen en keek de ruimte rond. 'Prachtig,' hoorde ik hem zeggen. 'Briljant.' Ik vond het niet erg dat Snow zo vies was, het was immers haar eigen schuld geweest. Aan Myles' gezicht had ik gezien dat hij Snow graag waste, ik kon zien dat hij gek was op katten, dus besloot hem het maar te laten doen.'Nou, als je het leuk vind om te doen?' zei ik en veegde wat vuil van Snows kopje, waardoor er een grijze streep achterbleef. Ze spinde vrolijk en keek me aan met haar felblauwe oogjes. Met mijn neus wreef ik even langs het hare, met een glimlach op mijn gezicht. Daarna gaf ik haar aan Myles en veegde het vuil van mijn eigen neus. Daarna pakte ik het boek weer onder mijn arm vandaan en glimlachte naar Micheal.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Victoria deed het boek onder haar arm en nam dan de kleine kiten op die zwart was van de vuiligheid.'Wat is er gebeurt?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Waarom zijn jullie zo vies?'
    'Ik kwam uit een bezemkast gekropen, zag Snow staan miauwen, ehh.. Zonder jou. Dus ik vroeg aan Snow waar je was, maar Snow zag alleen maar onhandige en natte routes liggen dus eh..', legde Myles uit. Waarom zat hij in een bezemkast?'Luister Victoria, het is mijn schuld dat Snow zo vies is..' 'Dus als je wil dat ik haar was of iets.. Graag zelfs..'.vervolgde hij verder en ging dan op een stoel zitten terwijl hij de vuiligheid van zijn gezicht afveegde.
    Daarna keek hij eens rond ,hij was vast ook verwonderd dat er zoveel boeken waren hier.'Nou, als je het leuk vind om te doen?' zei Victoria terwijl ze wat zwart van Snow afveegde.
    Het was best wel lief om te zien hoe een dier mensen zo blij kon maken en zoveel liefde kon geven.
    Ze haf de kitten weer aan Myles en nam het boek onder haar arm vandaan en glimlachte dan even naar mij,waardoor ik automatish terug glimlachte.
    Het is fijn om te weten dat Myles en Victoria al een soort van vrienden voor me zijn ookal ken ik hun amper een dag.
    "Welk boek heb je vast?"vroeg ik aan Victoria.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 8:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal glimlachte terug, waardoor er bij mij een steek door me heen ging en ik mezelf mentaal in mijn gezicht sloeg. Kom op Tori! Doe even normaal zeg! Ik voelde me net op mijn gemak bij de twee jongens, het was bijna alsof ze vrienden van me waren. 'Welk boek heb je vast?' vroeg hij aan me, waarna ik weer naar het boek in mijn handen keek, terwijl ik de titel eigenlijk wel uit mijn hoofd wist. 'Shakespeare's Romeo en Julia,' zei ik, waarna ik het aan hem liet zien. 'Het is echt al een oud exemplaar, en het lijkt me een fantastisch boek om te lezen. Heb jij het ooit gelezen?' Nieuwsgierig keek ik de jongen aan vanonder mijn lange zwarte wimpers.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Andy Bright
    We zijn overduidelijk in een bibliotheek beland. Overal staan boeken en de felle lampen schijnen in mijn gezicht. Eindelijk zie ik ook nog meer mensen. Twee meisjes en een jongen. Alice is blijkbaar blij dat ze anderen mensen dan mij en Dylano ziet en rent meteen naar de anderen toe. Dylano begint zich ook voor te stellen aan de anderen, dus ik besluit ook maar naar ze toe te lopen. 'En ik ben Andy' zeg ik. Dylano vraagt of hier ook volwassenen zijn. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kijk naar de drie nieuwen, het ene meisje ziet er wel aardig uit. De andere kijkt alsof ze niet helemaal blij is. De jongen, tja ik weet niet, hij lijkt wel aardig, maar er is iets aan hem dat ik niet mag. Toch ben ik heel blij dat ik anderen zie. Dan bedenk ik dat ik dus nog steeds honger heb. 'Weten jullie misschien of hier ergens eten is' vraag ik. Okay, ik weet wel dat het raar moet klinken dat ik meteen de eerste keer dat ik hun zie al vraag naar eten, maar ik ben al best wel lang in dit huis en heb gewoon honger.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Myles, Micheal en Victoria zijn ook in de bibliotheek (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ze keek weer naar de titel van het boek. 'Shakespeare's Romeo en Julia,'zei ze waarna ze het me liet zien.
    De kaft zag er oud uit en de titel was ik gouden letters geschreven.'Het is echt al een oud exemplaar, en het lijkt me een fantastisch boek om te lezen. Heb jij het ooit gelezen?' vroeg ze me dan en keek me nieuwsgierig aan."Ik heb al veel over het verhaal gehoord en ook de film al gezien,maar ik heb het boek nog niet gelezen."antwoord ik dan.
    Het was meer een boek voor mijn zus dacht ik.Aangezien zei graag romantische drama's leest.
    "Heb jij het al gelezen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Myles ~

    Myles glimlacht breed toen Victoria instemde dat Myles Snow mocht wassen. Hij pakte Snow op, en knuffelde haar. Onder zijn arm hing ze. Hij huppelde bijna naar zijn kamer waar hij enthousiast de kraan van de badkuip aanzette op lauwwarm water. In zijn tas had hij een flesje shampoo voor katten zitten, dat van zijn overleden kat was. Met liefde smeerde hij het op Snow, en spoelde het uit. Na twee keer was Snow brandschoon, maar wilde ze niet uit het water komen. Even ging Myles met zijn natte schuimende over zijn wang n glimlachte verlegen. 'Zou iemand.. Misschien wat compassie voelen voor... Mij?', dacht Myles. Hij pakte Snow na een tijdje op, en aaide haar teder met een handdoek. Met Snow ingewikkeld liep Myles terug naar de bieb, en presenteerde eeb schone Snow. Verlegen gaf Myles Snow aan Victoria. 'Ik douche later wel', lachte hij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pebble schreef:
    [Myles, Micheal en Victoria zijn ook in de bibliotheek (: ]

    [ohh ja, is ook zo(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik schudde mijn hoofd toen hij vroeg of ik het boek gelezen was. 'Nee, nog niet. Maar dat ben ik wel van plan! Zou je de boeken van hier mee naar je kamer mogen nemen?' Ik vroeg me af of dat kon, zodat ik het boek kon lezen in mijn bed. 'Maar de film heb ik wel ooit gezien, jij?' Ik had de film op mijn Macbook gedownload en ik hoopte dat ik die bij had, zodat we die misschien samen konden gaan kijken. Op dat moment kwam Myles aangelopen, met een schone Snow in zijn armen. Verlegen gaf hij haar aan mij, waarna ik warm naar hem glimlachte. 'Dank je wel!' ik rook even aan mijn huisdier, ze rook echt schoon. Zelf was Myles nog wel vies. 'Ik douche later wel,' zei hij. Ik schudde vlug mijn hoofd. 'Nee, ga maar douchen, je bent behoorlijk vies. Wij zijn denk ik nog gewoon hier.' Ik keek naar Micheal, ik wist niet of hij ergens naartoe wilde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Jongens, ik ga vannacht voor een week op vakantie, maar volgens mij heb ik daar wel wifi, dus kan ik 's avonds wel online komen. Ondertussen mag je wel mijn persoon spelen hoor ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rachelle Lerman • Kracht (sterk)
    Caleb glimlacht bemoedigend, maar dat zit er gewoon niet in voor mij. Hij lijkt verrast door de manier waarop ik mezelf voorstel. Hij stelt zich dan ook voor en het valt me gelijk op dat hij zijn gave niet zegt. Het wordt ineens best wel druk in de bibliotheek. Ineens zijn er allemaal mensen en een meisje stelt zich voor als Alice. 'Ik ben Rachelle en ik ben weg,' mompel ik dan en sta op. Ik werp een blik op het tafelblad wat ik kapot gemaakt heb en dan nog naar Caleb. Zijn ogen lichtten daarstraks op, net zoals bij mij wanneer ik mijn kracht gebruik. En nu vraag ik me nog meer af wat zijn gave is. Hij had belachelijk snel gereageerd toen dat tafelblad viel. Iets om in gedachten te houden. 'Ik zie jullie later nog wel,' zeg ik dan met een knikje. Mijn felblauwe ogen kijken ze beiden nog even aan en ik draai me dan om en loop naar de uitgang van de bibliotheek.
    Mijn hartslag is weer terug naar normaal, doordat daarstraks mijn gave tijdelijk geactiveerd was gaat mijn hart altijd sneller kloppen. Ik slik een keer en sla de hoek om. Het is zo verschrikkelijk als mijn gave automatisch toeslaat zonder dat ik dat wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Micheal 'Ellias' Clarckson
    'Nee, nog niet. Maar dat ben ik wel van plan! Zou je de boeken van hier mee naar je kamer mogen nemen?' zei ze dan en ik haalde mijn schouders op."ik denk van wel."zeg ik dan 'Maar de film heb ik wel ooit gezien, jij?' vroeg ze dan.
    "Ja ik heb hem ooit eens gezien ,maar dat was ook nog een tijdje terug."zeg ik met een glimlachje.
    Myles kwam terug met een propere Snow en haf ze verlegen aan Victoria.Myles vertelde dat hij later wel ging douchen.
    'Nee, ga maar douchen, je bent behoorlijk vies. Wij zijn denk ik nog gewoon hier.'zei Victoria dan en ik knikte.
    We gingen toch nergens naartoe gaan en als Myles terug was konden we met ze'n drieën het huis wat verkennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH