• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Matt Donovan
    'Of het is weer een illusie, of ik zie vuur in je ogen' Zegt ze en ze kijkt me wantrouwent aan na nog eens beter in mijn ogen te hebben gekeken.
    'Moet je me iets vertellen?' Vroeg ze nogsteeds wantrouwend en ze beet op haar lip waarna ze haar handen weer op de muur richte en volgensmij erg hard aan iets dacht. Plots hing er een spiegel aan de muur en opgende ze haar ogen waarna ze mij er mee naartoe. Net voordat ik in de spiegel kon kijken was die weg en zag ik het niet heel goed maar had ik er wel een glimp van gezien. 'Zag je het?' Vroeg ze, 'Niet helemaal, maar ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld.' Andwoord ik waarna ik dezelfde vlam op mijn hand liet verschijnen, 'De vorige keer had ik het idee dat ik mijn hand bijna verbrande'


    Hailey Williams.
    'De vorige keer had ik het idee dat ik mijn hand bijna verbrandde.' mijn ogen worden groot bij het zien van de vlam in zijn hand. 'Dit huis is onmenselijk.' mompel ik. Ik bijt hard op mijn kiezen, sluit mijn ogen weer en draai me om. Met mijn handen vooruitgestoken denk ik aan verschroeiende vlammen, die het huis af zouden kunnen branden. Als ik mijn ogen weer open likken de vlammen al aan het wandkleed, wat langzaam verkoolt. Dit is niet echt. herhaal ik in mijn hoofd. Langzaam loop ik naar de wand, en ik raak het vuur aan. Het slaat gelijk over op mijn arm, en ik voel een helse pijn. En toen was het weg. Het wandkleed zag er uit alsof het nooit door vlammen was aangeraakt, evenals mijn arm. De pijn is weg. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word hier best bang van.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [@Ruexx en @foxfaceXXX zouden jullie alleen je eigen personage willen besturen. Als het een gesprek is, mag het iets korter, maar probeer er dan gedachten en zo erbij te doen (: ]


    Ik heb niet iemand anders zijn personage bestuurd. Maar dat van gedachte erbij doen kan ik wel gebruiken...


    imperfection is beauty

    Aimee Lauraine Zorya - Lerares || Telekinese

    Peinzend stond ik in de deuropening van mijn kamer. Ik zou vanaf nu een echte lerares zijn en dat vereiste ook een andere indeling. Mijn bed stond nu achter een dunne wand en in dit gedeelte van de kamer stond een klein bureau, een al even kleine boekenkast en een bureaustoel. Verder was de kamer leeg. Ik was trots op de leegte die ik had gecreëerd, eigenlijk had ik niet verwacht dat de kamer zo groot was. Met een tevreden gevoel schoof ik dan ook met een simpel handgebaar het laatste meubelstuk, een gevechttrainigspop, naar het midden van de lege ruimte.
    Nog één keer inspecteerde ik de ruimte, maar keurde hem toen goed. Hij was gelukkig totaal niet schattig of meisjesachtig, nee, hij was stoer. Ik was immers de jongste en enige vrouwelijke docent hier. De oudste leerling was geloof ik zelfs even oud als ik! Waarschijnlijk zou iedereen mij dus alsnog niet gelijk als lerares accepteren, maar nu gaf mijn kamer in ieder geval de juiste boodschap af.
    Aangezien ik hier nu klaar was, liep ik de gangen op. Ik was door mijn bezigheden nog niet instaat geweest om leerlingen te ontmoeten en dat zou eigenlijk wel handig zijn. Vlug vervolgde ik mijn weg door de gangen van het huis opzoek naar leven.

    (eindelijk mijn begin post. )


    Happy Birthday my Potter!

    xClove schreef:
    [@Ruexx en @foxfaceXXX zouden jullie alleen je eigen personage willen besturen. Als het een gesprek is, mag het iets korter, maar probeer er dan gedachten en zo erbij te doen (: ]

    zal er op letten(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    Andy Bright
    Nog steeds dwalen we rond in het gebouw. Op zoek naar eten. Mijn gedachten dwalen af en ik ben benieuwd of er nog meer mensen in dit huis zijn. Zijn er ook volwassenen? En wat is nou eigenlijk de bedoeling, waarom zitten we hier? De stem van Alice wekt me uit mijn gedachten. 'Wat zijn eigenlijk jullie krachten?' vraagt ze. Ik denk even na over hoe ik moet uitleggen wat mijn kracht is. Dan begin ik te praten: 'Ik kan water besturen. Ik kan het verplaatsen en in ijs veranderen. Willen jullie het misschien zien?' Voor de anderen kunnen antwoorden loop ik naar het raam dat in de gang staat. Ik openen het en ga op een afstandje staan. Het regent buiten en ik verplaats de druppels in één lange straal naar binnen. Daar verander ik het in ijs. Een klein blokje ijs ligt nu op de vloer in de kamer. Dan kijk ik de anderen weer aan. Wat zouden ze van mijn kracht vinden?


    Alice Summer II gedachtelezen
    Ik raak het kleine blokje ijs aan. Het voelt inderdaad koud. 'Dat is handig als er geen ijsblokjes meer in huis zijn'. Antwoord ik met een lach. Ik kijk even naar Dylano, die sinds onze ontmoeting best wel stil geweest is. Ik had juist verwacht dat ik degene was die verlegen zou worden. Maar misschien was Dylano niet verlegen. Misschien lag het ergens anders aan. Zijn kracht misschien?Wat beeld ik me in, hij zal zich over een tijdje wel normaal gedragen en dan zul je zien dat er helemaal niks aan de hand is. Opeens begin ik hevige hoofdpijn te krijgen en ga ik tegen de muur aan zitten. Het was best normaal dat zoiets gebeurde, maar waarschijnlijk niet voor Andy en Dylano. De hoofdpijn begint langzaam te verminderen en ik probeer weer op te staan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:51 ]


    imperfection is beauty

    Dylano Nathan Bright
    als ik nog op bed lig komt er iemand mijn kamer in lopen, waarschijnlijk mijn kamergenoot. "hoe heet je" vraag ik hem. waarop hij antwoord: "Andy Bright". na even nadenken bedenk ik me waarom zijn achternaam me zo bekend voorkomt, ik heb dezelfde achternaam. "ik heet Dylano Nathan Bright, maar noem me maar Dylano". er komt een meisje binnen die zich voorstelt als Alice. met zijn drieën lopen we door het gebouw en Alice vraagt wat onze gaves zijn. Andy antwoord meteen dat zijn gave iets met water is. opeens gaat Alice zitten en bijna meteen staat ze weer op. "wat is jouw gave eigenlijk" vraag ik aan Alice. ik loop naar het blokje ijs, dat Andy net heeft gemaakt toe, en voel eraan het is echt ijs. omdat het lijkt dat Alice hoofdpijn heeft breng ik haar het ijsblokje en zeg: "als je hoofdpijn hebt kun je dit misschien tegen je hoofd aanhouden, meestal wordt het dan wel weer beter"."ik heb toen ik in de kamer kwam al gezegd wat mijn gave was" antwoordde Alice. toen ik nadacht bedacht ik me opeens dat ze dat inderdaad gezegd had maar dat ik toen niet echt aan het opletten was.

    (sorry dat ik zo laat reageer)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:22 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    xClove schreef:
    (...)

    Hailey Williams.
    'De vorige keer had ik het idee dat ik mijn hand bijna verbrandde.' mijn ogen worden groot bij het zien van de vlam in zijn hand. 'Dit huis is onmenselijk.' mompel ik. Ik bijt hard op mijn kiezen, sluit mijn ogen weer en draai me om. Met mijn handen vooruitgestoken denk ik aan verschroeiende vlammen, die het huis af zouden kunnen branden. Als ik mijn ogen weer open likken de vlammen al aan het wandkleed, wat langzaam verkoolt. Dit is niet echt. herhaal ik in mijn hoofd. Langzaam loop ik naar de wand, en ik raak het vuur aan. Het slaat gelijk over op mijn arm, en ik voel een helse pijn. En toen was het weg. Het wandkleed zag er uit alsof het nooit door vlammen was aangeraakt, evenals mijn arm. De pijn is weg. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word hier best bang van.


    Matt Donovan
    'Dit huis is onmenselijk' Mompelde ze toen ze de vlam in mijn hand had gezien, ze sloot haar ogen weer en draaide zich voor de zoveelste keer achter elkaar om en stak haar handen uit terwijl ze weer aan iets dacht. Plots leek het alsof het wandkleed in brand stond.
    Ze liep naar de wand en raakte het vuur aan om vervolgens een betrokken en pijnvol gezicht te trekken, snel daarna was het vuur weer weg.
    'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word hier best bang van' Zei ze vervolgens, 'Mischien, een beetje.' Andwoord ik schouderophalend. Ik begon te beseffen dat het best wel handig was om iets met vuur te kunnen en haar gave leek ook cool. 'Ik denk dat ik het huis verder ga bekijken' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Matt Donovan
    'Dit huis is onmenselijk' Mompelde ze toen ze de vlam in mijn hand had gezien, ze sloot haar ogen weer en draaide zich voor de zoveelste keer achter elkaar om en stak haar handen uit terwijl ze weer aan iets dacht. Plots leek het alsof het wandkleed in brand stond.
    Ze liep naar de wand en raakte het vuur aan om vervolgens een betrokken en pijnvol gezicht te trekken, snel daarna was het vuur weer weg.
    'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word hier best bang van' Zei ze vervolgens, 'Mischien, een beetje.' Andwoord ik schouderophalend. Ik begon te beseffen dat het best wel handig was om iets met vuur te kunnen en haar gave leek ook cool. 'Ik denk dat ik het huis verder ga bekijken' Zeg ik vervolgens.


    Hailey Williams
    'Ik denk dat ik het huis verder ga bekijken.' ik knik, en kijk nog een keer naar het wandkleed. 'Als je het niet erg vindt, ga ik met je mee. Ik wil wel weten wat er aan de hand is, en het lijkt me ook leuk om mijn kamergenoot te ontmoeten.' Ik glimlach kleintjes. Ik wist zeker dat ik hem te vriend moest houden. Ookal merkte ik nu al dat de illusies die ik maakte levensecht leken, echt vuur was niet iets waar je mee moest spotten. En hij wist wat ik kon. Zacht begon ik te neurien, en langzaam loop ik vooruit. Ik zou wel zien of hij me achterna kwam.

    [Hailey is zo slim om niet te merken dat ze tegenover haar kamergenoot staat.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    Hailey Williams
    'Ik denk dat ik het huis verder ga bekijken.' ik knik, en kijk nog een keer naar het wandkleed. 'Als je het niet erg vindt, ga ik met je mee. Ik wil wel weten wat er aan de hand is, en het lijkt me ook leuk om mijn kamergenoot te ontmoeten.' Ik glimlach kleintjes. Ik wist zeker dat ik hem te vriend moest houden. Ookal merkte ik nu al dat de illusies die ik maakte levensecht leken, echt vuur was niet iets waar je mee moest spotten. En hij wist wat ik kon. Zacht begon ik te neurien, en langzaam loop ik vooruit. Ik zou wel zien of hij me achterna kwam.

    [Hailey is zo slim om niet te merken dat ze tegenover haar kamergenoot staat.]


    Matt
    'Waar kun je vinden wie je kamergenoot is?' Vraag ik haar vervolgens als ze zecht dat ze als ik het niet erg mee gaat en dat ze het ook leuk zou vinden haar kamergenoot te ontmoeten. Zelf wist ik het namelijk ook nog niet. Ze begon te neurien terwijl ze langzaam vooruit begon te lopen.
    Zelf liep ik haar achterna om vervolgens te kijken of ik nog meer leven kon vinden, tot nu toe was er namelijk nog niet veel leuks aan dit huis behalve het fijt dat ik zelf vuur kon besturen en maken, zonder aansteker en zonder lucivers gewoon uit mijn hand.


    Don't be like the rest of them, darling

    glimmur schreef:
    Dylano Nathan Bright
    als ik nog op bed lig komt er iemand mijn kamer in lopen, waarschijnlijk mijn kamergenoot. "hoe heet je" vraag ik hem. waarop hij antwoord: "Andy Bright". na even nadenken bedenk ik me waarom zijn achternaam me zo bekend voorkomt, ik heb dezelfde achternaam. "ik heet Dylano Nathan Bright, maar noem me maar Dylano". er komt een meisje binnen die zich voorstelt als Alice. met zijn drieën lopen we door het gebouw en Alice vraagt wat onze gaves zijn. Andy antwoord meteen dat zijn gave iets met water is. opeens gaat Alice zitten en bijna meteen staat ze weer op. "wat is jouw gave eigenlijk" vraag ik aan Alice. ik loop naar het blokje ijs, dat Andy net heeft gemaakt toe, en voel eraan het is echt ijs. omdat het lijkt dat Alice hoofdpijn heeft breng ik haar het ijsblokje en zeg: "als je hoofdpijn hebt kun je dit misschien tegen je hoofd aanhouden, meestal wordt het dan wel weer beter".

    (sorry dat ik zo laat reageer, en Michelle, misschien kunnen het wel stiekem broers zijn dat ze dezelfde vader hebben maar een andere moeder)


    (ik heb in het begin toen ik binnen kwam al gezegd dat ik kon gedachtelezen als gave...


    imperfection is beauty

    Rachelle Lerman ~ Kracht (sterk)
    Ik dwaal weer door de gangen heen, mijn weg vervolgend. Ik probeer heel het huis te ontdekken, en zo ook te onthouden waar ik gelopen heb en hoe ik moet terugkomen naar de kamer waar ik wakker geworden ben. Het enige wat me echt heel erg opvalt aan het huis is dat het er luxueus uit ziet en erg groot is. Ik haal een hand door mijn haar en sla weer een hoek om. Volgens mij hoor ik stemmen en naderende voetstappen, even blijf ik stil staan om er zeker van te zijn dat het zo is. Want als je alleen bent kan je je dingen nog weleens verbeelden. Dan hoor ik de stemmen weer en glimlach, het klinkt als een jongen en meisje. Ik loop in de richting van het geluid en ik sla een hoek om. Aan het eind van de gang zie ik een jongen en een meisje lopen, ze lopen de andere kant op dus zien mij nog niet. 'Eindelijk leven,' zeg ik dan tegen mezelf, hopend dat ze me niet gehoord hebben. Want dat ik ze gezien heb, betekent niet dat ik ook contact wil. Het is alleen een fijne geruststelling om te weten dat er meer mensen zijn dan alleen ik. Ik loop terug waar ik vandaan kwam, zodat ik ze niet achterna loop, en ga een random richting op. Mijn voeten brengen me richting een aantal deuren en als ik de veertiende deur passeer doe ik die open. Er zit een bibliotheek achter verscholen en nieuwsgierig stap ik naar binnen. Het is er erg stil, en er is niemand. Dat dacht ik toch tenminste, totdat ik iemand zie. Het is een jongen, of eigenlijk een jongeman. Hij ziet er ouder uit dan ik, de twintig voorbij. Zelf ben ik zeventien. Hoewel ik sowieso wel slecht ben in mensen hun leeftijd inschatten. Ik loop de bibliotheek in en strijk een lok van mijn lichtbruine tot donkerblonde haar achter mijn oor. Er zijn hier echt ontelbare boeken en ik loop naar een rij terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar de jongeman kijk. Hoe zal hij heten?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ]Alice Summer II gedachtelezen
    Dylano komt naar mij en geeft het blokje ijs aan mij. Hij zegt:'als je hoofdpijn hebt kun je dit misschien tegen je hoofd aanhouden, meestal wordt het dan wel weer beter'. Terwijl ik het tegen mijn hoofd houd zeg ik :'Ik heb toen ik de kamer binnenkwam al gezegd wat mijn gave was'. Hij was het waarschijnlijk gewoon even vergeten.'ik kan gedachtelezen, maar het lijkt mij niet zo verstandig om dat nu te laten zien.' zeg ik en ik sta langzaam op.'Ik kreeg net hoofdpijn, maar maak je maar geen zorgen. Ik heb het wel vaker hoor. Meestal is het in ongeveer 2 minuten weer over.' En ik trek een lachend gezicht. 'Dylano, wat is eigenlijk jouw gave?'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:00 ]


    imperfection is beauty

    Dylano Nathan Bright
    "wat is jouw gave" vraaft Alice aan mij. ik denk na. zo net kon ik me er nog uit redden maar nu niet meer. "eigenlijk weet ik het niet, er vliegt weleens wat de lucht in als ik heel boos ben maar ik weet niet zeker of dat een gave is. en als het wel een gave is dan kan ik hem niet goed beheersen" antwoord ik. ik had zo gehoopt dat ze het niet direct aan mij ging vragen maar ik denk er nu wel over naar. even kijk ik naar haar. zij moet lachen terwijl ik zit te bedenken wat de vliegende dingen betekenen als ik een negatief humeur (denk aan boos, angstig enz.) heb. misschien heeft het iets met zwaartekracht te maken, maar omdat Alice zo zeker is dat iedereen in het huis een gave heeft moet ik ook een gave hebben, maar ik weet niet wat het is en daar schaam ik me best wel voor. ik begin te blozen, maar veeg die gevoelens snel weg.
    (@ruexx, ze kunnen wel stiekem broers zijn {andy en dylano})

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:22 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    Dylano Nathan Bright
    "wat is jouw gave" vraaft Alice aan mij. ik denk na. zo net kon ik me er nog uit redden maar nu niet meer. "eigenlijk weet ik het niet, er vliegt weleens wat de lucht in als ik heel boos ben maar ik weet niet zeker of dat een gave is. en als het wel een gave is dan kan ik hem niet goed beheersen" antwoord ik. ik had zo gehoopt dat ze het niet direct aan mij ging vragen maar ik denk er nu wel over naar. even kijk ik naar haar. zij moet lachen terwijl ik zit te bedenken wat de vliegende dingen betekenen als ik een negatief humeur (denk aan boos, angstig enz.) heb. misschien heeft het iets met zwaartekracht te maken, maar omdat Alice zo zeker is dat iedereen in het huis een gave heeft moet ik ook een gave hebben, maar ik weet niet wat het is en daar schaam ik me best wel voor. ik begin te blozen, maar veeg die gevoelens snel weg.
    (@ruexx, ze kunnen wel stiekem broers zijn {andy en dylano})



    Alice Summer II Gedachtelezen
    Dylano zegt:"eigenlijk weet ik het niet, er vliegt weleens wat de lucht in als ik heel boos ben maar ik weet niet zeker of dat een gave is. en als het wel een gave is dan kan ik hem niet goed beheersen". Ik weet niet of ik hem moet vertrouwen, maar mijn hoofd doet te zeer om zijn gedachten te kunnen lezen. Bovendien heb ik mijn kracht nog niet echt in de hand. Wie weet wat er kan gebeuren als ik het wel doe. Ondertussen houd ik de woorden van Dylano nog een beetje in mijn hoofd, misschien kan ik erachter komen wat zijn kracht nou precies is...

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:42 ]


    imperfection is beauty

    Andy Bright
    'Een zwaartekracht gave?' vraag ik verbaasd. 'Dus je kan gewoon de zwaartekracht uitzetten, zeg maar.' Wat heeft iedereen goede gaven, denk ik bij mezelf. Alice kan gedachten lezen en Dylano kan dingen met zwaartekracht. Dan voelt mijn gave eigenlijk best wel slecht, want wat kan ik nou eigenlijk? Een beetje water verplaatsen en in ijs veranderen, maar geen grote dingen als de gedachten van anderen lezen of de zwaartekracht uitzetten. Ik hoop niet dat de anderen ook zo over mijn kracht denken. Dan kijk ik weer naar Alice. Zou zij nu mijn gedachten aan het lezen zijn? Of heeft ze nog gewoon hoofdpijn? Dan bedenk ik opeens dat ik nu echt honger begin te krijgen. 'Zullen we weer verder lopen?' vraag ik. 'Ik begin nu echt honger te krijgen.'
    (Glimmur ja is een goed idee(: )

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 19:09 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .