• The New Kingdom

    [Verhaallijn]

    Tijd waarin het verhaal zich afspeelt: renaissance

    In een koninkrijk met de naam Alemania zijn twee groepen ontstaan. Dit is het gevolg van een gruwelijke daad, die menigeen niet zomaar zullen vergeten. De oorspronkelijke koningin is vermoord, en hierbij zijn ook onschuldige burgers in het koninkrijk om het leven gekomen. De moord is het gevolg van de enorme wrok en jaloezie die de broer van de koningin had ontwikkeld. Hij probeerde op allerlei manieren meer gezag te krijgen, meer macht, maar moest genoegen nemen met wat erefuncties. Hij probeerde mensen aan zijn kant te krijgen, burgers te overtuigen dat hij grootste plannen had voor het koninkrijk, als hij ooit koning zou worden.. Maar koning, dat werd hij niet zomaar en hij wist door politieke machtspelletjes een leger aan zijn kant te krijgen. Hiermee heeft hij de koningin vermoord. Niemand durfde tegen hem in te gaan, en de meeste mensen moesten lijdzaam toezien hoe hun koningin vervangen werd door een koning, waarvan ze niet wisten of hij het juiste met hen voorhad.

    Veel mensen sloten zich bij de koning aan, bang om vervolgd te worden vanwege ‘ontrouw aan het land’. Sommigen wenden aan de koning en anderen steunden hem al vanaf het moment dat de koningin vermoord werd. Dit zijn de mensen die voor de koning zijn en bij het dorp bij het koningshuis wonen. Er is echter ook nog een andere groep, die de gruwelijke daad van de koning niet accepteerde en vertrok. Enkelen van hen vertrokken naar het verboden bos. Dit bos staat bekend als een gevaarlijk mysterieus bos, waar niets is wat het lijkt. Ongerepte natuur en de meest gevaarlijke waterval van het koninkrijk zijn hier te vinden. De mensen die zich hier vestigen hebben allemaal een eigen reden om de koning te haten en sloten een verbond. Zij zouden, wanneer de tijd rijp was, wraak nemen. Ze trainen, strijden, vechten en wachten af en moeten tegelijkertijd ervoor zorgen dat ze niet worden opgepakt als ze buiten het verboden bos treden. Wat hun plan is om wraak te nemen op de koning en wanneer zij dat zullen doen is nog niet duidelijk, maar dat er plannen zijn staat vast.

    Over het verborgen bos:
    Niet iedereen in het verborgen bos heeft een mooie slaapplaats en genoeg voedsel. In sommige perioden is er meer dan genoeg wild te vinden, maar in andere perioden zijn de dieren beter verstopt tussen de bomen. De hutjes, die sommige rijke of mensen die al lang in het verborgen bos zitten, hebben weten te bemachtigen zijn van stro gemaakt. Het zijn redelijk comfortabele hutjes. Verder is er een waterval, waar het water erg koud is, midden in het verborgen bos. Er zijn meerdere beekjes en kleine riviertjes. Kijk wel uit, want er zijn ook veel woest kolkende rivieren waar je zo door de stroming wordt meegenomen. Er zijn open plekken in het verborgen bos maar ook hele dichtbeboste gebieden. Er is een grot, waar de meesten van de groep zich verzamelen om te slapen of om te schuilen tegen de regen. 'S nachts moet er worden opgelet op roofdieren, fakkels en kampvuren zijn daarom een must. Het is veel slimmer om met een paar anderen te slapen, zodat er een wacht kan worden opgesteld. Slaap je alleen en zonder je je van de groep af, is dit je eigen keuze, maar het maakt je overlevingskansen kleiner. Mensen uit het verborgen bos moeten op hun hoede zijn voor alle mensen die voor de koning zijn. Ze kunnen wel naar bepaalde plekken komen, maar in andere plaatsen (waar veel voorstanders van de koning zijn) kunnen ze zich beter niet vertonen.

    De meeste mensen in het verborgen bos kennen elkaar wel, behalve de echte outsiders.

    Over het koningshuis:

    Hier loopt allemaal personeel en aanhang van de koning rond. Je kunt je hier niet vertonen als je personage tegen de koning is, behalve als je dit absoluut niet toont. Het personeel en mensen van lagere stand moeten ervoor zorgen dat ze zich hoffelijk gedragen, anders legt de koning hun zware straffen op. Mensen van het koningshuis wordt sterk afgeraden om naar het verborgen bos te gaan, het schijnt er te spoken. De mensen voor de koning wonen in / bij het kasteel van de koning, aan een aanliggend dorp.

    Hier worden alle rollen neergezet. Meedoen kan altijd, maar het is wel handig om ervoor te zorgen dat de groepen ongeveer gelijk verdeelt blijven.

    Je wordt geacht om naar de story van de rpg te kijken om daar de regels te lezen en de verhaallijn en andere informatie!!!!!!!!!!!!!!!! Het is ook handig als je voordat je een post maakt goed kijkt naar welke plekken / plaatsen er allemaal in het rpg zijn, zodat je weet waar je wel / niet met je personage kan komen.
    Het praattopic vind je hier: Klik

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Invullijsten:

    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:

    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    De rollen: (De doorgestreepte personages zijn er nog wel, maar hebben al een tijd niet meer gereageerd..)

    Mensen die trouw zijn aan de koning: [in totaal: 7] -> Sterke behoefte aan jongens!

    Meisjes: [5]
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - Prinses van nieuwe koning - Coockies
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - Rachelle is een bediende van de prinses Rosalie - Jaimes
    - Yasmin Delores - 17 - Yasmin woont samen met haar vader in het dorp, vlakbij het paleis. Haar vader is de beste arts in omstreken en velen komen dan ook naar hem toe als ze hulp nodig hebben - Endure
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - Ze is de dochter van de eigenaresse van het bordeel, maar ze woont zelf ergens anders. - DreamerN
    -Anna-Alicia Turner - Ann, Alice - 20 - Anna-Alicia werkt in het bordeel van de moeder van Ayelle. - Lexus

    Jongens: [2]

    -Ayden Samuel Parker - Ayden - 20 - Ayden was vroeger al als een klein binkie een schildknaapje en hielp zijn vader hij heeft zelf geholpen de koning van nu op de troon te krijgen. - Hurtedheart
    -Daniël Cameron Flow - 18 / 19 - Prins van de nieuwe koning - WillNotLearn


    Mensen uit verboden bos: [in totaal: 6]

    Meisjes: [2]
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - Is weggelopen van huis - HurtedHeart
    - Allison Jade Skyler - bijnaam gezocht! - 21 - Jade's vader en broers werden vermoord door aanhangers van de koning, dit omdat ze zich op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bevonden. Jade is uit op wraak en saboteert de koning wanneer dat kan. - Endure

    Jongens: [4]
    -Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - Is weggelopen van het kasteel toen zijn ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    -Miles Seth Carter - Seth - 20 - Ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    -Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    -Dorian Langford (ik zet hem toch maar hier neer, omdat hij niet trouw is aan de koning) - 23 - Dorian is een ridder, net zoals zijn vader. Hij heeft alleen maar trouw gezworen aan de koning omdat ze een spion in het kasteel wilden en de koning hem lijkt te vertrouwen. Zijn loyaliteit echter, ligt bij diegenen in het bos. - Linchpin


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Tortura schreef:
    Ik zal zo even een post droppen voor jullie, guys.
    Ik ben alleen een beetje verslaafd aan Bones, dus zal het na deze aflevering doen.


    Haha, dat heb ik ook als ik afleveringen kijk van een goede serie. In de vakantie moet ik ook zoveel afleveringen van series eigenlijk nog zien (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, dat heb ik ook als ik afleveringen kijk van een goede serie. In de vakantie moet ik ook zoveel afleveringen van series eigenlijk nog zien (aa)

    Ah, het is dus herkenbaar, haha. Bij welke series heb je dat? :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lexus schreef:
    (...)


    Kaya Fray

    'Volgens mijn moeder iets van twee uur of meer', beantwoord ik Kate's vraag.
    Ik ga zitten en typ ik een sms terug.
    Ja, mam ik zit in de trein.
    Daarna verzend ik hem. Bijna meteen heb ik een sms terug.
    Heb je al iemand ontmoet? Niet alleen in een coupe gaan zitten.
    Mam, ik ben zeventien, geen zeven. Dus vertel mij alsjeblieft niet wat ik het beste kan doen, dat kan ik nu wel zelf bepalen.
    Ik verzend de sms en kijk naar het nieuwe onbekende meisje.
    'Ik ben Kaya Fray en wie ben jij?'


    Dit was wat ik zo snel kon vinden.


    Physics is awesome

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:14 ]


    Physics is awesome

    Naam:Ayden Samuel Parker
    Bijnaam: Gewoon Ayden
    Leeftijd: 20
    Karakter: Aydenis een jongen die vrij ijdel is. Hij denkt om zijn uiterlijk, maar is ook niet bang om vies te worden. Hij is meestal erg aardig en sociaal tegen mensen. Je zal hem vaak zien met een charmante glimlach rond zijn lippen. Toch is Ayden niet een jongen om mee te sollen. Hij kan dingen erg serieus nemen tereijl het niet zo bedoelt is. Ook kan hij woede aanvallen hebben en is hij graag alleen. Dan kan hij oefenen of zijn taken doen. Hij is liever alleen dan in bijzijn van anderen al luisterd hij wel goed. Hij neemt verantwoordelijk heden voor zijn daden. Je kan hem een echte vriend noemen aangezien hij zo gezegt een kogel voor je zou vangen. In dit tijdperk een pijl. Hij is erg charmant waardoor hij de meeste meisjes zo om zijn vinger kan winden al lijkt niemand goed genoeg voor hem. Hij wilt een lief iemand, maar ook iemand die zichzelf kan beschermen zonder zijn hulp. Hij is ook netjes en vind het moeilijk om nee te zeggen vooral tegen meisjes. Hij is een positieve jongen en is erg optimistisch al moet je hem niet boos maken hij kan erg goed uitbarsten en dat wil je niet meemaken.
    Uiterlijk:



    Ayden is een knappe jongen en heeft een mooie glimlach gemaakt door zijn mooie rij witte tanden. Zijn uitdrukking op zijn gezicht is meestal een glimlach of neutraal. Hij heeft vrij veel spieren en kan wel een aantal tiental kilo tillen. Hij heeft mooie groen blauwe ogen en een mooie kaaklijn. Hij heeft een stoppelbaardje laten groeien omdat het hem wijzer staat en het hem ouder laat lijken.
    Plaats in/rondom het paleis: Zijn vader is de beste vriend van de koning waardoor Ayden vanzelf meegetrokken word. Ze wonen naast het paleis van de koning in een gigantisch landhuis. Deze word bewaakt door soldaten omdat Aydens vader erg belangrijk is voor de koning. De koming en Ayden kunnen ook wel opschieten. Doordat Ayden goed is met het zwaard vuist tegen vuist en pijl en boog geeft hij schildknaapjes les. Een van de nieuwste taken is de prinsessen zelfverdediging te geven omdat de koning bang is om ze te verliezen aangezien ze niet veel kunnen. Hij is een van de beste en hij is de hoogste in zijn rang qua ridders. Hij traint de andere ook en omdat zijn vader de rechterhand is van de koning heeft Ayden vanzelf ook een grote rol daarin.
    Verleden: Ayden was vroeger al als een klein binkie een schildknaapje en hielp zijn vader hij heeft zelf geholpen de koning van nu op de troon te krijgen. Ayden is een avontuurier en rijd vaak uit op een van zijn vaders paarden. Hij is een goede ruiter, maar vind harnassen maar niets waardoor hij meestal in gepanserde kleding gaat. Dit is meestal grijs of bruin en er zitten messen in verborgen. Ayden moest vroeger vechten voor zijn bestaan aangezien ze maar weinig geld hadden. En nu heeft hij in overvloed. Hierdoor heeft hij snel medeleiden met kleine hongerige kinderen.
    Extra: Ayden is bang voor vleermuizen. Hij kan er niet tegen en iser ook echt bang voor. Hij heeft een duitse herdershond als zijn kameraad. Dit dier heet Diego. Het dier is net als Ayden erg trouw aan mensen en is meestal aan zijn zijde behalve incde ochtend aangezien het dier graag uitslaapt.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tortura schreef:
    (...)
    Ah, het is dus herkenbaar, haha. Bij welke series heb je dat? :]


    The walking dead, Revenge, The bridge (die heeft maar 10 aflveringen), Nikita (echt heel erg), The killing,

    @Eyes; Sorry, maar ik vind dat je rpg stijl te onervaren is..


    Aan niets denken is ook denken.

    Naam: Anthony Aaron Harrison
    Bijnaam: Tony
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Uiterlijk:




    Kit Harington
    Plaats in/rondom het paleis: Tony is een boer die in dienst werkt van de koning. Een groot deel van zijn opbrengt staat hij dan ook af aan zijn heer. Zijn boerderijtje staat niet ver van het kasteel en bestaan uit een kleine hut die dient als huis, een stal met een koe en een geit in en een klein stuk land. Werknemers heeft Tony niemand aangezien hij die niet kan betalen.
    Verleden:
    Extra:

    De rest ga ik morgen doen omdat ik nogal moe ben nu en niet veel inspiratie heb. (:


    kindness is never a burden.

    Ik sta er hier niet tussen, moet ik mijn rol nog even posten in dit topic?
    Want hij staat al wel in de story :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 13:39 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lieve schat, mijn vrouwelijke personage is echt niet trouw aan de koning. Ghehe. Ze staat bij de verkeerde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Hurthedheart jouw personage geeft mijn personage dus zelfverdedigings les? Haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kairi schreef:
    Ik sta er hier niet tussen, moet ik mijn rol nog even posten in dit topic?
    Want hij staat al wel in de story :)


    Jup, want ik weet echt niet uit mijn hoofd welke rollen allemaal meedoen.
    En mensen, als ik niet meteen je rol plaats komt dat niet altijd omdat je rol niet goed is / ik hem dan ben vergeten. Ik heb niet 24 / 7 tijd.

    @ Tortura ; sorry daarvoor, ga het meteen veranderen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Coockies schreef:
    @Hurthedheart jouw personage geeft mijn personage dus zelfverdedigings les? Haha x

    Ja als je het goed vind trouwens, anders maak ik dat wel ongedaan hoor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik vind het goed, haha (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, komt ie dan:) Jongen trouw aan de koning trouwens :)]

    Naam: Leon James Bowes
    Bijnaam: -
    leeftijd: 20
    Karakter: Leon is een behoorlijke solist. Hij houdt niet van drukte om hem heen en dus zul je hem ook vaak niet in grote menigtes vinden. Hij probeert vooral mensen op een afstand te houden door zo arrogant en gemeen mogelijk te doen. Twee emoties die eigenlijk niet laten zien hoe hij zich werkelijk voelt. Mocht je bij zijn vriendengroepje horen, dan heb je geluk. Iedereen daarbuiten moet voor hem oppassen, aangezien hij heel erg onvoorspelbaar is. Zijn enige doel in het leven: De koning dienen. Sinds zijn familie op brute wijze om het leven is gekomen, stelt Leon zich volledig in voor zijn werk. Hij is loyaal, sterk en doet er alles voor de koning te beschermen. Hij is ook vrij slim. Daarnaast is hij een erg gesloten persoon geworden en zal ook nooit of te nimmer iets met een ander delen. Het liefst laat hij het verleden achter zich en denkt er nooit meer aan terug. Hij leeft in het nu en probeert zo goed mogelijk door te gaan. Vaak deelt hij zijn dag zo druk in, dat hij geen tijd heeft om stil te staan. Dat wil hij ook niet, aangezien hij dan vaak momenten heeft dat zijn verleden op hem afkomt. Door zijn opgekropte emoties is hij vrij opvliegend en snel boos. Hij reageert zich vaak op andere mensen af. Hij hoopt dat als hij hen pijn doet, dat zijn eigen pijn zal vervliegen. Daardoor is hij best wreed.
    Uiterlijk:


    Leon heeft kort bruin haar, heeft donkergroene ogen, en is aardig gespierd
    Plaats in/rondom het paleis: woont iets verder van het trainingsveld dan de andere ridders. Hij wil een plekje voor zichzelf en woont daarom afgezonderd van de rest. Hij staat bekend als één van de beste krachten van de koning en bekleed dus een behoorlijk hoge positie. Hij traint het liefst alleen.
    Verleden: Zijn familie is op brute wijze om het leven gekomen. Zijn ouders waren altijd voorstanders van de oude koningin. Ze hielpen haar op alle mogelijke manieren. Leon was vroeger dus veel in het paleis te vinden. Meestal speelde hij met de zoons van de bediendes en vaak werd hij meegenomen naar grote feesten. In de nacht dat het koninkrijk werd overgenomen zijn zijn ouders en zijn broers en zussen vermoord door wachters uit het paleis. Ze waren midden in de nacht binnen komen vallen. Precies op dat moment was Leon verstoppertje aan het spelen met zijn zusje, wat hem het leven heeft gered. Zijn zusje was velen malen jonger dan hij en vaak geeft hij zichzelf de schuld er nog van dat hij eigenlijk degene had moeten zijn die dood ging en niet zij. Wat Leon niet weet, is dat deze wachters al onder bevel stonden van de nieuwe koning. Hij geeft de oude koningin de schuld van de dood van zijn familie. Ondanks dat is hij niet tevreden met het overlijden van de koningin. Hij is uit op wraak, alle mensen die terug willen naar het oude regime, worden persoonlijk door hem uitgeroeid.
    Extra: Hij is erg goed in het werpen van messen en speren

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Beste mensen,

    Helaas heb ik het de afgelopen twee weken echt belachelijk druk gehad met toetsen/school/stage/werk/enz. waardoor ik helemaal niet door had dat ik op inactief stond. Ik had mijn zusje gevraagd om mijn account "af te sluiten" omdat ik er zelf even geen tijd voor had. Hiermee bedoelde ik natuurlijk gewoon uitloggen, anders had ik jullie wel wat laten weten. Maar dit heeft zij dus waarschijnlijk helemaal verkeerd begrepen.

    Nu snap ik dat ik het had moeten melden dat ik een tijd niet online zou zijn, so... sorry for that.

    Maar eerlijk gezegt vind ik het ook niet leuk dat ik gelijk uit mijn eigen RPG gegooid wordt, terwijl ik in jullie plaats misschien hetzelfde gereageerd had.
    Ik heb de wijzigingen een beetje doorgelezen en eigenlijk is het RPG hierdoor alleen maar leuker geworden.

    Maar nu is mijn vraag... bestaat er misschien nog een mogeijkheid om weer terug te komen/mee te doen?


    Keep your head up, keep your heart strong