• The New Kingdom

    [Verhaallijn]

    Tijd waarin het verhaal zich afspeelt: renaissance

    In een koninkrijk met de naam Alemania zijn twee groepen ontstaan. Dit is het gevolg van een gruwelijke daad, die menigeen niet zomaar zullen vergeten. De oorspronkelijke koningin is vermoord, en hierbij zijn ook onschuldige burgers in het koninkrijk om het leven gekomen. De moord is het gevolg van de enorme wrok en jaloezie die de broer van de koningin had ontwikkeld. Hij probeerde op allerlei manieren meer gezag te krijgen, meer macht, maar moest genoegen nemen met wat erefuncties. Hij probeerde mensen aan zijn kant te krijgen, burgers te overtuigen dat hij grootste plannen had voor het koninkrijk, als hij ooit koning zou worden.. Maar koning, dat werd hij niet zomaar en hij wist door politieke machtspelletjes een leger aan zijn kant te krijgen. Hiermee heeft hij de koningin vermoord. Niemand durfde tegen hem in te gaan, en de meeste mensen moesten lijdzaam toezien hoe hun koningin vervangen werd door een koning, waarvan ze niet wisten of hij het juiste met hen voorhad.

    Veel mensen sloten zich bij de koning aan, bang om vervolgd te worden vanwege ‘ontrouw aan het land’. Sommigen wenden aan de koning en anderen steunden hem al vanaf het moment dat de koningin vermoord werd. Dit zijn de mensen die voor de koning zijn en bij het dorp bij het koningshuis wonen. Er is echter ook nog een andere groep, die de gruwelijke daad van de koning niet accepteerde en vertrok. Enkelen van hen vertrokken naar het verboden bos. Dit bos staat bekend als een gevaarlijk mysterieus bos, waar niets is wat het lijkt. Ongerepte natuur en de meest gevaarlijke waterval van het koninkrijk zijn hier te vinden. De mensen die zich hier vestigen hebben allemaal een eigen reden om de koning te haten en sloten een verbond. Zij zouden, wanneer de tijd rijp was, wraak nemen. Ze trainen, strijden, vechten en wachten af en moeten tegelijkertijd ervoor zorgen dat ze niet worden opgepakt als ze buiten het verboden bos treden. Wat hun plan is om wraak te nemen op de koning en wanneer zij dat zullen doen is nog niet duidelijk, maar dat er plannen zijn staat vast.

    Over het verborgen bos:
    Niet iedereen in het verborgen bos heeft een mooie slaapplaats en genoeg voedsel. In sommige perioden is er meer dan genoeg wild te vinden, maar in andere perioden zijn de dieren beter verstopt tussen de bomen. De hutjes, die sommige rijke of mensen die al lang in het verborgen bos zitten, hebben weten te bemachtigen zijn van stro gemaakt. Het zijn redelijk comfortabele hutjes. Verder is er een waterval, waar het water erg koud is, midden in het verborgen bos. Er zijn meerdere beekjes en kleine riviertjes. Kijk wel uit, want er zijn ook veel woest kolkende rivieren waar je zo door de stroming wordt meegenomen. Er zijn open plekken in het verborgen bos maar ook hele dichtbeboste gebieden. Er is een grot, waar de meesten van de groep zich verzamelen om te slapen of om te schuilen tegen de regen. 'S nachts moet er worden opgelet op roofdieren, fakkels en kampvuren zijn daarom een must. Het is veel slimmer om met een paar anderen te slapen, zodat er een wacht kan worden opgesteld. Slaap je alleen en zonder je je van de groep af, is dit je eigen keuze, maar het maakt je overlevingskansen kleiner. Mensen uit het verborgen bos moeten op hun hoede zijn voor alle mensen die voor de koning zijn. Ze kunnen wel naar bepaalde plekken komen, maar in andere plaatsen (waar veel voorstanders van de koning zijn) kunnen ze zich beter niet vertonen.

    De meeste mensen in het verborgen bos kennen elkaar wel, behalve de echte outsiders.

    Over het koningshuis:

    Hier loopt allemaal personeel en aanhang van de koning rond. Je kunt je hier niet vertonen als je personage tegen de koning is, behalve als je dit absoluut niet toont. Het personeel en mensen van lagere stand moeten ervoor zorgen dat ze zich hoffelijk gedragen, anders legt de koning hun zware straffen op. Mensen van het koningshuis wordt sterk afgeraden om naar het verborgen bos te gaan, het schijnt er te spoken. De mensen voor de koning wonen in / bij het kasteel van de koning, aan een aanliggend dorp.

    Hier worden alle rollen neergezet. Meedoen kan altijd, maar het is wel handig om ervoor te zorgen dat de groepen ongeveer gelijk verdeelt blijven.

    Je wordt geacht om naar de story van de rpg te kijken om daar de regels te lezen en de verhaallijn en andere informatie!!!!!!!!!!!!!!!! Het is ook handig als je voordat je een post maakt goed kijkt naar welke plekken / plaatsen er allemaal in het rpg zijn, zodat je weet waar je wel / niet met je personage kan komen.
    Het praattopic vind je hier: Klik

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Invullijsten:

    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:

    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    De rollen: (De doorgestreepte personages zijn er nog wel, maar hebben al een tijd niet meer gereageerd..)

    Mensen die trouw zijn aan de koning: [in totaal: 7] -> Sterke behoefte aan jongens!

    Meisjes: [5]
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - Prinses van nieuwe koning - Coockies
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - Rachelle is een bediende van de prinses Rosalie - Jaimes
    - Yasmin Delores - 17 - Yasmin woont samen met haar vader in het dorp, vlakbij het paleis. Haar vader is de beste arts in omstreken en velen komen dan ook naar hem toe als ze hulp nodig hebben - Endure
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - Ze is de dochter van de eigenaresse van het bordeel, maar ze woont zelf ergens anders. - DreamerN
    -Anna-Alicia Turner - Ann, Alice - 20 - Anna-Alicia werkt in het bordeel van de moeder van Ayelle. - Lexus

    Jongens: [2]

    -Ayden Samuel Parker - Ayden - 20 - Ayden was vroeger al als een klein binkie een schildknaapje en hielp zijn vader hij heeft zelf geholpen de koning van nu op de troon te krijgen. - Hurtedheart
    -Daniël Cameron Flow - 18 / 19 - Prins van de nieuwe koning - WillNotLearn


    Mensen uit verboden bos: [in totaal: 6]

    Meisjes: [2]
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - Is weggelopen van huis - HurtedHeart
    - Allison Jade Skyler - bijnaam gezocht! - 21 - Jade's vader en broers werden vermoord door aanhangers van de koning, dit omdat ze zich op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bevonden. Jade is uit op wraak en saboteert de koning wanneer dat kan. - Endure

    Jongens: [4]
    -Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - Is weggelopen van het kasteel toen zijn ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    -Miles Seth Carter - Seth - 20 - Ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    -Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    -Dorian Langford (ik zet hem toch maar hier neer, omdat hij niet trouw is aan de koning) - 23 - Dorian is een ridder, net zoals zijn vader. Hij heeft alleen maar trouw gezworen aan de koning omdat ze een spion in het kasteel wilden en de koning hem lijkt te vertrouwen. Zijn loyaliteit echter, ligt bij diegenen in het bos. - Linchpin


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Je mag zo weer meedoen, het was tenslotte jou rpg. Ik weet alleen niet precies of je dan je rollen moet aanpassen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Je mag zo weer meedoen, het was tenslotte jou rpg. Ik weet alleen niet precies of je dan je rollen moet aanpassen.


    Demi wil haar prinses als kroonprinses houden en er is al een ander iemand die de leider is in het bos, dus ik zal een hele nieuwe rol aan moeten maken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Demi wil haar prinses als kroonprinses houden en er is al een ander iemand die de leider is in het bos, dus ik zal een hele nieuwe rol aan moeten maken.


    Kun je niet een deel behouden, alleen haar 'rang' aanpassen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Kun je niet een deel behouden, alleen haar 'rang' aanpassen?


    Hoe bedoel je?


    Keep your head up, keep your heart strong

    We hebben meer mensen nodig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    We hebben meer mensen nodig.

    I agree.

    Ik denk alleen niet dat ze in willen vallen, omdat we al begonnen zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja maar ze hebben vrij weinig gemist... Pleaze mensen meer rollen zou leuk zijn, het rpg loot een beetje dood ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nog een rol nodig? En zo ja, iets speciaals? (:
    Bepaald karakter dat er nog niet is ofzo?
    En ik maak wel meisje, mannen kan ik niet. ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortura schreef:
    (...)
    I agree.

    Ik denk alleen niet dat ze in willen vallen, omdat we al begonnen zijn.


    Ja, dat is vervelend. Daar valt niet echt wat aan te doen.
    Heb n topic gemaakt..
    @ above; je mag alles verzinnen wat je wilt hoor, want ik kan me zo even 1,2,3 niet bedenken of we een 'speciaal' iemand nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:51 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Dus er is al van alles wat? (:
    Iemand die 'relatie' wil met mijn personage? Jeugdvriend, broer, ver familielid weet ik veel wat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij njet bepaalde rol nodig. Alleen dat in het koninkrijk weinig jongens zijn, en jn het bos juist bijna alleen maar jongens geloof ik haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik maak wel een stil, mysterieus, verlegen meisje die trouw is aan de koning (: Dat sowieso.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik maak wel een stil, mysterieus, verlegen meisje die trouw is aan de koning (: Dat sowieso.


    Oke, nice, die hebben we - geloof ik - nog niet ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo'n deftige kakmadam die niet durft te leven, haha, die speel ik ook nooit (:
    Ze moet dus maar gauw iemand ontmoeten die haar leert te leven en te genieten ;p
    Ze is bijna af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Lexus misschien kan je ook even iedereen pben of ze nog willen meedoen en dan wat meer kunnen reageren ofzo? Haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne