• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    James
    'Nee, die zit in haar eigen coupé' Andwoord ik met een grijns op Sirius zijn vraag of Lily nog terug kwam, ik keek naar Peter toen die druk ademend binnen was gekomen. Zelf trok ik mijn shirt over mijn hooft om de witte bloes aan te trekken, dik was ik toch niet en de zwerkbal trainingen wierpen ook zo zijn vruchten af.
    Ik had niets toe te voegen aan de woorden die Sirius had gezegt aangezien veel wat hij gezecht had ik had willen zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Remus Lupos
    'En bedankt maar hé Sirius.' ik wreef even kort over de plek waaraan hij me de coupé in heeft getrokken. Mijn koffer stond nog ergens op de gang doordat ik schrok van hem en hem op de grond heb laten vallen. Een doffe klap maakte het feit bekend dat iemand hem niet had gezien en nu op het gangpad lag. Zo snel als ik kon trok ik de koffer naar binnen en sloot de deur achter me. 'Dus, alles goed met jullie?' Sirius en James waren aan het omkleden en Peter stond hijgend in een hoekje. 'Weet iemand hoelang we nog in de trein moeten zitten?'

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:52 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    |Guys, Lily zit niet in die coupé. (: |


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik glimlachte en trok mijn vest en shirt over mijn hoofd uit. Ik was dun en dus vond ik het ook geen probleem om zonder shirt te staan. Ik trok mijn witte bloes en gewaad aan. "Goed hoor. Met jou ook, Moony?" Ik haalde mijn haar nog wat door de war en ging toen weer zitten. Mijn grote grijze ogen stonden moe en zwartomrand diep in mijn gelaat. Ik was echt heel erg moe, maar ik moest volhouden. Ik geeuwde een keer en keek rond. We waren ook een vreemde groep bij elkaar, maar ik was blij met deze gasten.


    Bowties were never Cooler

    Peter Pettigrew | Gryffindor
    "Rustig Peter. Rustig." zei Sirius en Peter knikte. "Gooi je spullen neer en rust even uit." Peter dropte zijn spullen en pofte naar Sirius neer op de bank die op dat moment Remus naar binnen trok. Vervolgens vroeg Sirius aan James wat over Lily en Peter luistervinkte mee. "En bedankt maar hé Sirius." zei Remus die over zijn arm wreef. "Dus, alles goed met jullie?" Peter keek de coupé rond en zag dat Sirius en James zich aan het omkleden waren maar Peter besloot dat niet te doen. Hij ging wel nog even wachten. "Goed hoor. Met jou ook, Moony?" antwoordde Sirius en Peter knikte instemmend. "Goede zomer gehad, Padfoot?" vroeg hij en keek vervolgens ook naar James, alsof de vraag ook voor hem gold.


    kindness is never a burden.

    Remus Lupin
    'Met mij gaat het goed hoor.' ik haal de clipjes van mijn koffer open en ga erin opzoek naar mijn schoolgewaad. Uiteindelijk vond ik hem, ergens onderin waardoor nu de hele koffer weer door elkaar gegooid was. Niet dat het anders lang zou hebben geduurd maar dan nog dit moest toch wel echt mijn record zijn. En nu nog proberen ze eruit te krijgen zonder dat alles eruit viel. Na vele pogingen haal ik hem eruit. Nu alleen de stropdas nog. Hopelijk had ik hem wel in mijn koffer gedaan. Ik kwam er gisteren pas achter dat ik mijn koffer niet had ingepakt. Samen met mijn ouders was ik op vakantie gegaan naar Ierland en daar waren we drie weken geweest. En daarna was het me gewoon totaal niet meer ingekomen dat ik mijn spullen nog moest pakken. Dus waarschijnlijk lag de helft van de noodzakelijke spullen nog in mijn kamer. Maar alle boeken had ik wel bij.
    Nadat de stropdas ook was gevonden, blijkbaar zat hij wel in de koffer, deed ik de koffer weer dicht. 'Ik ga me even omkleden.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    SorrowPayne schreef:
    Hell Diana Bryn Farelley
    Pettigrew verlaat mijn coupé en ik zucht. Niemand wilde ooit lang bij mij in de buurt blijven. Ik aai Twilight even en verander dan de kleur van mijn haar. Van roze naar wit met zwarte strepen. Ugh. Lichtpaars. Nee. Lichtblauw. Dat is beter. Ik voeg wat lichtpaarse streepjes toe en neem dan een slok van mijn drinken. 'Hell, je moet echt een keer vrienden gaan zoeken,' zeg ik tegen mezelf.
    Ik kijk uit het raam en zie het landschap voorbij razen. Bomen en bergen, kleine meertjes en riviertjes. Best mooi eigenlijk. Ik haalde Quidditch through the ages uit mijn koffer en begon erin te lezen. Niet veel soeps. Alles kende ik wel. Ik haal alvast een van mijn boeken voor dit jaar eruit en begin er maar in te lezen. Beter een voorsprong dan een achterstand op de rest.


    [iemand voor Hell?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Le Effie and le Caspar are currently both enjoying le boredom.]


    help

    [BOOH!

    I tought maybe that would help. Caspar zit nog steeds nergens en Effie is dood.

    Ik trouwens ook.

    Ben weer ziek.]


    help

    [Hoe ziet Sirius er nu eigenlijk uit?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    MrsShelley schreef:
    [Hoe ziet Sirius er nu eigenlijk uit?]


    Als Harry Styles, volgens mij hoort dit in het praattopic.


    help

    [Stuur le CAspaaaar maar naar Hell]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Where is le Hell?]


    help

    [In haar Coupé, being lonely and bored]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Transformagiër aka Metamorphmagus.]

    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor || Zeventien
    Caspar had zich ternauwernood kunnen doen ontvluchten aan de vele omhelzingen van zijn moeder. Hij vroeg zich soms echt af of die vrouw hem nog steeds als een klein, hulpeloos jongentje zag. Hij vroeg het zich vaak af, eerlijk gezegd.
    Caspar moest even grinnikend zijn hoofd schudden en zeulde zijn hutkoffer mee door het smalle gangpad van de trein, op zoek naar een coupé.
    Na een tijdje verder de trein ingelopen te hebben, schoof hij de deur van één of andere coupé open die zo te zien al door één iemand bezet was. Hij nam de persoon even in zich op om dan tot de ontdekking te komen dat het Hell was. Ze was een Transformagiër. Caspar zou er nooit van zijn leven gewend aan raken.
    Vandaag was haar haar blauw met paars. Caspar moest zoals gewoonlijk zijn blik weer van dat kapsel afscheuren.
    "Goeiemorgen," zei hij dan. "Mag ik erbij komen zitten?"


    help