• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    {Ik heb Logan nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius staarde geërgerd naar buiten terwijl Bella en die andere Slytherin zaten te kibbelen over het domste ding ooit. Huisdieren. Bellatrix beweerde dat raven betere huisdieren waren dan zwarte katten en Vince juist het omgekeerde. Lucius besloot Effie toen maar lastig te vallen en grijnsde charmant.
    "Dus wat heeft prinses hier gedaan tijdens de zomer? Jurkjes gekocht en geluisterd naar mama?" zei hij ironisch en siste door zijn tanden. "Of is ze stout geweest en de regels overschreden."
    Lucius sloeg zijn armen over elkaar heen en keek het blonde meisje uitdagend aan. Hij hield ervan mensen te irriteren en liet dat dan ook blijken. Vooral Gryffindors eigenlijk maar aangezien zij hier niet waren moest Lucius zich maar te goed doen met Iphigenia, Bellatrix en Vince.


    [Ik post nog even, omdat Romy online is. xd]

    Iphigenia Free Layton || Zwadderich || Zestien
    Lucius kwam weer binnen en Bella begon te kibbelen met de andere Zwadderaar. Effie moest even geamuseerd grinniken.
    "Dus, wat heeft prinses hier gedaan tijdens de zomer? Jurkjes gekocht en geluisterd naar mama?" zei Lucius plotseling ironisch. Bij het woord "mama", schoten Effie's ogen Lucius de dodelijkste bliksemblik toe die ze in huis had. "Of is ze stout geweest en de regels overschreden?" Lucius keek Effie uitdagend aan.
    Verkeerde stap. Helemaal verkeerd. Om zulke dingen viel hélemaal niet te spotten met Effie.
    Eef haalde even een hand door haar losse, blonde haar.
    "Nee," zei ze verbazend kalm. "Maar ik ben zeker dat jij dat liever wel gedaan had, gezien jouw... Stijl," zei Effie. "Je zou vast en zeker prachtig staan met zo'n brokaten jurk die ze in de barok droegen." Met die woorden, gebruikte ze een spreuk om ervoor te zorgen dat Lucius dan ook die kleren aan had.
    "Zie je wel, prachtig gewoonweg."


    help

    Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius wist dat Effie dat nooit zou pikken en wachtte al verlangend naar haar litanie maar tot zijn grote spijt bleef ze kalm. "Nee. Maar ik ben zeker dat jij dat liever wel gedaan had, gezien jouw... Stijl," zei Effie. "Je zou vast en zeker prachtig staan met zo'n brokaten jurk die ze in de barok droegen."
    Effie sprak een spreuk uit waardoor Lucius wel degelijk de kleren aanhad en woedend sprong hij overeind terwijl Bellatrix en Vince het uitgierden. "Zie je wel, prachtig gewoonweg." zei Effie. "Staat je goed hoor, Malfoy!" deed Vince toen ook een duit in het zakje maar na één blik van Lucius zweeg hij.
    Lucius haalde zijn stok uit en toverde de kleding weg. "Watch your step, Layton," siste Lucius en stak zijn stok weer weg in de binnenzak van zijn gewaad. Ook al had Lucius het zelf gezocht haatte hij het wanneer mensen hem belachelijk maakten. Hij maakte hén belachelijk en niet andersom.
    Lucius ging weer zitten en wierp Effie een donkere blik toe.
    "My Father will hear about this!"

    |Negeer die laatste zin. Wilde ik er gewoon bijzetten. :D |


    kindness is never a burden.

    Meria Douglass || 16 || Ravenclaw
    Met haar kitten Kaya op mijn schouder liep Meria door het smalle gangpad. In haar ene hand had ze een boek en in de andere een grote koffer. Bijna alle coupé's waren bezet. Ze was al van voor naar achter gelopen en had geen leeg plekje meer gevonden. Geen rustig plekje om te lezen dus. Zuchtend liep ze verder en ving een glimp op van een bekend gezicht. Het was een jongen uit haar eigen jaar, Sylvio als ze het goed had. Voorzichtig klemde ze haar boek onder haar arm en schoof de deur een stukje open, wat nu moeizaam ging door het boek. 'Hey, kan ik hier nog zitten? Er is nergens meer plek, snap je...' afwachtend beet Meria op haar lip. Kaya sprong op haar hoofd en toen vanaf haar hoofd op de andere schouder, wat Meria even deed schudden met haar hoofd.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius wist dat Effie dat nooit zou pikken en wachtte al verlangend naar haar litanie maar tot zijn grote spijt bleef ze kalm. "Nee. Maar ik ben zeker dat jij dat liever wel gedaan had, gezien jouw... Stijl," zei Effie. "Je zou vast en zeker prachtig staan met zo'n brokaten jurk die ze in de barok droegen."
    Effie sprak een spreuk uit waardoor Lucius wel degelijk de kleren aanhad en woedend sprong hij overeind terwijl Bellatrix en Vince het uitgierden. "Zie je wel, prachtig gewoonweg." zei Effie. "Staat je goed hoor, Malfoy!" deed Vince toen ook een duit in het zakje maar na één blik van Lucius zweeg hij.
    Lucius haalde zijn stok uit en toverde de kleding weg. "Watch your step, Layton," siste Lucius en stak zijn stok weer weg in de binnenzak van zijn gewaad. Ook al had Lucius het zelf gezocht haatte hij het wanneer mensen hem belachelijk maakten. Hij maakte hén belachelijk en niet andersom.
    Lucius ging weer zitten en wierp Effie een donkere blik toe.
    "My Father will hear about this!"

    |Negeer die laatste zin. Wilde ik er gewoon bijzetten. :D |


    [DIE LAATSTE IS ZO GENIAAL. XD]

    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    "Staat je goed hoor, Malfidus!" zei Vince, maar na één vernietigende blik van Lucius zweeg hij.
    "Watch your step, Layton," siste Lucius vervaarlijk. Hij had de kleren weggetoverd en stak nu zijn stok weer weg in de binnenzak van zijn gewaad.
    "Nee," zei Effie simpel. "Ik zou op mijn woorden letten als ik jou was, idioot. Je weet wat ik kan doen als er iemand me in de weg staat, plus je kan ook nog eens heel je carrière als o zo goeie Zoeker vergeten," zei Effie giftig. Ze stak ook haar toverstok weg en speelde met een touwtje aan haar kleren. Ze moest zich nog omkleden, maar ze was niet het type die iets gevaarlijks zei en dan triomfantelijk wegschreed. Dat was te film-achtig en zo was Effie niet.

    [Sorry voor de korte post, maar nu ga ik echt slapen.]


    help

    |Nighty (: |
    Lucius Malfoy | Slytherin
    "Nee," zei Effie simpel. "Ik zou op mijn woorden letten als ik jou was, idioot. Je weet wat ik kan doen als er iemand me in de weg staat, plus je kan ook nog eens heel je carrière als o zo goeie Zoeker vergeten."
    Lucius kreeg zijn zelfzekerheid terug en grijnsde terwijl hij met zijn vingers op het bankje onder het venster tokkelde. "Je kan me er niet zomaar uitgooien." kaatste Lucius terug. "Zelfs als kapitein kan jij dat niet. Je moet toegeven dat ik een goede Seeker ben. We wonnen de beker dankzij mij vorig jaar." En dat was niet gelogen. Bij de laatste wedstrijd, die tegen Gryffindor stonden beide teams gelijk, enkel de Seekers konden uitmaken wie er zou winnen en Potter verloor, tot Lucius' grote vreugde.


    kindness is never a burden.

    Severus Snape
    Mijn hutkoffer is opgeborgen, en mijn kleding heb ik al aan. Alles beter dan de oude kloffie waarin ik gedwongen wordt thuis rond te lopen. Door alle Dreuzels is het ook niet mogelijk een beetje een dégélijk tovergewaad aan te doen. Mijn toverstok zit veilig opgeborgen in mijn zakken. Taranta zit in zijn doos, die ik onder mijn arm houdt. Ik hou stil bij een coupé waar ik Lucius Malfidus herken. Ik mompel verveeld; "Hoi," en loop naar binnen. Ik keer me ook naar de rest in de coupé. "Hey iedereen. Hebben we er zin in?" zeg ik sarcastisch.


    Tijd voor koffie.

    [Wanneer arriveert de trein?
    Lily en Narcissa voelen zich eenzaam. Al is dat bij Cissy niet zo'n ramp x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    [Wanneer arriveert de trein?
    Lily en Narcissa voelen zich eenzaam. Al is dat bij Cissy niet zo'n ramp x'D]


    |Bijna. (: |


    kindness is never a burden.

    [Iemand voor Laurie?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Bastard schreef:
    |Nighty (: |
    Lucius Malfoy | Slytherin
    "Nee," zei Effie simpel. "Ik zou op mijn woorden letten als ik jou was, idioot. Je weet wat ik kan doen als er iemand me in de weg staat, plus je kan ook nog eens heel je carrière als o zo goeie Zoeker vergeten."
    Lucius kreeg zijn zelfzekerheid terug en grijnsde terwijl hij met zijn vingers op het bankje onder het venster tokkelde. "Je kan me er niet zomaar uitgooien." kaatste Lucius terug. "Zelfs als kapitein kan jij dat niet. Je moet toegeven dat ik een goede Seeker ben. We wonnen de beker dankzij mij vorig jaar." En dat was niet gelogen. Bij de laatste wedstrijd, die tegen Gryffindor stonden beide teams gelijk, enkel de Seekers konden uitmaken wie er zou winnen en Potter verloor, tot Lucius' grote vreugde.


    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius leek zijn zelfzekerheid terug gekregen te hebben. Hij grijnsde en tokkelde met zijn vingers op het smalle vensterbankje.
    "Je kan me er niet zomaar uitgooien," kaatste hij dan terug. "Zelfs als kapitein kan jij dat niet. Je moet toegeven dat ik een goede Zoeker ben. We wonnen de beker dankzij mij, vorig jaar." Eef liet niet van zich afbijten.
    "Wie zegt er dat ik dat niet kan?" zei ze, naar hem toeleunend. Haar stem had plotseling een heel andere klankleur. De persoon die de glimlach die ze Lucius nu toewierp kon weerstaan, moest nog geboren worden. Ze was nog niemand tegen gekomen die ertegen opgewassen was, behalve haar grootmoeder. "Je weet net zo goed als ik dat iemand overhalen voor mij een fluitje van een cent is." Ze knipoogde even schalks en leunde toen weer achteruit, ze kreeg haar vertrouwde koelheid weer terug en er was niets meer te zien van het onschuldige, lieve masker dat ze vaak opzette.


    help

    Demustachana schreef:
    [Wanneer arriveert de trein?
    Lily en Narcissa voelen zich eenzaam. Al is dat bij Cissy niet zo'n ramp x'D]


    {Again: ik heb logan nog? En anders kan lily bij James, Peter, Lupos en Sirius komen? :3 }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Nee, stuur Lily naar Caspar en Hell. Die zijn dood.)


    help

    |Marthe, mag ik je straks iets doorsturen voor een wedstrijd? Aangezien jij zo fouten uit een tekst haalt. (: |
    Lucius Malfoy | Slytherin
    "Wie zegt er dat ik dat niet kan?" vroeg Effie toen en haar klankkleur veranderde. Een charmante glimlach verscheen op haar gezicht en Lucius moest toegeven dat ze er nu sexy uitzag. Hij streek even met zijn duim over zijn lippen terwijl een glinstering in Lucius' ogen verscheen. "Je weet net zo goed als ik dat iemand overhalen voor mij een fluitje van een cent is." zei Effie vervolgens en knipoogde even. Lucius hief zijn hoofd op en snoof terwijl de glinstering meteen weer verdween. "We zullen zien." Niet veel later stopte de trein en ging Lucius overeind staan. Op dat moment betrad Severus Snape de coupé net op het moment dat Lucius wilde weggaan. "Heel erg!" mompelde Lucius en duwde Severus aan de kant. "Bellatrix! Mijn hutkoffer graag!" Bella sprong overeind gevolgd door Vince die hun spullen bij elkaar raapten en ook Lucius' koffer meenamen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 16:54 ]


    kindness is never a burden.

    Lily Evans
    De trein kwam eindelijk tot stilstand.
    Een zucht rolde over mijn lippen en ik pakte mijn zware hutkoffer, die ik met enige moeite achter me aan trok.
    Zoals altijd kon ik weer even wachten tot de gigantische stroom van eerstejaars weg was, voordat ik de trein uit kon lopen.
    Voor de zoveelste keer streek ik mijn rode lokken uit mijn gezicht, en keek even rond.

    Narcissa Black
    Ik pakte zonder moeite mijn koffer.
    Ik baande me een weg tussen alle jonkies, na ze even opzij geduwd te hebben.
    Doordat ze zo klein waren torende ik haast boven hen uit, wat me even liet grijnzen.
    Zowel letterlijk en figuurlijk was ik de grootste.
    De beste.
    Mijn grijns werd breder terwijl ik door liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''