• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kwijt schreef:
    MyName Hello Rainbow Random
    Ik zuchtte terwijl ik op mijn horloge keek. 20:55. Vervolgens keek ik op mijn magische computer. 15 dec 2012 - 19:36 - Gemaakt. Ik probeer een gefrustreerde kreet en een voetstamp te voorkomen, maar zoals het nu is, lukt het me bijna niet om 'm in te houden. Gevolg= Er komt een kitten-piep uit mijn keel, en snel kijk ik om me heen, of iemand hem gehoord heeft. Op 3 mensen na is er niemand. Dit kleine feit is niet genoeg om mijn gedachten weg te houden. Waarom reageert er nou niemand? Het topic is allang aangemaakt, maar niemand wilt reageren! Ik vernieuw mijn magische computer opnieuw en opnieuw, maar tervergeefs: Niemand. Ik wrijf in mijn ogen. Het topic gaat toch niet al dood na de eerste dag?


    Haha, lolXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (DreamerN, doen we dat Lily en Sneep nog vriendjes zijn, of niet?)


    (zal ik maar gewoon doen van wel, want DreamerN reageert dus niet...)


    Happy Birthday my Potter!

    Ja is goed:) hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    EVERS OMG


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lily Evers

    Met een grote stapel boeken in mijn armen balanceerde ik de leerlingenkamer binnen. Mijn tas, die mij al die jaren zo goed had gediend, had het vandaag dan eindelijk echt begeven onder het gewicht van alle boeken. De stof was helemaal versleten en hij was nu al zo vaak gescheurd dat zelfs magisch repareren hem niet meer ging worden. Het was dan ook niet vreemd dat hij het had begeven met al die boeken die ik nodig had om te leren voor de aankomende examens. Ik moest en zou zoveel mogelijk slijmballen binnenhalen. Mijn ouders en leraren rekenden erop en ik wilde hen teleurstellen.
    Het kwam er nu dus op neer dat al die boeken nu voor mijn neus lagen opgestapeld en ik bijna omviel door het gewicht. Vlak voor de dichtstbijzijnde tafel struikelde ik dan ook half en de boeken kwamen met een plof op het houten blad. Ik hield mijzelf staande door snel een stoel te grijpen en ging zuchtend op deze zitten.
    Mijn helder groene ogen gingen de leerlingenkamer door. Hij was tamelijk leeg, maar het was dan ook bijna kerst en de meeste mensen gingen met kerst naar huis. Petunia zou het alleen niet op prijs stellen als ik nu thuis zou komen, dus hield ik Sev gezelschap op school. Bovendien had ik op deze manier veel tijd en gelegenheid om te studeren en te genieten van het winterse Hogwarts.
    Mijn blik bleef even hangen bij Potter en zijn achterlijke hondjes. Hopelijk zouden ze deze vakantie niet verpesten. Ik begon langzamerhand steeds meer drang te krijgen om die idioten eens flink te vervloeken in plaats van alleen maar boze opmerkingen te maken als ze wat uithaalden. Ik had gehoopt dat in ieder geval onze brillenmans naar huis zou gaan deze vakantie, maar nee hoor, het mocht weer eens niet zo zijn.
    Zuchtend pakte ik het bovenste boek van de stapel en richtte mij op de inhoud. Er verscheen bijna meteen een lach op mijn gezicht. Het was mijn toverdrankenboek en er stonden heel wat aanpassingen in. Het meeste had ik aan Sev te danken, die echt super goed was in toverdranken, maar zelf was ik ook niet de slechtste. Ik las de recepten en informatie over de ingrediënten rustig door en prentte ze in mijn hoofd. Deze slijmbal zou in ieder geval binnen zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Mijn ogen volgen Lily als ze binnen komt. Mijn hand gaat naar mijn haar en ik schud het door de war. Ze struikelt half, maar weet zich nog net staande te houden aan een stoel en gaat er op zitten. Ze kijkt de leerlingenkamer rond en haar blik blijft bij ons hangen. Snel kijk ik weer naar het vuur. Ik had ook een kerstcadeau voor haar gekocht, maar waarschijnlijk stuurde ik die toch niet op. Of anoniem. Ik werp weer een blik naar haar, haal mijn hand door mijn haar en grijns. 'Hey Evers! Hulp nodig?' Roep ik dan luid.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Mijn hoofd steunde zwaar op mijn linkerhand, terwijl de vingers van mijn rechterhand onbewust speelden met een rode lok haar. Ik las vluchtig pagina voor pagina door, terwijl ik in mijn hoofd vragen verzon die erover gesteld konden worden en makkelijke ezelsbruggetjes voor de antwoorden verzon. Ik zat net goed geconcentreerd te studeren, toen Potter zijn stem mij op deed schrikken.
    'Hey Evers! Hulp nodig?' riep hij. Mijn ogen vonden de zijne en ik keek hem minachtend aan. Hij dacht zeker weer dat hij grappig was, omdat hij stoer niet bezig was met zijn examens en ik mij gedroeg als een nerd. Ach, als hij gezakt was, piepte hij wel anders.
    'Nou, er staat hier een zeer moeilijk recept voor een drankje dat haar laat verdwijnen. Misschien dat ik dat op je uit mag proberen? Dan verlos ik gelijk de rest van de wereld van die irritante tik waardoor je je haar de hele tijd door de war maakt. Geloof mij, het is niet cool,' antwoordde ik hem droogjes en ik richtte mijn blik weer op mijn boek. Als ik eerlijk was, dan moest ik toegeven dat zijn warrige haar hem er ongelooflijk schattig uit deed zien, maar verder was hij gewoon een kwal, dus deed het mij niet zoveel. Ik was niet één van die domme fan meiden die kwijlend achter hem aanliepen, omdat hij misschien schattig haar had. Misschien was hij leuk geweest als hij aardig was geweest, maar nu was hij alleen maar stom, irritant en verachtelijk.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 22:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik kijk grijnzend naar haar als ze opkijkt. 'Nou er staat hier een zeer moeilijk recept voor een drankje dat je haar laat verdwijnen. Misschien mag ik dat op je uitproberen? Dan verlos ik gelijk de rest van de wereld van die irritante tik waardoor je je haar de heletijd door de war maakt. Geloof mij, dat is niet cool.' Antwoordt ze droogjes en ze richt zich weer tot het boek. Beledigd sta ik op en loop naar haar toe. 'Je kan beter shampoo maken voor je vriendje, secretus.' Zeg ik. 'Maar ik wil dat recept wel eens zien. Waar staat het haarverdwijndrankje?' Ik buig me voorover naar haar boek. 'Ik zie het nergens.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik hoorde zijn voetstappen in mijn richting komen en zuchtte onhoorbaar, maar bleef mijn ogen strak op het boek gericht houden, waar ik langzaam een bladzijde van omsloeg. Met moeite las ik het recept op deze pagina door en wilde koste wat het kost Potter negeren, maar hij begon natuurlijk meteen over Sev. Hij wist donders goed dat als je mijn vrienden pijn deed, je mij pijn deed. Eigenlijk was dat de enige manier om mij echt te raken. Als je iets over mij zei, deed het mij vrij weinig.
    Ik vloog dan ook overeind en hoorde amper wat hij verder nog uitkraamde. Natuurlijk was Potter langer dan ik, alleen daardoor liet ik mij niet afschrikken. Ik bleef recht tegenover hem staan. Mijn ogen schoten vuur en ik moest moeite doen om niet meteen mijn stok te trekken en hem de leerlingenkamer uit te vervloeken.
    'Doe niet zo onaardig en noem hem niet zo. Hij mag dan misschien wel bij Zwadderich zitten, maar hij is wel honderd keer beter dan je bent en ooit zal zijn, Potter. En als je niks beters te zeggen heb, dan alleen maar oninteressante en onaardige opmerkingen, zou je mij dan alsjeblieft met rust willen laten, zodat ik kan studeren,' siste ik. 'Ga lekker een van je fans lastig vallen in plaats van mij of Sev.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily komt tegenover mij staan en kijkt mij met een woedende blik aan. Wat is ze toch mooi als ze boos is. Ik luister naar haar preek geval en ga dan met mijn hand door mijn haar extra lang. 'Sorry, mijn fans en de leden van de James Potter fanclub zijn naar huis toe. Maar misschien wil jij wel lid worden?' Ik grijns even, 'Misschien kun je samen met secretus lid worden.' Ik leg de nadruk op Secretus. Ik bereid me voor op het ergste en ga dan met mijn hand door haar rode haren. 'Kijk, zo irritant is het niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Zoals verwacht begon Potter weer een hoop onzin te vertellen nadat hij weer met zijn hand door zijn haar was gegaan. Hij deed het duidelijk expres en ik wist niet wat hij ermee wilde bereiken, behalve dat zijn haar nog wat warriger kwam te zitten. Ik rolde dan ook ongeïnteresseerd met mijn ogen en negerde zijn nadruk op Secretus. Hij wilde mij vast nog bozer krijgen, maar als dat was wat hij wilde, kreeg hij dat niet.
    'In je dromen, Potter. Ik zou nooit fan worden van jouw zielige fanclubje bestaande uit hondjes en huppeltrutjes,' zei ik met een gespeelde glimlach. Plots voelde ik opeens zijn hand door mijn haren gaan en in een reflex sprong ik achteruit, maar de stoel stond daar en weer verloor ik mijn evenwicht, waardoor ik wel gedwongen was om Potter zijn arm vast te grijpen om niet te vallen. Ik kon mijzelf wel voor mijn kop slaan voor deze domme actie, maar ik herstelde bijna gelijk en bleef hem gewoon recht aankijken.
    'Wow, nooit gedacht dat jij ooit nog ergens goed voor zou zijn op deze wereld,' zei ik sarcastisch. 'En ik heb toch liever dat je aan je eigen haar zit.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik grijns als ze achteruit springt, bijna valt en mij vastgrijpt. Ze probeert het te herstellen door mij aan te blijven kijken. Met een kruiperige glimlach kijk ik haar aan. 'Oké, is goed.' Zeg ik en ik haal mijn hand door mijn haar. Meteen daarna haal ik mijn hand door haar haar. Ik weet dat ze het niet leuk vind, maar anders negeert ze me volkomen. Ik grinnik en grijns breed.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Oké, is goed.' Ik wilde bijna opgelucht weer gaan zitten, maar zag nog net op tijd ik zijn glimlach. Die achterlijke idioot kon je dus nooit vertrouwen. Mijn ogen vernauwden zich tot spleetjes en argwanend keek ik hoe hij zijn hand door zijn haar haalde en die vervolgens weer door mijn haar haalde. Vliegensvlug greep ik zijn pols met mijn linkerhand. In mijn rechterhand had ik mijn stok al en ik liet de punt in zijn kin prikken. Misschien dat dit die stomme grijns van zijn gezicht zou halen.
    'Ik zal het je dan nog één keer vriendelijk verzoeken. Laat. mij. met. rust.' Ik prikte expres nog wat harder in zijn kin met de stok. Wat had die jongen toch? Was hij achterlijk of zo? Had hij geen hersens in zijn hoofd? Dat hij nou grappen uithaalde met leraren en gemene zwadderaars was tot hier aan toe, maar waarom altijd mij en Sev?
    Ik liet mijn stok zakken en sloeg mijn armen over elkaar. 'Waarom kan jij dat eigenlijk niet, mij en Sev met rust laten?' vroeg ik serieus en ik keek hem nu niet meer woedend aan. Eerder nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    In een flits heeft Evers haar stok in mijn kin geprikt en mijn pols vastgepakt. 'Misschien morgen, Evers.' Zeg ik, al is er wel wat angst in mijn ogen te lezen. Dan laat ze me los en slaat haar armen over elkaar. 'Waarom kan jij eigenlijk niet mij en Sev met rust laten.' Zegt ze serieus. Ze kijk niet meer boos, meer nieuwschierig. Omdat ze niet meer boos is, is het enige wat ik kan doen knalrood worden. 'Wat gaat jou dat aan?' Mompel ik. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar doe hem dan weer dicht. Dit gesprek gaat de verkeerde kant op...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    De angst in zijn ogen, die mij overigens een voldaan gevoel had gegeven, verdween en zijn hoofd werd knalrood. Ik was er lichtelijk verbaasd om, want deze reactie had ik niet verwacht. Ik dacht dat hij gewoon een stomme opmerking zou maken over Sev, maar in plaats daarvan mompelde hij dat het mij niks aanging.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en probeerde de schattige blosjes op zijn wangen te negeren. Hij was gewoon een arrogante kwal die nu vast expres raar reageerde om mij van de wijs te brengen.
    'Nou, als ik weet waarom je ons lastig valt, kan ik daar iets aan doen, zodat we geen last meer van je hebben. Vandaar dat het mij wat aangaat,' legde ik rustig uit, terwijl ik ondertussen het toverdranken boek dichtdeed en het op de grote stapel legde.


    Happy Birthday my Potter!