• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Gedaan ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben vanavond en morgen niet veel online. Misschien kan ik morgenochtend nog snel reageren, maar dat denk ik niet. Morgenavond ben ik wel weer online)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {mijn topics, ik kan nu niet schrijven. dat doe ik morgen wel XD}


    welkome to my garden of fantasy

    Hermelien Griffel
    Ik draai me langzaam om, nu ik toch echt tot de conclusie ben gekomen dat we hier echt zijn. Maar waar is hier? De ziekenzaal, natuurlijk, maar waar- of beter gezegd, wanneer? Ik besluit de regels dat niemand je mag zien maar even te laten varen. We moeten weg, maar voor zover ik weet, is er geen apparaat die zorgt dat je vóóruit in de tijd kan gaan. "Ik ga proberen uit te vinden waar we zijn," zeg ik resoluut. Misschien dat Ron en Harry meekomen, maar ik loop de deur al uit. De zware deur valt achter me dicht.


    Tijd voor koffie.

    Nymphadora Tops
    Roze? Blond? Blauw? Zwart? Of toch roze? Nymphadora Tops zat voor de spiegel haar haar te kammen. Toch maar roze. En haar lange groene krullen veranderde in een korte steile, en knal roze bob. Nymphadora wou haar borstel op de tafel leggen maar hij viel ernaast. Ze gromde wat, pakte de borstel op, maar stootte haar hoofd aan de tafel. ‘’waarom staat die f****** tafel daar dan ook, verd- ‘’ de meisjes in de slaapzaal keken op. ‘’ik bedoel kikkerogen en spinnenpoten.’’ Nymphadora werd rood maar moffelde dat snel weg door haar huid een andere kleur te geven. Ze legde haar borstel weg, pakte wat boeken en liep de kamer uit. Ze zocht een rustig plekje op in de gang en ging zitten. Ze sloeg het eerste boek open. ‘toverdranken’. Snel klapte ze het boek dicht en pakte het volgende boek. ‘gedaantewisseling voor beginners’. Snel klapte ze ook dat boek dicht. Ze mocht Anderling niet. Zo streng en elke keer dat Nymphadora iets liet omstootte werd ze nog chagrijniger dan ze al was. Ongelukjes zijn menselijk. Nymphadora zuchtte en pakte het volgende boek.


    welkome to my garden of fantasy

    [fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar iedereen!]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    (ja, fijne kerst iedereen!)


    Happy Birthday my Potter!

    Firebolt schreef:
    James Potter

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als Sirius binnen komt huppen, maar als Lily weggaat verdwijnt die weer. 'Ik denk dat je Wormstaarts onderbroek op haar schoot gooide.' Zeg ik grinnikend. 'Meisjes houden daar niet van, weet je.' Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer. 'Ze noemde me James.' Zucht ik. Ik grijns en haal mijn hand door mijn haar. 'Waar heb je die gevonden?' Wijzend op de onderbroek.


    Sirius Zwarts
    "Ik denk dat je Wormstaarts onderbroek op haar schoot gooide," zei James grinnikend en Sirius deed met hem mee. "Meisjes houden daar niet van, weet je." James plofte naar Sirius neer. "Wel, daar zal ze maar aan moeten wennen wanneer ze met jou is." antwoordde Sirius en gaf zijn vriend een vriendschappelijke duw met zijn elleboog. "Ze noemde me James," zuchtte James vervolgens en Sirius kon het niet laten te grinniken. "Logisch, aangezien dat je naam is." Hij haalde een balletje uit zijn zak en wierp ermee op en neer in zijn hand. "Jongen, je zit er zwaar in," grijnsde Sirius vervolgens. "Gaffel is verlie-hief, Gaffel is verlie-hief!" zonder Sirius treiterend. James haalde een hand door zijn haar. "Waar heb je die gevonden?" vroeg hij toen, doelend op de onderbroek. Sirius haalde zijn schouders op,"De slaapkamers, duh."


    kindness is never a burden.

    Dubbelpost. -. -

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 15:43 ]


    kindness is never a burden.

    {Jup, fijne Kerst iedereen!}


    Tijd voor koffie.

    {fijne kerstdagen :)}


    welkome to my garden of fantasy

    Bastard schreef:
    (...)

    Sirius Zwarts
    "Ik denk dat je Wormstaarts onderbroek op haar schoot gooide," zei James grinnikend en Sirius deed met hem mee. "Meisjes houden daar niet van, weet je." James plofte naar Sirius neer. "Wel, daar zal ze maar aan moeten wennen wanneer ze met jou is." antwoordde Sirius en gaf zijn vriend een vriendschappelijke duw met zijn elleboog. "Ze noemde me James," zuchtte James vervolgens en Sirius kon het niet laten te grinniken. "Logisch, aangezien dat je naam is." Hij haalde een balletje uit zijn zak en wierp ermee op en neer in zijn hand. "Jongen, je zit er zwaar in," grijnsde Sirius vervolgens. "Gaffel is verlie-hief, Gaffel is verlie-hief!" zonder Sirius treiterend. James haalde een hand door zijn haar. "Waar heb je die gevonden?" vroeg hij toen, doelend op de onderbroek. Sirius haalde zijn schouders op,"De slaapkamers, duh."




    James Potter

    Sirius grinnikt. 'Logisch, aangezien dan je naam is.' Ik zucht. 'Nee, normaal noemt ze me Potter en kijkt ze heel vies, alsof ze me niet kan uitstaan. Nu keek ze anders, bezorgd ofzo.' Sirius haalt een balletje uit zijn zak en gooide ermee op en neer in zijn hand. 'Jongen, je zit er zwaar in,' grijnsde Sirius vervolgens. 'Gaffel is verlie-hief, Gaffel is verlie-hief!' Ik pakte een kussen en smeet hem naar Sirius hoofd. 'Helemaal niet!' Roep ik. 'Ik ben niet verlie-hieft!'
    Sirius haalt zijn schouders op 'De slaapkamers, duh.' Ik grinnik. Er klinkt een zwaar gebonk op de trap naar de slaapkamers en de deuren vliegen open. Peter staat onderaan de trap, heeft alleen een handdoek om en zegt, 'Sluipvoet, Mag ik mijn onderbroek terug?' Ik grinnik en schud mijn hoofd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Fijne kerst:) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fijne -ik ben te laat- Kerst iedereen! (:


    kindness is never a burden.

    (It's never to late to wish someone a merry christmas, if you ask me c; )


    Happy Birthday my Potter!