• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Hulpeloos wierp ik een blik op mijn vrienden bij de haard. Ze zagen er niet echt uit alsof ze me gingen helpen. Ik kon haar natuurlijk niet de waarheid vertellen. "Hallo Lily, stiekem vind ik je sinds ik je ken enorm leuk, maar als ik niks doe dan negeer je me en als ik Secretus lastig val dan kom jij er ook bij staan. Vandaar val ik jullie lastig." Natuurlijk zei ik dat niet hardop. Het was laf om je gevoelens te tonen. 'Ik... Eumm... Ik ben... Jij bent.... Ik ben gewoon arrogant en egoïstisch. Dat is het.' Zeg ik terwijl de blosjes weer erger worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Een bezorgde frons verscheen op mijn voorhoofd, toen hij eerst niet uit zijn woorden kwam en vervolgens opeens zei wat ik altijd over hem zei. Zijn hoofd werd daarbij ook nog roder en dus begon ik mij af te vragen of hij geen koorts had.
    'Gaat het wel, James?' vroeg ik en ik legde mijn hand op zijn voorhoofd. Hij was best wel warm. 'Misschien kun je je vrienden anders beter even vragen om je naar madam Pleister te brengen.'
    Mijn ogen gingen naar het groepje achterlijke idioten. Ze konden die kleine verantwoordelijkheid vast wel aan. Mijn ogen gingen weer naar Potter en ik haalde mijn hand weer van zijn voorhoofd.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ze krijgt een bezorgde blik in haar ogen. 'Gaat het wel, James?' Vraagt ze en ze kegt haar hand op mijn voorhoofd. Ze zei James, niet Potter. 'Misschien kun je je vrienden anders even vragen om je naar madam Pleister te brengen.' Ik kijk haar verbaast aan. 'Ik ben helemaal niet ziek.' Zeg ik. 'Maar Evers,, ik bedoel Lily, sorry dat ik je stoorde. Als je hulp nodig hebt vraag je het maar.' En ik maak aanstalten om weg te lopen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |What me missed? (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    |What me missed? (: |


    Ah, niet veel, Hermelien harry en Ron zijn in de tijd van de marauders gekomen en de marauders zaten in de leerlingenkamer en Lily kwam binnen en James ging met haar praten..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    Ah, niet veel, Hermelien harry en Ron zijn in de tijd van de marauders gekomen en de marauders zaten in de leerlingenkamer en Lily kwam binnen en James ging met haar praten..


    |Okay, dan spring ik wel in met Sirius. Moet ik trouwens nog een rol van hem maken in het rollentopic? (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Okay, dan spring ik wel in met Sirius. Moet ik trouwens nog een rol van hem maken in het rollentopic? (: |


    (Hoeft niet, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ik ben helemaal niet ziek,' zei hij, terwijl hij mij verbaasd aankeek. Ik wilde hem vragen wat er dan aan de hand was, naar besloot het hier toch maar bij te laten. Straks werd hij weer zichzelf en werd het weer veel moeilijker om van hem af te komen.
    'Maar Evers, ik bedoel Lily,' Ik fronste even, alleen bedacht mij toen dat ik hem net ook James had genoemd. Typisch ik om zelfs aardig te doen tegen Potter als ik bezorgd was. 'Sorry dat ik je stoorde. Als je hulp nodig hebt, vraag je het maar.' Er verscheen een verbaasde uitdrukking op mijn gezicht. Waar kwam dat nu weer vandaan? Hij wilde vast weer één van zijn stomme grappen uithalen. Zo ging het altijd bij hem. Dan deed hij aardig tot je niet meer op je hoede was en dan zette hij je voor schut met zijn vriendjes.
    'Jaja, daar trap ik niet meer in, Potter,' zei ik dus maar en ik pakte de stapel boeken op. In de grote zaal kon ik vast rustiger leren.


    Happy Birthday my Potter!

    Sirius Zwarts
    Sirius hupte uit de slaapkamers van de jongens en vloog de trap af. "He Gaffel! Ik heb Wormstaart's onderbroek!" Hij ging voor James staan en zwaaide even met het kledingstuk voor diens neus. Toen pas merkte Sirius Lily Evers op, James' crush sinds eeuwig. Sirius en Lily kwamen op zich wel goed overeen. "Oh, hou Lily," zei Sirius en zwaaide even met de onderbroek voor haar neus. "Wil je Peters onderbroek?" vroeg hij grijnzend. "Beschouw het als een kerstcadeau." Sirius liet de broek op Lily's schoot vallen en plofte toen in één van de vele zetels in de leerlingenkamer. Maar Lily stond op en nam haar boeken waarna ze de kamer verliet. "Wat heb ik gedaan?" vroeg Sirius meteen en keek naar James.


    kindness is never a burden.

    James Potter

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als Sirius binnen komt huppen, maar als Lily weggaat verdwijnt die weer. 'Ik denk dat je Wormstaarts onderbroek op haar schoot gooide.' Zeg ik grinnikend. 'Meisjes houden daar niet van, weet je.' Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer. 'Ze noemde me James.' Zucht ik. Ik grijns en haal mijn hand door mijn haar. 'Waar heb je die gevonden?' Wijzend op de onderbroek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Vol walging loop ik de leerlingenkamer uit. Voor die jongens moest nog een woord uitgevonden. Vreselijk, onuitstaanbaar en walgelijk klonken gewoon niet goed genoeg in mijn oren. En dan dacht Potter ook nog dat hij heel wat was met zijn stomme bezempje waar hij zo goed mee was. Nou ge-wel-dig, niet dus. En Zwarts dan. Die zwaaide één keer met zijn haren en iedere herzenloze tuthola viel voor zijn voeten. Stelletje achterlijke debielen met een veel te groot ego.
    Ik liet de grote stapel boeken in een raamkozijn vallen en maakte het mijzelf gemakkelijk in de hoek. Veel verder zou ik het niet uithouden onder dat zware gewicht. Als die dat nou eerder kapot was gegaan, had ik hem misschien nog kunnen vragen voor kerst, maar dat zat er nu ook niet meer in. Er bestond nog een kleine kans dat mensen door hadden gehad dat ik een nieuwe nodig zou gaan hebben, alleen daar durfde ik amper op te hopen.
    Ik keek uit het raam en zag de weerspiegeling van mijn groene ogen en rode lokken. Het viel mij nog mee dat Potter mijn haar niet helemaal in de war had gedaan. Ik veegde een pluk uit mijn gezicht en keek naar de sneeuwvlokjes die voorbei dwarrelden. Mijn hoofd leunde tegen de muur. Ik kon hier wel uren blijven genieten van het uitzicht.


    Happy Birthday my Potter!

    {Haha danke, ik had zin om te schrijven ;P
    Annick en ik reageren later, maar ze had het topic nog niet gezien!}


    Tijd voor koffie.

    [Ik spring morgen in, ga nu naar Serieus Request.]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    (Nog steeds niet iedereen heeft het topic gezien geloof ik. Volgens mij missen we nog MadEyeMoody, DreamerN en ChaoticTania. Moet ik ze anders een bericht sturen of zo?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Nog steeds niet iedereen heeft het topic gezien geloof ik. Volgens mij missen we nog MadEyeMoody, DreamerN en ChaoticTania. Moet ik ze anders een bericht sturen of zo?)


    (Ja is goed. Ik zit alleen maar op mijn telefoon en bericht sturen gaat daarop moeilijk:). )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!