• Oké, het is dus bijna kerst en ik heb dan een etentje en zo, maar ik ga dus aanstaande vrijdag naar Rotterdam om kleren in te kopen, hihi.
    Nu zoek ik dus al heel internet af naar een zilver glitterhemdje, topje, of shirtje, maakt eigenlijk niet zoveel uit en heb er ooit wel eens één gezien bij de H&M, maar toen heb ik er gewoon niet stil bij gestaan dat ik die moest halen en nu zijn ze daar dus niet meer.
    Dus iemand die weet waar ik zo'n soort hemdje kan halen? Het mag ook wel zwarte glitters zijn, maar het liefst zilver. Thaaaanks, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zara? Vero Moda? Ik zou 't niet weten, haha. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    De Zara vind ik er echt zo'n winkel voor jaa


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb er eentje in de H&M gehaald, maar ik weet er verder geen winkel voor.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kol schreef:
    Ik heb er eentje in de H&M gehaald, maar ik weet er verder geen winkel voor.

    Ja, ga er nog wel even kijken, maar op internet is er al niets meer te zien in de shop, helaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    PIMKIE! Die heb ik vandaag zien voor hangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    PIMKIE! Die heb ik vandaag zien voor hangen.

    Echt, omygod, lol. Nu nog een Pimkie zien te vinden in Rotterdam, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij Rotterdam Alexander hebben ze een Primark en daar heb je dat denk ik ook wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bij Rotterdam Alexander hebben ze een Primark en daar heb je dat denk ik ook wel.

    Ja, ik ga sowieso even langs de Primark, hihih. Vorige keer hadden ze daar niets in die trend, maar dat is ook al weer een paar weekjes geleden. Dus hopelijk nu wel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In Rotterdam zitten ook 2 Lara Modes -geen landelijke winkel dus wrs ken je t niet^^- en daar hebben ze heel veel met glitters^^ Echt een aanrader om heen te gaan^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Niet meer bij de ZARA geloof ik. En inderdaad ook niet meer bij de h&m. Je kan altijd kijken bij boetiekjes, of van die skooter-, wonderwoman,- coolcat-, look-a-like winkels.


    Alleen maar tranen van geluk

    dance4ever schreef:
    In Rotterdam zitten ook 2 Lara Modes -geen landelijke winkel dus wrs ken je t niet^^- en daar hebben ze heel veel met glitters^^ Echt een aanrader om heen te gaan^^

    Waar zit die in Rotterdam?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik was toevallig vandaag in Rotterdam geweest en zag daar toen ik langs de coolcat liep heel veel glitter (;


    •*• Lululu •*•

    Coolcat.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Coolcat. Daar wordt je doodgegooid met glitter shirtjes/hempjes/jurkjes


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zie ze echt letterlijk OVERAL. Dus zo moeilijk zal het niet zijn. H&M, Vero Moda, daar zul je het vast wel kunnen vinden.


    #WWED - What Would Emma Do?