• Op dit moment ben ik in een rouwstemming omdat mijn lieve schat een verkoudheid heeft opgelopen. Nee, ik bedoel hiermee niet mijn vriendje of iets, maar mijn laptop. Er staat een virus op die er voor zorgt dat ik niet meer op internet kan. Waarschijnlijk is hij toen ik gisteren aan het tumblr'en was meegekomen met een plaatje meegekomen en toen geeft hij zich genestelt tussen mijn SA's en Sherlock plaatjes. Mijn vader is op dit moment gelukkig wel het virus aan het verwijderen, maar ik ben bang dat hij tussen mijn bestanden moet kijken ("nee, papa, open maar niet die map met Johnlock!" ), of dat er iets weg is. Grom... En het is nog wel mijn eigen schuld omdat ik zelf niet goed in de gate had gehouden wanneer mijn virusscanner was afgelopen.

    Ik hoop dat dit bericht een wijze les is voor jullie allen. Doe het veillig en doe het altijd met een bescherming! (Ik heb het over internetten)

    Zo, dat ben ik kwijt. Bedankt voor het lezen. Hebben jullie oom wel eens vervelende dingen qua virussen meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:32 ]

    haha, als mijn vader de virussen van mijn pc af moet halen zit ik er ook altijd heel gespannen naast, bang dat hij mijn verhalen en foto's vind. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leuke humor. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op zo'n manier te maken heb gehad met een computer virus.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat vervelend! Hopelijk word ie snel beter. ;) En nee, zelf niet zoiets meegemaakt, gelukkig. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Bedankt voor de steun allemaal!

    Ik wens je laptop veel beterschap. En waarom mag je vader je map met John Lock foto's niet openen?


    Physics is awesome

    Ik heb eigenlijk nog nooit een virus gehad en gebruik ook nooit een virusding. Ik heb hem wel, maar hij staat gewoon niet aan. De standaard Windows defender dan wel. Nou ja, ik download nogal veel en al zes jaar lang, volgens mij heb ik geluk.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    Ik wens je laptop veel beterschap. En waarom mag je vader je map met John Lock foto's niet openen?


    Omdat hij oom Sherlock kijkt, en de wereld van Jonhlock gelukkig niet heeft ontdenkt. Niet omdat er foute plaatjes in staan hoor, of dacht je daar niet aan?

    Lang leve de Avast virus scanner!
    ughr, heel veel sterkte en beterschap...


    Miep

    Lilia schreef:
    (...)

    Omdat hij oom Sherlock kijkt, en de wereld van Jonhlock gelukkig niet heeft ontdenkt. Niet omdat er foute plaatjes in staan hoor, of dacht je daar niet aan?


    Ik probeerde te bedenken waarom je vader niet in een map met allemaal foto's zou mogen kijken maar nu snap ik het. En toen ik dat dacht zag ik mijn vader voor mij terwijl hij in mijn map met 1D foto's zat.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik probeerde te bedenken waarom je vader niet in een map met allemaal foto's zou mogen kijken maar nu snap ik het. En toen ik dat dacht zag ik mijn vader voor mij terwijl hij in mijn map met 1D foto's zat.


    Pijnlijk om te bedenken, he? Het is gewoon je eigen plekje, en dan moeten je ouders er niet tussen zitten.

    Update: mijn vader is goed bezig en zegt dat het goed gaat komen met Schatje.

    Lilia schreef:
    (...)

    Pijnlijk om te bedenken, he? Het is gewoon je eigen plekje, en dan moeten je ouders er niet tussen zitten.

    Update: mijn vader is goed bezig en zegt dat het goed gaat komen met Schatje.


    Nee, niet echt. Dat zou ik niet echt erg vinden.

    Nou, hopelijk is ie later op de avond weer helemaal beter.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Ik heb eigenlijk nog nooit een virus gehad en gebruik ook nooit een virusding. Ik heb hem wel, maar hij staat gewoon niet aan. De standaard Windows defender dan wel. Nou ja, ik download nogal veel en al zes jaar lang, volgens mij heb ik geluk.

    OMYGOD NO DAT IS VRESELIJK.

    Beterschap. (krul)

    Lamebrain schreef:
    haha, als mijn vader de virussen van mijn pc af moet halen zit ik er ook altijd heel gespannen naast, bang dat hij mijn verhalen en foto's vind. ;x

    this, en ik wens je liefje veel beterschap (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik moet bijna iedere maand mijn laptop verschonen. Vraag me niet hoe, maar ik sleep altijd virussen binnen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.