• Op dit moment ben ik in een rouwstemming omdat mijn lieve schat een verkoudheid heeft opgelopen. Nee, ik bedoel hiermee niet mijn vriendje of iets, maar mijn laptop. Er staat een virus op die er voor zorgt dat ik niet meer op internet kan. Waarschijnlijk is hij toen ik gisteren aan het tumblr'en was meegekomen met een plaatje meegekomen en toen geeft hij zich genestelt tussen mijn SA's en Sherlock plaatjes. Mijn vader is op dit moment gelukkig wel het virus aan het verwijderen, maar ik ben bang dat hij tussen mijn bestanden moet kijken ("nee, papa, open maar niet die map met Johnlock!" ), of dat er iets weg is. Grom... En het is nog wel mijn eigen schuld omdat ik zelf niet goed in de gate had gehouden wanneer mijn virusscanner was afgelopen.

    Ik hoop dat dit bericht een wijze les is voor jullie allen. Doe het veillig en doe het altijd met een bescherming! (Ik heb het over internetten)

    Zo, dat ben ik kwijt. Bedankt voor het lezen. Hebben jullie oom wel eens vervelende dingen qua virussen meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:32 ]

    Ik dacht dat ik jouw liefje was. (no_chears) Maar in ieder geval; virussen zuigen en iemand anders op jouw laptop laten zuigt nog meer. Kan je sommige mappen niet beveiligen met een wachtwoord oid? (Ik kan privédocumenten waarvan ik écht niet wil dat iemand ze doorkijkt in ieder geval wel beveiligen... lijkt me toch wel vreemd als je dat niet bij fotomappen kan doen.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn computer is volgensmij een en al virus. Maar daar valt weinig meer aan te doen, dus ik probeer niet boos op mijn laptop te worden als hij weer eens crasht of sloom is (';


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wiarda schreef:
    Ik dacht dat ik jouw liefje was. (no_chears) Maar in ieder geval; virussen zuigen en iemand anders op jouw laptop laten zuigt nog meer. Kan je sommige mappen niet beveiligen met een wachtwoord oid? (Ik kan privédocumenten waarvan ik écht niet wil dat iemand ze doorkijkt in ieder geval wel beveiligen... lijkt me toch wel vreemd als je dat niet bij fotomappen kan doen.)


    Ben, je ook, schatje. Computer-liefje komt op de tweede plaats, hoor. ;'D
    Maar mijn compuer kan dacht ik geen wachtwoorden doen, ik ga eens even kijken op internet.

    Bedankt voor de beterschapjes allemaal! Ondertussen is het virus van mijn laptop af en ik heb een betere virusscanner. Mijn vader heeft dacht ik niet niet veel gezien, dus dat is wel fijn. Ik kan nu met een gerust hart weer internetten. ^^

    Oh Gosh, daarom sla ik Johnlock dus nooit op. Ik ben veel te bang dat iemand er ooit in gaat kijken :'D
    Ik hoop dat het probleem snel verholpen is!


    Caution first, always.