• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payane
    Ik kijk met grootte ogen naar de rest "NIall please bljif zitten en houd je stil" smeek ik hem.
    Straks gebeurde er iets met hem.... Ik voelde nog altijd het mes in mijn nek zitten, van wie was dat bloed/


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    "Koppen dicht!" schreeuwde ik, waarna ik die Liam mee begon te slepen. "Als jullie allemaal normaal doen gebeurt er niks." siste ik, waarna ik het mes nog iets steviger tegen zijn keel aandrukte en hem uiteindelijk voor me uit duwde. Ik wierp de jongen met de streepjes nog een ziedende blik toe. "Jij bent de volgende!"
    Ik gromde, gooide de deur dicht en pakte de jongen bij zijn kraag vast, waarna ik hem meesleurde naar de kolenmijnen. "Jij mag lekker gaan slepen, dan heb je nog iets te doen. Als je je niet gedraagt krijg ik het van Rose doorgegeven, dan reken ik persoonlijk met je af."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ikvoel de tranen in mijn ogen branden van angst. Ik voel dat hij het mes steviger tegen me aandrukte en ik slikte moeilijk.
    Hij trok me gewoon mee maar gelukkig voelde ik het niet aan mijn gewonde been. We stopte bij een mijn. "e-en mijn bbeen dan?" vraag ik zacht.
    Ik kon niet eens fatsoenlijk lopen, laat staan slepen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Jij bent de volgende!' Mijn ogen werden groot en ik zag hoe Liam werd meegesleurd.
    'Liam!' schreeuwde ik nog, maar het had toch geen zin meer. Ik keek even naar Niall en kroop naar hem toe. Ik sloeg voorzichtig mijn armen om hem heen. 'Het gaat goed komen!' zei ik meer tegen mezelf dan tegen Niall.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik haalde mijn schouders op. "Je kan kiezen. Of de giftige mijnen inklimmen met je halfdode been of simpelweg kolen slepen." zei ik, waarna ik het mes weer terug stopte tussen mijn riem en hem richting de blonde Rose duwde.
    "Geef hem eens een zak." beet ik haar toe, waarna ze meteen opsprong, een zak in zijn handen duwde en meteen weer ging zitten met de revolver in haar handen. Ja, als iemand haar lastig viel of niet goed te werk ging schoot ze wel... Maar ze raakte nooit. Helaas.
    "Goed, jij gaat kolen aannemen daarachter, stopt ze in die zak en sleept ze naar die grote bak daarginds. Je vriendje gaat de gifmijnen in dus die zie je voorlopig niet meer."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik slik en knijp hard in de zak. Great dit ging het niet worden.
    "Kan ik niet ruilen?" vraag ik zacht, noot van mijn leven dat ik Niall die mijnen in liet gaan, en ook lou niet. Ik ging er liever zelf heen dan een van hun en ik zou alles doen om te zorgen dat ik daar kom en niet een van h


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    "Ook goed. Zolang een van jullie maar in die mijnen ligt vindt ik het best." zei ik, waarna ik de zak uit zijn handen griste en een schop pakte. "Uitgraven en naar boven brengen. Niet uitglijden, oppassen voor gif. Eigen risico." zei ik meteen, waarna ik mijn schouders ophaalde en het voorwerp in zijn handen drukte.
    "Rose helpt je wel naar beneden maar gaat niet verder dan de rode lijn. Ik ga je vriendje halen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik zucht opgelucht, hij drukt de schop in mijn handen die ik als kruk kan gebruiken.
    Ik zucht weer als ik hoor wat hij allemaal opnoemt. "wat moet ik eigenljik precies daar doen?" vraag ik eigenwijs.
    Sorry nieuwsgierig karakter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    "Koppen dicht!" riep Samir waardoor ik me meteen gedeisd hield. Daarna sleurt hij Liam mee naatr buiten en slaat de deur dicht.
    Ik laat me op de grond vallen en drukt mijn benen tegen mijn borst met mijn armen.
    Opeens voel ik armen rond me slaan en ik kijk naar links en ik zie Louis die me in een omhelzing neemt. Ik sla ook mijn armen rond hem en verstop mijn gezicht in zijn gezicht. 'Het gaat goed komen!' zei Louis en ik knikte stil. "Hij komt terug, weet ik zeker," zeg ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    MissStoran schreef:
    Dean Wayne
    zo snel als ik kan stap ik in de auto, ik was benieuwd wat ze met die adalicia geflikt hebben. Al snel ben ik er en loop ik naar Jayy.
    "halowa"


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik merk hoe Samir dan plots weg is en zucht even opgelucht maar al snel hoor ik een andere stem. Ow, fijn die eikel van toen strak.. Ik kijk hem boos aan. 'Moest jij niet bij die anere 3 jongns blijven.' sis ik naar hem, ik kan nu gewoon echt geen soldaten meer zien..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean Wayne
    Ik trek een wenkbrauw op "nehh Samir wou ze nog even hard aanpakken. Moest jij niet gewoon je bek houden en stil liggen?" ik kijk met een valse grijns naar haar.
    Ik kijk grijnzend naar haar en laat mijn ogen over haar lichaam glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    Ik rolde met mijn ogen. "Werken. De kolen uitgraven en naar boven brengen. En dat tien uur lang per dag, zonder pauzes." zei ik grijnzend, waarna ik hem weer vooruit duwde en Rose wenkte.
    "Help hem eens omlaag. De idioot kan niet naar beneden klauteren met zijn been." zei ik, waarna ik me weer tot Liam wendde. "Jij krijgt voor nu post één, oftewel de minst gevaarlijke plek. Hoe langer je hier zit, hoe gevaarlijkere posten je krijgt. Kans op instortingen en gifgassen worden steeds groter. Succes." legde ik uit, waarna ik grijnsde en me weer omdraaide. Op naar de andere twee...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    met grootte ogen hoor ik wat hij zegt.
    "als je het laat dat je hem pijn doet, dan doe ik je echt wat aan" sis ik bozig.
    Met behulp van de schop loop ik in de richting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk hem aan en frons weer en zie dan zijn blik langs mijn lichaam glijden en kijk de andere kant op. 'Laat me nadenken.' zeg ik dan als hij zegt dat ik stil moet zijn. 'Euuh, nee.' sis ik dan, denkt hij nou echt dat ik zomaar mijn mond hou.. En hoelang lig ik hier al zo, een uur, de touwen begonnen behoorlijk te knellen en alles deed pijn, maar ik negeer het zo ver als het kan en kijk weer naar de jonge soldaat. 'Kijk niet zo naar me.' sis ik dan ook.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp