• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Ik geef haar een arrogante blik "ik kijk naar wie en zoals ik wil kijken"sis ik naar haa.r
    Ik loop naar haar toe en geef haar een klap op haar wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik bijt mijn kaken strak op elkaar als hij me een klap op mijn wang geeft, precies waar de snee zit die Samir daar had gemaakt, ik kan het wel uitschreeuwen van de pijn, maar het lukt me nog net me in te houden en ik kijk hem boos aan, de eikel. 'Wat wil je dan nu doen.' sis ik naar hem. 'Me nog eens slaan?' sis ik dan, dit alles maakte me alleen maar bozer en bozer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean Wayne
    Ik grijnss "je vergeet een ding liefje, ik kan doen wat ik wil me je"Ik besloot de touwen nog wat strakkeer te maken.
    Zodner dat ze echt los is maak ik het strakker vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kreun pijnlijk als hij de touwen nog strakker vast maakt en kijk wazig voor me uit. 'Wat wil je nu van me?' mompel ik dan zacht en zucht. en kijk weer strak voor me uit en de touwen knellen als een gek, je zou bijna kunnen zeggen dat het dadelijk mijn bloed afknelt, zo voelt het, maar ik hoop maar niet dat dat echt gebeurt. Ik kijk hem dan weer aan met een boze blik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean Wayne
    " wat we willen van je niet veel alleen dat je leidt" ze kijkt me boos aan en ik grijns terug. "hoe meer je meewerkt hoe minder pijn je hebt schat. Grijnzend druk ik mijn lippen hard op de snee in haar wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kijk het glazen huis dus reageer wat laat!]

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk hem aan en slik even. 'Uiteindelijk heb ik toch wel pijn, veel of weinig, dus wat maakt het uit.' sis ik dan naar hem maar voor ik het weet voel ik zijn lippen hard op de snee en kreun even pijnlijk. Het brand enorm en dan heb ik het nog niet over het feit dat hij zijn lippen op mijn wang heeft..

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 21:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean waybe

    En aan jou de kes of je veel of weinig pijn wilt helpen' sis ik eb haal mijn lippen er weer af. Ik grinnik even door haar pijnlijk gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik slik even en wend mijn blik van hem af en negeer hem maar gewoon, mijn wang brand nog steeds, maar ik laat er niks van merken, ik ben al blij dat hij zijn lippen weg heeft gehaald.. Wat wil hij nu met me doen...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 7:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [zal ik anders Jayy naar Yasmine en Harry sturen. Ik bedoel gaat Maya reageert ook niet echt. En Dean en Adalicia vermaken zich wel.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dean Wayne
    Ik grijns even als ze stopt met arrogant doen.
    "goedzo meisje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lamebrain schreef:
    [zal ik anders Jayy naar Yasmine en Harry sturen. Ik bedoel gaat Maya reageert ook niet echt. En Dean en Adalicia vermaken zich wel.]


    (Ja, doe maar. Ik denk dat dat het beste is...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissStoran schreef:
    Liam Payne
    met grootte ogen hoor ik wat hij zegt.
    "als je het laat dat je hem pijn doet, dan doe ik je echt wat aan" sis ik bozig.
    Met behulp van de schop loop ik in de richting


    (Richting van? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ahah dat riep ie naar samir. ow hahah in de richting van de mijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    "Jij kan me moeilijk iets aandoen als je vastzit in de mijnen. Dus je theorie klopt niet." zei ik grinnikend, waarna ik mijn schouders ophaalde en verder liep naar het kamertje waar de andere twee nog zaten.
    "En ik ben er weer! Allebei opstaan en meelopen!" riep ik toen ik de deur opende en het mes weer tevoorschijn haalde. Altijd handig, een dreigmiddel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Na een tijdje kwam Samir weer binnen. "En ik ben er weer! Allebei opstaan en meelopen!" riep hij waardoor ik meteen recht stond en Louis meetrok. Ik zag dat Samir zijn bebloede mes weer bovenhaalde en keek even naar Louis om vervolgens mijn blik op Samir te vestigen. Ik ging voorzichtig wat dichter naar Samir toe zodat ik voor hem stond zoals altijd. Waar was Liam? We moeten vast werken nu, maar waarom nam hij Liam dan eerst mee?


    Take me to wonderland