• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Het was fijn om te merken hoe bezorgs hij is.
    ' mijn been' een stukje verder zie ik bosjes waar ik heen ga en neer plof.
    Ik zucht even, hij had niet alles mee gekregen.
    ' op het plein voor we werden gepakt bem ik in mijn been geschoten. Na een tijd vol pijn ging het echt niet meer maar gelukkig mocht ik naar een arts.
    Dus infecties krijg ik als het goed is niet maar de verdoving is uitgewerkt maar het doet nog super veel pijn' leg ik snel uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik trek Liam broekspijp omhoog en bekijk de wond. "We blijven hier, ze vinden ons toch niet!" Ik ga naast Liam zitten en leg wat bladen over Liam's wond. Misschien helpt het de pijn te verminderen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grinnik en bekijk de wond even.
    ' het ziet er nog ranzig uit ook, moet je nagaan toen het nog helemaal open was' ik grinnik even.
    Er zat nog best veel bloed bij en rond maarja.
    " kunnen we niet beter elke dag een stuk lopen.?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schud mijn hoofd. "Ik draag je wel elke dag een stuk op mijn rug, dan geneest het sneller." Leg ik uit. Ik glimlach zwakjes. "Heb je honger? Daar zijn bessjes..." Ik wijs naar de rode bessen en loop ernaar toe. Ik pluk er een paar om te proefen. "Valt wel te eten." Ik pluk er een hele boel en breng ze naar Liam.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grinnik ' besjes goed maar denk dus mooi niet datvjij me gaat dragen' protesteer ik en proef de besjes.
    " ze smaken goed" glimlach ik.
    " zayn zorg ook voor jezelf" zeg ik bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Geen zorgen, ik mankeer niks... geen ziekte, geen wond, geen... euhmm gewoon! Hellemaal gezond." Ik stop een stuk of vijd bessen in mijn mond en eet het op. "Best lekker, zal ik er een paar meenemen?" Ik sta al op en loop naar de heg waar ik ze pluk. "Waar moeten we ze bewaren?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik schud eigwnwijs mijn hoofd ' ik loop gewoon' ik dacht even na.
    In de zakken gewoon?' Stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Weg bessen, hallo rode zakken." Ik grijns en zoek rond. Ik zie een plastic tasje en stop alle bessen daarin. "Eigenwijze ezel, genaamd Liam, klim op mijn rug! We moeten ons beter verstoppen!" Ik til Liam op mijn rug en loop het bos in.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grinnik " Zayn doe nou niet, het gaat prima straks kan ik mijn been niet bewegen omdat ik het niet genoeg beweeg' siste ik liegend.
    Ik zucht als hij me niet laat gaan.
    Ik doe alsof ik me overgeef en klim daarna als verassing van zijjn rug af.
    " zo '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Dan niet!" Grijns ik waatna ik weg loop. Hij zal het niet bij kunnem houden en me terug roepen! Ik loop een heel end vooruit zonder ook maar één keer om te kijken. "Kom je nog?!" Roep ik over mijn schouder.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik zucht even als hij grijnzend weg loopt.
    Zonder te omkijken loopt hij verder en na een tijd kijkt hij over zijn schouder.
    Zo snel mogelijk hink / loop ik verder.
    "ben onderweg" mompel ik, we konden beter niet roepen want dan waren we zo gepakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schud mijn hoofd en loop terug. "Ben je klaar met spelen? Dan kunnen we gaan." Ik grijns en til hem op mijn rug. Ik ren naar het bos en laat Liam weer zakken. "So, nu kan je weer gaan hinken, als je wilt..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne

    Ik zucht even en besluit hem maar greoon te laen doen voor er ruzie's kwameb.
    Hij rent naar hey bos waar hij mme weer neet zet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iedereen een fijn rn gelukkig 2013 xx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishCharm goes Nibug :p


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Take me to wonderland