• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Onbewust schiet ik in de lach. En ik had niet eens gedronken of drugs gebruikt.
    Naja het zal wel iedereen had zijn m indere dagen. "jeeee martelen" grijnzend hang ik op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moet ik nog reageren met Adalicia of wachten...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Liam rood aanliep en ik grinnikte even.
    "sorry dat je het mee moest maken Lou" ik haalde even mijn schouders op. 'Ik had wel live tv' lachte ik. Als ik hun was geweest had ik waarschijnlijk ook hetzelfde gedaan, maar ja we zullen het nooit weten. Ik zuchtte even en trok mijn knieën tegen mijn borst aan en legde mijn hoofd erop.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik grinnik even "erlijk gezegd vergat ik je tijdens het." met moeite kruip ik wat naar Lou en sla mijn armen om hem heen.
    "dankje dat je het deed, voor ons"fluister ik in zijn oor. ik was hem super adnkbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek even verward naar mijn telefoon, maar zuchtte toen ik pas doorhad dat Dean had opgehangen. Late reactie, maar goed... De dag was ook bijna voorbij.
    "Jayy, Dean neemt dit van me over. Hij kan de drie homo's niet aan." zuchtte ik, waarna ik even rondkeek en uiteindelijk vond wat ik zocht. Mijn trouwe motor... Die stond nog altijd hier sinds vorige week.
    Ik liep naar het voertuig toe, deed niet eens de moeite om een helm op te zetten en startte hem. Ik zette meteen de gas erin en scheurde weg, op weg naar kamp zuid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    "helo" ik grijns even als Samir in zijn motor aankomt gereden.
    "wat jammer nou ze zijn net klaar met hun feestje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    "Daar had ik niet eens bij willen zijn." snoof ik, waarna ik afstapte en de motor in zijn handen duwde. "Wegzetten en verder niet aankomen."
    Nee, ik was echt klaar met hem voor vandaag... Gaat hij twee homo's eventjes hun behoeften laten vervullen. Het was hier geen speelplaatsje!
    "Waar zitten ze?" vroeg ik verveeld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Met een grijns pak ik de motor. "waar zitten ze?" vroeg hij verveeld "eerste links derde deur" mompel ik en rij met de
    motor weg. Ik zet hem op zijn plek neer en trek de sleutels eruit. "bitte sehr"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Eerlijk gezegd vergat ik je tijdens het' ik voelde Liam zijn armen om me heen en knuffelde hem terug.
    'Dankje dat je het deed, voor ons' fluisterde hij in mijn oor.
    'Toch leuk om te weten dat je vrienden je zo snel vergeten' grapte ik, maar het deed wel een beetje pijn. Wat had je dan verwacht dat ze de hele tijd aan me dachten?... 'Hé en jullie deden al het werk' grinnikte ik.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    "Ik ben geen Duitser, man. Ik vervolg geen Joden." zei ik met een grijns, waarna ik de sleutels aannam en tevreden knikte. "Dank je. Ik ga naar hun toe en jij mag Jayy gaan vergezellen."
    Ik zuchtte, keek even naar de messen tussen mijn riem en liet het bloed van Adalicia mooi erop zitten. Mijn voeten droegen me naar de plek die Dean me had gewezen en gooide de deur open.
    "De Gaypride is over!" riep ik uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik schiet in de lach door wat hij zegt "en het spipjt me als je je eenzaam voelt en wat we ook aan het doen zijn je mag me altijd storen als je je een forever alone persoontje voelt" ik grinnik weer even en geef hem nog eenknuffel. De deur schoot met een klap open en ik keek angstig op, dit keer een andere soldaat "de Gaypride is over" riep hij hard en ik kijk hem boos aan "problemen met homo's?" sis ik zacht. Hij praat dan toevallig wel over mijn vriendje.

    Dean Wayne
    zo snel als ik kan stap ik in de auto, ik was benieuwd wat ze met die adalicia geflikt hebben. Al snel ben ik er en loop ik naar Jayy.
    "halowa"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    "Nogal ja." was mijn antwoord, waarna ik hem grijnzend aankeek en hem aan zijn shirt overeind trok. Of mij zijn been kon interesseren? Nee.
    "Jij, meelopen. Die andere twee blijven nog eventjes hier." zei ik grinnikend, waarna ik het bebloede mes tussen mijn riem uittrok en het tegen zijn keel aanzette.
    "Of ik moet je eventjes bewerken."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [wooooooooow]
    Liam Payne

    Hij kijkt me grijnzend aan en pakt me aan mijn shirt vast. Ik keek angstig naar Niall en Louis.
    "jij meelopen die andere twee blijven nog eventjes hier" hij grinnikt even. Ik kon niet eens normaal lopen, hulploos kijk ik naar de soldaat.
    Hij trekt een mes met bloed en drukt deze tegen mijn keel waardoor ik huiverde. "ik kan niet lopen door mijn been die verdooft is" stamel ik, angstig dat ik wat verkeerds izj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'De Gaypride is over!' riep de moorman. O fijn kregen we die weer.
    'Problemen met homo's?' sist Liam zacht. 'Waarom denk je dat je hier anders zit Liam...' zei ik zacht en ik keek de moordman dodelijk aan.
    'Want de mensen hier hebben geen gevoel of geen hart en denken dat ze perfect zijn terwijl zij de grootste imperfecten zijn die er rond lopen!' snauwde ik kwaad. Misschien net echt handig, maar het was zijn schuld had hij maar niet zo stom moeten doen... De moorman pakte Liam vast en trok hem omhoog. Hij legde een bebloed mes tegen Liams keel aan en ik slikte.
    'Liam!' piepte ik. 'Dit kun je niet maken...'

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 18:16 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Ik schrok toen de deur openvloog en Samir in de deuropening stond. Oh nee, we zijn dood. "Gay pride is over!" riep hij en ik keek naar beneden, geen oogcontact maken.
    "problemen met homo's?" hoorde ik Liam zeggen. "Nee, hij houdt van ons, daarom dat we hier zeggen," fluister ik terug, hopend dat Samir Liam hier niet te hard voor zou aanpakken.
    'Want de mensen hier hebben geen gevoel of geen hart en denken dat ze perfect zijn terwijl zij de grootste imperfecten zijn die er rond lopen!' zei Louis.
    "Louis, niet doen," zeg ik angstig. Ik wist dat je tegen Samir beter kon zwijgen.
    Opeens greep hij Liam bij zijn shirt beet en legde een bebloed mes tegen zijn nek. Geschrokken keek ik toe waarna ik opstond. "Laat hem los!" riep ik.
    Oh damn...


    Take me to wonderland