• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    "Dat kun je wel zeggen..." Mompel ik. Ik trek Liam naar me toe en knuffel hem. "He ziet Niall nog terug, ik beloof het je! Laten we maar eerst achterhalen waar we heen worden gebracht." Zucht ik terwijl ik uit het raam kijk. Niet dat je wat kan zien, de ramen zijn afgeplakt. Ik zucht en kijk naar het dak. "Als we hier ooit nog uitkomen..." Ik begin misselijk te worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik zucht even ' gaat het?' bezorgd kijk ik naar mijn vriend die bleek weg trekt. Eigenlijk was ik blij dat als we eten kregen alleen brood kregen en geen soep ofzo, de soldaten kennende zouden ze e dwingen om ermee te eten.
    Ik rilde bij d e gedachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Niet echt..." Ik schud mijn hoofd en kijk naar Liam. "Maar ik ga niet klagen, anders vinden ze het alleen maar leuker. Dat gun ik ze niet." Ik slik en schud mijn hoofd. "Het gaat alweer, denk ik." Ik glimlach even en staar naar de deur. "Zouden we hem open kunnen breken?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grinnik, ' ik denk niet dat ze het ons O makkelijk maken"
    Nu baal ik best weql ervan dat ik naar Niall ben gegaan en me niet kon inhouden. Dan was ik nog bij hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hello, ben er nu weer, nu, voor even... Maar wat heb ik allemaal gemist? En waar moet ik op reageren??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schud mijn hoofd en sta op. "We kunnen het altijd proberen." Ik loop naar de deur en begin te sleutelen. "Kom is helpen." Ik trek en duw maar het lukt niet. "Raam inbreken?" Ik grijns en wijs naar de ramen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grijns' ja doen' grijnzend kijk ik hem aan.
    Dit is echt fakend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {mogen Zayn en Liam uit de auto ontsnappen en weg vluchten? Dan gaan ze later proberem om de rest te bevrijden, en worden per ongeluk gevangem genomen XD Mag dat?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( opzovh kan het toch wel. Ik bedoel als ze ergens worden gedropt in verwegistan dan hebben ze geen contact. Dus dan doen we het gewoon en we kunnen het altijd bespreken als xamore er al is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zou wachten tot morgen. Dan is xAmore normaal terug. :p]


    Take me to wonderland

    Haha nessje is toch off)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk rond maar kan niks vinden, dan maar een beetje bloed. Ik maak een vuist van mijn hand en sla het glas stuk. Met mijn schoen haal ik de scherpe randen weg en klim eruit. Ik help Liam eruit en ren weg. "We moeten ergens heen!" Ik ren maar alles wat ik zie is het zelfde. "Waar moeten we heen, Li?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam payne
    Ik glimlach even.
    ' ik weet het niet' zeg ik zacht.
    Ik proberr de pijn zoveel mogelijk te negeren maar na een poosje lukte het niet meer.
    ' zayn' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik draai me om en snel naar Liam. "Wat is er?" Ik laat hem op mij leunen en wrijf over zijn rug. "Wat is er aan de hand? Het gaat duidelijk niet goed met je..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'