• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Tss... Dan maak ik toch een halve vleermuis van hem. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAmore schreef:
    (Tss... Dan maak ik toch een halve vleermuis van hem. ;p)


    [Eén vleermuis was genoeg. Als Samir de vleermuis gaat uithangen, dan kom ik, Glenn, Samir eens laten zien wat perfect is. Ö]


    Take me to wonderland

    (Ik zal er morgen en overmorgen in verband met Kerst niet heel veel zijn, maar ik kan tussendoor misschien reageren.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Niet erg. Fijne kerst! :p]


    Take me to wonderland

    (Dank je. x'D Ik zag die reactie niet meer. ;$ Jullie ook een Fijne Kerstmis trouwens. <3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (iedereen alvast fijne kerst ans happy new year


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAmore schreef:
    Jasmine Amina Garçia.

    Ik begon zachtjes te jammeren op het bed en sloot mijn ogen even tegen de opkomende duizeligheid. Ik begreep niet waarom hij me nog op dat bed had teruggegooid terwijl ik moest lopen... Dat sloeg toch nergens op?
    Mijn adem stokte in mijn keel toen ik Jade's naam hoorde. Opgehangen? Jade was dood? Ik slikte de brok in mijn keel weg en gaf mezelf even de tijd om te beseffen wat er nou gebeurd was, want die klap van daarnet had me niet echt veel wijzer gemaakt...
    "Klootzak." mompelde ik, terwijl ik mezelf langzaam overeind wist te duwen en zachtjes kreunde van de pijn. Eigenlijk konden ze me maar beter ophangen, aangezien we alleen maar gemarteld gingen worden door die idioten. En dan sprak ik hier over verraders die normaal gesproken halfdood werden gemarteld... Ach ja, beter als een of andere slet in het bordeel moeten zitten om de soldaten te plezieren terwijl ze vrouw en kinderen thuis hadden zitten die misschien wel op elk punt van de dag hun leven niet eens zeker waren. Stelletje egoïsten.
    Ik wist mezelf uiteindelijk staande te houden en slikte de misselijkheid weg terwijl ik strak naar de grond bleef staren van ongeloofwaardigheid, duizeligheid en omdat ik de soldaat niet wilde aankijken.


    Harry Edward Styles
    Met de loop van het geweer tegen mijn rug werd ik de cel weer uitgeduwd. Ik vroeg me af waarom we naar een ander kamp moesten n waarom Ze Jade hadden vermoord. Mijn ogen had ik strak op de grond gericht terwijl ik hard op mijn lip moest bijten omdat het niet uit te gillen van de pijn die ik bij elke stap voelden op mijn borst. De striemen die er zaten waren duidelijk aan het ontsteken. De soldaat duwde nu ook Jasmine naast me tijdens het lopen maar ik durfde haar niet aan te raken. Gelukkig had ik daar alle tijd voor in het busje waar we zo in werden gegooid. "Maak het jezelf gemakkelijk want het duurt nog wel even voordat we er zijn." Zei de soldaat en hij maakte de deuren open en gelukkig liet hij ons zelf instappen. "Jas." Fluisterde ik zacht toen de deuren dichtgingen en het bijna aarde donker werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Whaaa wat heb ik gemist? :3. Ik kan trouwens ook niet veel reageren in verband met kerstmis MERRY CHRISTMAS!!! < Dat komt heel erg droog over maar goed x'D)


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    (Whaaa wat heb ik gemist? :3. Ik kan trouwens ook niet veel reageren in verband met kerstmis MERRY CHRISTMAS!!! < Dat komt heel erg droog over maar goed x'D)


    [Volgens mij zit Louis alleen met Niall opgescheept nu. x'D Zayn en Liam zijn naar een ander kamp gebracht. :p]


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia,

    Ik hoorde Harry's stem, maar het was zo donker dat ik hem heel moeilijk kon vinden hier. Ik beet op mijn lip, besloot om het op de tast te doen en voelde hoe ik uiteindelijk zijn been aanraakte.
    "Sorry." zei ik zacht, waarna ik mezelf overeind trok aan een of ander voorwerp en zo recht kon zitten. Ik slaakte een zucht, masseerde mijn slapen met een hand die ik gelukkig nog kon gebruiken en bleef dicht tegen Harry aanzitten voor zo lang het nog kon.
    "Hax? Ik ben bang." mompelde ik stilletjes. 'Dadelijk halen ze ons uit elkaar."
    Ik wilde gillen en tegen alles aantrappen en slaan wat ik hier kon vinden, maar ik wist dat -dat alleen maar energieverbruik zou zijn en die ging ik nog hard nodig hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    "Cat koffie of thee?" vroeg Dean. 'Doe maar thee, ik drink geen koffie sinds er een keer iets raars in zat' zei ik kort. Oké eerst moest ik ze allemaal hier ervan overtuigen dat ik een goede soldaat was en dat ik geen medelijden had voor Adalicia en dat ze me vertrouwden om alleen te blijven met haar, dan kon ik haar bevrijden. Tsss en dan noemden ze mij dom. Dean geeft Adalica aan klap op haar wang. Ik beet op mijn lip. Oké wat ik ook deed ik mocht mezelf niet verraden!
    "ik blijf nog altijd de baas over jou bitch" siste Dean. 'Hé Adalicia is geen bitch!' riep ik kwaad. O oeps...
    'Ze....Ze...euh....Is een mega grootte bitch!' maakte ik er maar van in de hoop dat Dean erin zou trappen.

    Louis William Tomlinson.

    In schok staarde ik naar de auto die weg reed. Was een vriend het leven ontnemen niet genoeg?!
    "Jij en streepje mogen hier eens een dagje rondlopen." zei Samir. Ik werd er gek van dat ze me de hele tijd streepje noemden!, maar ja wat kon ik eraan doen? Langzaam liep ik naar Niall toe en sloeg mijn armen om hem heen. Niet dat het hem zou helpen, maar ik moest toch iets doen. Hij zal nooit meer zijn geliefde zien... Tenzij wij ook naar dat kamp werden gebracht, maar dat zouden ze toch nooit doen.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Opeens voelde ik armen om me heen slaan. Traag volgde ik de armen met mijn ogen die uiteindelijk op Louis rustten. Ik zei niks en keek weer de straat in.
    Ik voelde me leeg en ik wist niet meer wat ik moest doen, ik wou niks meer doen. Het was alsof ze Liam al gedood hadden.
    Ik liet Louis' armen om mijn schouder, maar leunde niet in de aanraking, ik liet ze gewoon liggen. Ik was hem wel dankbaar dat hij er voor me wilde zijn, echt waar. Maar ik wilde Liam en zonder Liam zei ik niks, zonder Liam leefde ik niet, zonder Liam bestond ik niet.


    Take me to wonderland

    /

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:42 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Jawaad Malik
    Verslagen laat ik me tegen de deur van het busje zakken. Het heeft geen zin, het heeft hellemaal geen zin. Beter plegen we allemaal zelfmoord. Ik trek Liam naast me en sla troostend een arm om hem heen. "Het komt goed, je zal Niall snel terug zien." Fluister ik in zijn oor. Tuurlijk, ik weet dat ik lieg... Maar als Liam zich daar door beter voelt, dan doe ik dat graag. "Ik beloof het je, we zijn binnenkort weer met zijn allen. Ik, jij, Niall, Louis, Harry en de rest. Iedereen! Wij gaan dit winnen. Geloof me!" Met veel geluk zou het vast ook lukken, denk ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'