• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissStoran schreef:
    Dean
    grijnzend kijk ik haar aan. "Dan kun ja lang wachten."


    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.
    "Mevrouwtje hielp inperfeten, ze gaf ze geld en wou ze beschermen, daarna hebben we monsiour Vedette gebeld en we mochten haar als gevangene beschouwen" Ik keek Dean even ongeloovig aan. 'Maar dat is verraad...' stamelde ik. Ik keek sipjes naar Adalicia wat moest ik nou doen... Dean nam me even mee een stukje verder op.
    "ik weet dat jullie vrienden zijn en dat het moeilijk is voor je Cat maar Vedette's bevel was duidelijk en moet opgevolgd worden" Ik wist gewoon niet wat me over kwam. 'Maar... maar zei is toch ook een van de Vedette's? En we moeten haar bevelen dan toch ook opvolgen?' vroeg ik ongelovig. Ik kon toch geen keuze maken? Dat ging gewoon niet. Adalicia begon wat te trekken aan de touwen waardoor Dean en haar even ruzie kregen. Ik zuchtte en dacht na. Ik koos voor de vriendschap ik zou haar gaan helpen. In het geheim. 'Kan ik anders helpen met Adalicia?' vroeg ik onschuldig. Geheim agent Cat! Klonk leuk, toch?


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk naar Dean en zucht. 'Met Samir en Jayy beleef je nog meer.' zeg ik dan zuchtend, ja, misschien niet op een goede manier, ik had dan misschien pijn, maar wat ik hiermee aan moet is me echt een raadsel. Ik kijk dan naar Cat na haar woorden, ze wilt toch niet echt... 'Cat alsjeblieft nee.' zeg ik dan zacht, bijna smekend, wilde ze me echt ook gaan martelen, Dean helpen, ofja, als het aan Dean ligt komt het volgensmij nooit aan het martelen toe, gelukkig. Ik kijk Cat nog even doordringend aan en kijk dan weer naar Dean die rustig zijn koffie opdrinkt en ik grom even. 'Echt eikel.' sis ik dan zacht, bijna niet hoorbaar en staat en levenloos voor me uit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat heb ik allemaal gemist??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    ' ik hou altijd van je Niall' schreeuwde Liam en werd daarna in het busje gegooid werd.
    "Liam!" riep ik en liep naar het busje waar ik op de de deuren begon te slaan. Ik wist niet meer wat ik moest doen, ik denk dat ik gek word.
    "Liam, ik heb je nodig,r zei ik wat zachter, tranen begonnen over mijn wangen te lopen die ik tevergeefs wegveegde.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik rolde met mijn ogen, liet Niall lekker op de deur slaan en zuchtte. "Rij maar!"
    Gelukkig startte de soldaat die net nog een schop van Liam had gekregen de auto en gaf gas om vervolgens weg te rijden. Ik slaakte een zucht, grinnikte om het aanzien van de mentale pijn die Niall nu leed en haalde mijn schouders op. "Jij en streepje mogen hier eens een dagje rondlopen."
    Zie je?! Ik zette ze niet eens meer aan het werk! Ze mochten toekijken hoe anderen werkten, werden opgehangen, vermoordt of gemarteld en konden zelfs gaan slapen als ze wilden! Hoe vrijgevig was dat nou niet?! Ik ben toch geweldig, hm?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawadd Malik
    Ik doe hier niks aan. Liam die tekeer gaat, Jade die opgehangen word, Niall die alleen gelaten woord... Alles gaat an me voorbij. Geef me een geweer en ik knal mezelf neer. Ik luister naar Liam's woorden. "Nou is het genoeg!" Woedend kom ik overeind. "Wat is er mis?! Mensen zoals wij hebben ook recht op een leven, verdomme! Ga e leider halen, schiet jezelf neer... Dab weet je hoe ik en mijn vrienden ons voelen! Want weet je? Jullie zijn de mensen die imperfect zijn! Mensen levens afpakken, zo stoer! Nou, stoer joch... Schiet me neer! Word lekker nog perfecter! Als je maar weet dat ík de gene was die die je een toontje laterliet zingen!" Ik ruk m los en sla hem met een volle vuistslag.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Zayn Jawadd Malik
    Ik doe hier niks aan. Liam die tekeer gaat, Jade die opgehangen word, Niall die alleen gelaten woord... Alles gaat an me voorbij. Geef me een geweer en ik knal mezelf neer. Ik luister naar Liam's woorden. "Nou is het genoeg!" Woedend kom ik overeind. "Wat is er mis?! Mensen zoals wij hebben ook recht op een leven, verdomme! Ga e leider halen, schiet jezelf neer... Dab weet je hoe ik en mijn vrienden ons voelen! Want weet je? Jullie zijn de mensen die imperfect zijn! Mensen levens afpakken, zo stoer! Nou, stoer joch... Schiet me neer! Word lekker nog perfecter! Als je maar weet dat ík de gene was die die je een toontje laterliet zingen!" Ik ruk m los en sla hem met een volle vuistslag.


    (Leuk stukje, maar Zayn zit met Liam in het busje. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [omg ik ben dus echt dom niet in de gaten dat er pagina 15 was-_-

    Dean Wayne
    Vernietigend kijk ik haar aan en negeer haar. "cat koffie of thee?" vraag ik aan haar.
    Ik geef Adalicia een klap ophaar wang. "ik blijf nog altijd de baas over jou bitch" sis ik naar haar toe.

    Liam Payne
    Wanneer ik Niall mijn naam hoor schreeuwen en hoe hij begint te snikken stort ik in.
    Met mijn handen die aanelkaar zaten begon ik te bonken en met mijn voeten te trappen terwijl hysterische snikken mijn mond verlieten.
    Ik kon niet zonder Niall.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAmore schreef:
    (...)

    (Leuk stukje, maar Zayn zit met Liam in het busje. x'D)


    (dan heeft Zayn het maar teren een van die gozers in het busje! XD )


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan

    "Rij maar," zei Samir waardoor ik nog harder begon te huilen. Toen de auto vertrok, lieten mijn handen het voertuig pas los. Als slappe slierten vielen mijn armen langs mijn lichaam. "Jij en streepje mogen hier eens een dagje rondlopen." hoorde ik Samir zeggen, maar ik reageerde er niet op. Ik staarde naar de weg waar net nog het busjes waar Liam inzat, stond. Ik zou Liam niet meer zien, ik zou hem niet meer ,kunnen aanraken, ik zou zijn armen niet meer rond mij voelen, ik zou nooit zeker weten of hij nog in leven was of niet. Er knapte iets in mijn hoofd, maar ik vloog niet uit. Ik zou niet tieren. Mijn mond was bij de klik in mijn hoofd gesloten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:13 ]


    Take me to wonderland

    (Ik begin hier medelijden met ze te krijgen... )': Romeo en Juliet. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, dan gaan ze beide dood. x'D]


    Take me to wonderland

    [ahahah ik ook eigenlijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishCharm schreef:
    [Ja, dan gaan ze beide dood. x'D]


    (Tenzij ze Sammie eerst weten te doden... Pampam...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wil Niall Samirs oog uitsteken. Eens zien wie er nog zo perfect is. x'D]


    Take me to wonderland

    [hahaah eruit pulken is leuker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan