• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ben er tot zaterdag niet in verband met een logé. Als het nodig is mogen mijn personages door jullie bestuurd worden.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Haha loopt hazza serieus in zn onderbrekie haha)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, Harry zit echt in zijn onderbroek ;x]

    Harry Edward Styles
    ik probeerde het echt. me te concentreren op alleen leuke dingen zoals katten, maar niets hielp. De pijn leek met de seconde erger te worden en elke keer als mijn borst op en neer ging door het ademhalen trokken de striemen samen. ''Sorry.'' jammerde ik zacht en greep Jasmine haar hand weer vast. Dit kon ik niet maken. Jasmine had ook pijn en ik lag me hier een beetje aan te stellen.
    oke, ik stelde me niet aan, maar zo voelde het wel omdat ik Jasmine niet hoorde klagen over haar gebroken arm. Maar ik kon het echt niet helpen, het deed zo'n pijn


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben te vroeg opgestaan... ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. "Het is niet jouw schuld." zei ik zacht. Waarom zou hij in godsnaam sorry moeten zeggen voor iets wat andere mensen hadden veroorzaakt? Goed, hij was aan het jammeren en ik niet, maar zijn pijnen waren allemaal toch iets erger dan mijn gebroken arm. Het deed wel pijn, maar ik wist me op iets anders te focussen en Harry lukte dat -nog- niet.
    "Het liefste zou ik nu tegen alles aan gaan slaan zodat we gedwongen zijn om te stoppen en ik een dokter voor je kan vragen, maar ik denk niet dat -dat veel effect gaat hebben." zei ik tegen Harry terwijl ik naar mijn handen keek. Ik zou alles willen doen als Harry in ruil daarvoor naar de dokter mag. Ook al moet ik nog twintig martelingen ondergaan... Dit was een van de eerste keren dat ik het einde van de martelbestemming wilde zien, en zo snel mogelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ''Niet doen hoor.'' zuchte ik en kuste Jasmine haar hand opnieuw. ik sloot mijn ogen en probeerde met op de tinteling te concentreren die Jasmine haar aanraking veroorzaakten.
    maar op het moment dat ik weer wat rustiger werd, stopte de auto en ik hield mijn adem in toen de deur weer werd opengetrokken. Ik moest mijn ogen dichtknijpen door het plotse licht en knipperde even. snel ging ik recht zitten en kreunde even door de pijn. ''Kom, eruit en lopen.'' zuchte de soldaat die wat met zijn geweer zwaaiden. die was duidelijk ook toe aan nachtrust. zonder Jasmine haar hand los te maken stond ik op en liep ik het busje uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik slaakte een kreun door het licht en wendde mijn gezicht even af, waarna ik merkte dat Harry overeind kwam en ik deed hetzelfde om vervolgens met hem uit het busje te klimmen. Ik hield Harry's hand stevig vast en keek met afwachtende ogen naar de soldaat en toen weer naar Harry, die het volgens mij nog koud ging krijgen vannacht. Hij stond hier in zijn boxer, meer niet...
    "Mag hij niet even naar de dokter?" vroeg ik stilletjes, wetend dat Harry niet blij ging zijn met mijn actie. "Ik weet dat jij het leuk vindt als hij vergaat van de pijn, maar als jullie ons blijkbaar nog nodig gaan hebben is het niet de bedoeling dat hij doordraait en uiteindelijk dood neervalt, niet?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    ik zuchten even en keek naar de jongen zijn borstkas. ''doet dit pijn?'' ik porde even tegen een van de striemen aan en de jongen kroop meteen in een en begon te piepen van de pijn. ik schoot even ik de lag. ''oke, kom maar mee.'' liever had ik het niet gedaan, maar het was duidelijk dat de infecties al binnen waren gedrongen en als hij niet snel behandelt werd hij hier terplekken dood kon vallen. ik wachten tot ze gingen lopen zodat ik achter ze ook kon. ze konden makkelijk vrij rondlopen hier, want ontsnappen konden ze toch niet. daarbij leek het me niet, dat nu ik ze naar de ziektepost bracht, ze weg zouden rennen. We liepen naar de groote loods met een rood kruis erop. ''Deze jongen moet behandeld worden en doe meteen dit meisje maar.'' mompelde ik tegen de verpleegster die knikte en meteen haar spullen bij elkaar begon te zoeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MissStoran schreef:
    Liam Payne
    Happend naar adem begin ik panisch te snikken.
    Waarom deden ze ons dit aan alsof we niet geneg pijn leden. Ik heb gezien hoe mijn zus is vermoord. Hie vrienden pijn leden. Dood genaakt werden en nu werd ik van mijn liefde gescheurd. Tranen stroomden hopeloos over mijn wangen ik was blij met azayn maar ikcwou Niall


    Zayn Jawaad Malik
    "Geloof me, Liam! Het gaat ons lukken!" Volgens mij geef ik mezelf eerder hoop dan Liam, maar goed. Ik knuffel hem en laat hem tegen mijn schouder uithuilen. "Het komt echt allemaal goed." Fluister ik. "Weet jij waar we heen gaan? Dan kunnen we proberen Niall daar ook heen krijgen... Als het niet erger is dan waar hij nu is." Het doet me pijn Liam zo te zien, net alsof hij zichzelf niet meer is. Ik laat hem los en dwing hem in mijn ogen te laten kijken. "We komen hier uit... Het maakt niet uit hoe! Het gaat gewoon lukken."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik smnik verder terwijl ik naar Zayn luister. ' ik wil dit allemaal nier meer Zayn. Niet zondwr Niall' fluister ik en begin weer te snikken. Nu kon ik nooit meer weten of hij veilig was en geen pijn had. Mischien was de dood qel het meest vredigst van alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Stop Liam! Stop met huilen! Je maakt jezelf alleen maar ongelukkiger." Ik kijk nu ook met tranen in mijn ogen naar hem. "Door huilen bereiken we niks! We zijn alleen maar zwak... Je moet stoppen met huilen!" Ik schud hem door elkaar. "Oké? We komen er anders écht niet uit! Niet zonder jou hulp en verstand! Dat weet je zelf ook."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik kijk verdrietig Zayn aan "wat wil je doen? Weg rennen en een kogel door je kop zodat je er snel vanaf bent. Misschien is dat wel het beste" zeg ik bot.
    Ik werd echt chagerijnig van mijn been en het idee dat ik meot leven zonder mijn liefde. Boozig begin ik op de wanden te slaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "wat wil je doen? Weg rennen en een kogel door je kop zodat je er snel vanaf bent. Misschien is dat wel het beste." Ik kijk hem boos aan. "Nee! Ik wil dat jij jezelf word! De gewone alles begrijpende Liam!" Voor ik het door heb geef ik hem een klap, niet hard. Maar toch, het is een klap. Ik kijk met open mond naar Liam en wacht zijn reactie af.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Met grootte ogen kijk ik naar Zayn, hij had me geslagen.
    Ikk ruip naar de andere kant van de wagen en staar in een waas voor me uit,
    Zayn negerend. Kon ik niet een manier vinden zodat ik van alles af was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zaun Jawaad Malik
    "Sorry, Liam... Het spijt me." Het is te laat, Liam negeert me. Ik ben ook echt vreselijk, je slaat je beste vriend toch niet?! In elk geval huilt hij niet meer, dat is al iets. Misschien kan deze woede ons helpen... "Liam, waarom ben je boos op mij? Hun halen je bij Niall vandaan!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LIam Payne
    Ik kijk boos naar Zayn maar mijn blik verzacht al snel.
    Hij had gelijk, door wat hun aanrichten ben ik mezelf niet meer.
    Ik kruip terug naar Zayn en zucht "sorry, ik ben mezelf niet meer de laatste tijd" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan