• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wie begint er?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yasmin Christina Golding.

    Mijn vingers gleden over de muur heen terwijl ik op de deuren zocht naar de naam van mijn coach, Harry Styles. Ik was nooit een echte fan zijn boyband geweest, maar hun muziek was verrassend goed. Toen ik uiteindelijk zijn naam afgeplakt op de deur zag staan wist ik dat dit zijn kamer was en ik klopte aan. Ik was niet zo van het afwachten en ik wilde op tijd een nummer gekozen hebben om te oefenen. Niet dat we weinig tijd hadden, maar een week was ook niet heel lang... Ik wiebelde wat heen en weer terwijl ik aan mijn vestje plukte uit ongeduld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (mijn topic)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Victoria (vic) Lizzy Barton
    Vrolijk huppelde ik door de gang, op zoek naar het bordje met de naam Louis Tomlinson erop. Ik neuriede zachtjes een liedje dat ik al de hele dag in mijn hoofd had, en dacht aan wat ik mezelf vanochtend had beloofd. Ik was dan wel niet echt een Directioner, ik was wel fan van 1D en ik kon behoorlijk fangirlen. Dat Louis mijn coach was, was "a dream come true" voor mij, en ik had met mezelf afgesproken dat ik niet zou flippen als ik hem zou zien. Dat mocht niet. Toen ik een ander meisje zag staan bij de kamer van Harry, stopte ik met huppelen. Ik wilde niet te hyper overkomen ofzo, dus leek het me beter om "normaal" te doen, voor zover ik dat kon. Toen ik bij de kamer van Louis kwam, klopte ik aan en bleef geduldig staan wachten.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Niall James Horan
    Voor de vijfde keer open ik de deur van mijn oefenruimte. Weer niets! Ik sluit hem en wacht vijf minuten waarna ik weer opspring. Ik ren naar de deur... Weer niks! Dan maar naar de rest. Ik loop de gang op en ga het meisje voor dat bij Louis' kamer staat. "Het is Louis maar, hij vind het vast niet erg." Grijns ik. Ik loop naar binnen. "LOULOU!" Roep ik waarna ik naar hem toe loop. "Ik verveel me." Zucht ik. "Weet jij wat ik kan doen? Mijn 'leerling' is er niet, en die van jou wel... En, ik ga wel weer." Ik open de deur en voor ik hem dichtsla draai ik me om. "Onthoud! Het is Louis maar..." Ik grijns en loop weg. Misschien kan ik naar Liam... Ik klop aan en wacht geduldig tot er open word gedaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    IK kijk wat verveeld voor me uit terwijl ik wat met een balletje speel dat ik tegen de muur gooi en weer laat terug stuiteren naar mijn hand, wachten, wachten, wacht. Ik schrik als ik plots geklop op de deur hoor en het balletje daarom verkeerd gooi en ergens tegenaan komt en het met een klap op de grond valt en in stuken breekt. Ik kijk even en gil even hysterisch wat wel door het hele huis te horen moet zijn en probeer het hopeloos een beetje aan de kant te schuiven en loop dan naar de deur en maak hem open alsof er niks aan de hand is. 'Hello.' zeg ik dan extra vrolijk op een kinderlijke manier en kijk het meisje aan. 'Jij moet Victoria zijn, kom binnen en- euuhh, let niet op de troep.' zeg ik dan en krap even achter mijn hoofd, tsja, behalve van wat net kopot is gebroken is het niet een hele nette kamer, kan ik er wat aan doen datik rommelig ben?! Ik stap dan aan de kant zodat ze er langs kan en en grinnik toch even en hups dan vrolijk en hyper weer naar het bureau en ga er weer achter zitten en kijk Victoria grijnzend aan en zit bijna te stuiteren op mijn stoel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Regina Wells.

    De zachte klanken van een prachtige, maar spookachtige melodie dwong mij om op de deur af te lopen. Met mijn ogen dicht concentreerde ik mij op de klanken van een viool. Een afgespeelde viool, zo eentje als in oude films. Geen echte, zoals de mahony houten die ik al sinds mijn zesde bespeel. Ok, ik stond voor de deur van mijn coach, Zayn Malik. Het bandlid van One Direction die mij al met de eerste noten of een blik van zijn ogen te pakken heeft. Maar daar kan ik niet aandenken, het is gewoon mijn coach. Bovendien fangirlt een 17 jarig meisje niet, vooral niet na de hatelijke opmerking van mijn vader. Life goes on, dacht ik, en besloot niemand en al helemaal niet hem mijn kansen te laten verpesten. Zachtjes beet ik op mijn lip en liep naar de balkon deuren, waarop de naam Zayn Malik was geplakt, duidelijk verplaatst van een deur naar de balkon deur.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:25 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zayn Jawaad Malik
    Zachtjes neuriede ik een willekeurig liedje terwijl ik de sigaret tussen mijn vingers rolden. Ik had me verplaats naar het balkon maar ja er wel voor gezorgd dat mijn 'leerling' me zou kunnen vinden door mijn naam op de deur te plakken. Om eerlijk te zijn had Ilse voorrondes net gevolgd, zoals me was opgedragen en had ik geen flauw idee wie ik moest gaan helpen en of ze eigenlijk wel wat kon. Ik nam een grote hijs van mijn sigaret en begon wat rond te ijsberen. Ik hield niet van wachten.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [shit, ik schreef victoria... what I mean is: Victoire, haha :3]
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik schrok op toen er iemand naar me toe kwam lopen "Het is Louis maar, hij vindt het vast niet erg" grijnsde Niall, die opeens tegenover me stond. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodat ik niet stiekem een gilletje zou laten ontsnappen, wat meestal gebeurde als ik schrok. Ik glimlachte en knikte, ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Toen hij weer weg liep hoorde ik iets vallen, en niet veel later een gil mijn ogen gingen wat verder open, zoals altijd als ik nieuwsgierig was. Louis deed open en ik glimlachte. "Hiiii" zei ik vrolijk. "Victoire, maar dat wordt wel vaker door elkaar gehaald." Ik lachte en keek rond, het kan altijd erger dacht ik met een klein grijnsje. En Louis leek even hyper en vrolijk zoals ik ook altijd was, en dat kwam goed uit ook, anders had hij het waarschijnlijk niet vol gehouden met mij. Ik keek nog heel even rond, en ging vervolgens zitten, en keek vrolijk terug. Dit was helemaal niet zo eng, en ik flipte niet. Het ging goed, Tot nu toe.


    And right from that moment, you took my breath away.