• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    "Aawww, niet huilen! Ik ben niet boos!" Hoor ik dan. Ik voel dan armen om me heen. Een knuffel? Ik had al zolang geen knuffel meer gehad. Hij is vrij direct en neemt me mee naar binnen en vraagt of ik thee of eten wil. 'Ja graag.' zeg ik met een beleefde glimlach. Dan vraagt hij wat er is gebeurt. De voor mijn verboden vraag. Hierdoor klap ik zogezegt dicht. Ik kijk hem aan en de muur rond mij zorgt eevoor dat ik veilig ben. Als een boek met een slot. Niemand kan het lezen. 'Er is niets.' Zeg ik rustig. Ik kon geweldig liegen. Net als gevoelens verbergen. Je zag het niet bij mij het was zo gezegt niet leesbaar. Ik was niet leesbaar en zo was ik veilig. Niemand die me kon uitschelden of pesten met mijn eigen geheimen. Zoiets zou nooit meer gebeuren. Mijn beste vriendinnen pesten me. De mensen waar ik het meeste om gaf met mijn eigen geheimen. Ze hadden me verraden dus ik zou nooit meer vertrouwen kunnen geven. Je kannhet een trauma noemen, want ik weet niet hoe het ooit anders zou kunnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Waarom liegen mensen altijd?" Mompel ik zachtjes terwijl ik naar de deur loop. "Even mijn gitaar halen, speel jij nog een instrument?" Ik wacht op haar antwoord waarna ik naar Harry's kamer loop. Ik klop op de deur en open hem meteen daarna. "Mijn gitaar?" Ik zie hem en snel erop af. "Thanks, en Hazz!" Ik wenk dat hij moet komen. "Half-huilend meisje in mijn kamer... Weet jij wat ik moet doen?" Ik kijk hem afwachtend aan, ik kan dat soort dingen gewoon niet. Alles, behalve troosten. Ik prop mezelf vol met eten in plaats van om troost te vragen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Ik ga slapen, bye!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    'Weet ik, ik ben wijs.' Ik grinnikte even waarna ik mijn ogen even heel hard dichtkneep en ze vervolgens weer opende. Damn, dit gaat vermoeiend worden als ik de hele dag zo door moet gaan. 'Sorry...' Mompelde ik. 'Ik ben normaal gesproken echt wat fitter, maar ik heb even een dipje, dat het precies nu is kan ik ook niets aan doen...' Probeerde ik mezelf er nog een beetje uit te redden, maar het was eigenlijk niet gelogen. Ik schoot in de lach toen ze het laatste nummer opnoemde. 'Zo, dus jij houd wel van een beetje aandacht?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek haar aan. Totdat ik me bedacht wat ik gedaan had, heb ik serieus met haar geflirt?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde mijn hoofd als teken dat ik geen excuus hoefde te horen. Hij zou wel een reden ervoor hebben en het deerde me niets dat hij nogal slaperig was. Zolang ik op tijd het nummer ingestudeerd had vond ik het allemaal wel best.
    "Het geeft niks, misschien moet je eens ervoor zorgen dat je voor het slapen iets doet waar je doodmoe van wordt." waarna ik onschuldig glimlachte.
    Mijn mondhoeken krulden nog ietsjes meer omhoog en mijn blik leek iets speelser te worden, waarna ik hem een veelbetekenende blik toewierp. "Af en toe is dat heel prettig, ja." was mijn antwoord. We hoefden toch niet de hele tijd serieus te blijven? Je kon bij mij toch zeggen wat je wilt, aangezien ik het meestal niet eens erg vond. Ik trok me niet zo snel iets aan en was helemaal niet preuts dus dat zat wel goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik hoorde wel degelijk de dubbelzinnigheid in haar zin waardoor een vrolijke lach mijn mond verliet. 'Nou, ik sport niet graag... Dus ik zou niet weten wat.' Zei ik zo onschuldig mogelijk terug en het was niet eens gelogen, ik haat sporten. 'Goed om te weten. Dan zal ik je af en toe wat extra extra aandacht geven.' Ik zond haar een speelse knipoog, voordat ik opstond en de koelkast opende voor wat drinken. 'Jij ook iets?' Ik keek naar Yasmin en vervolgens weer in de koelkast, veel keuze was er in ieder geval niet. 'Ik heb alleen maar bier.' Grinnikte ik daarna.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte om Harry's woorden. "Beweging is sport, wist je dat?" vroeg ik, waarna ik grijnsde en mijn linkerbeen over mijn rechterbeen sloeg en iets gemakkelijker ging zitten nu het ijs gebroken leek te zijn.
    "Kan niet wachten." grinnikte ik. Ik keek toe hoe Harry opstond om naar een koelkast te lopen en ik schudde mijn hoofd. "Ik hoef niets, en al sowieso geen bier." zei ik met een lachje, waarna ik wat wiebelde in de stoel en uiteindelijk opstond. Ik zei het toch, ik kon niet goed stilzitten... Ik liep een rondje door de kamer en draaide uiteindelijk mijn rug naar Harry toe om uit het grote raam te kijken, waardoor ik een heel mooi uitzicht had.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'En wat voor een soort beweging bedoelen wij hier dan?' Plagend keek ik haar aan, ik wist wel wat ze bedoelde, of dat dacht ik toch. Ik knikte. 'Wil je niets een proeven?' Ik haalde een biertje uit de koelkast en opende met de flessenopener het flesje, misschien was het nog wat vroeg voor bier, maar ach, het hield me misschien wakker. Ik zetten de fles aan mijn mond en nam een paar flinke slokken, waarna ik het op tafel zetten en achter Yasmin ging staan. Ik glimlachte. 'Mooi, niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Een beweging waarbij je de heupen heel goed kunt trainen." antwoordde ik zo serieus mogelijk, waarna ik toch zachtjes lachte en weer mijn hoofd schudde. "Nee, echt niet. Maar het is lief dat je het vraagt."
    Ik en alcohol was een slechte combinatie... Als ik het dronk had ik geen rem meer en de volgende dag een kater van hier tot Tokio. Niet echt wat je zocht als je serieus moest gaan werken.
    Een rilling gleed over mijn ruggengraat toen ik Harry's stem vlak achter me hoorde, aangezien ik het niet door had gehad dat hij achter me was komen staan, maar toch knikte ik vrijwel meteen.
    "Prachtig." beaamde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik likte over mijn lippen en kon mezelf niet inhouden. Kwam waarschijnlijk omdat we niet zoveel qua leeftijd verschillen, of dat dacht ik toch. Ik duwde mezelf tegen Yasmin aan en plaatste mijn handen op haar heupen om vervolgens tegen haar aan te schuren. 'Zoiets als dit?' Fluister ik grijnzend in haar oor. Na een paar seconde stop ik ermee maar blijf wel gewoon zo staan. 'En, heb je al een keuze gemaakt voor een liedje?' Vroeg ik zo serieus mogelijk, waar ik volgens mij een beetje in faalde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grijnsde toen Harry tegen me aan schuurde, maar ondernam verder nog niks. Hij was weliswaar hartstikke knap en sexy, maar hij bleef een beroemd iemand. Ik was niet graag het meisje dat gebruikt werd voor de seks, maar af en toe was het eerlijk gezegd wel plezierig. Ik bleef dus ook staan waar ik stond toen Harry dat deed. "Precies dat." antwoordde ik zachtjes.
    Ik grinnikte toen hij ineens serieus probeerde te doen en schudde langzaam mijn hoofd. "Hoe wil ik helder nadenken op deze manier, hm? Ik weet trouwens niet eens welke stijl jou het beste ligt." antwoordde ik op dezelfde toon als Harry, maar zelf slaagde ik er ook niet in om serieus te blijven aangezien mijn stem twee keer oversloeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Hm, nu moet ik alleen nog even iemand vinden die dat dagelijks met me wil doen...' Ik wreef bedendelijk met mijn duim en wijsvinger over mijn kin, waarna ik Yasmin losliet en weer een paar slokken uit mijn flesje bier nam. 'Oh, dus je kon niet ontkennen dat je het niet fijn vond?' Met een ondeugende twinkeling in mijn ogen keek ik haar aan. 'Heeft dat er iets mee te maken dan? Het gaat erom dat jij zingt...' Ik nam nog een slok bier en merkte dat het flesje al bijna leeg was. Oeps. Dat zouden er nog wel een paar meer worden vandaag, straks had Yasmin hier een dronken Harry zitten en van een dronken Harry word je niet blij...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Dan zou ik maar snel gaan zoeken, want weg is weg." zei ik grinnikend, waarna ik even op mijn lip beet en me naar Harry toedraaide. "Ontkende ik iets dan?" vroeg ik om er maar omheen te draaien, waarna ik onschuldig glimlachte en mijn schouders ophaalde. "Jij moet ook zingen. En ik kan nu wel iets uitkiezen, maar ik wil niet dat jij iets zingt wat totaal niet bij je stem past." zei ik wijs, waarna ik grinnikte om mijn eigen woorden. "Of ik doe makkelijk en doe mijn ogen dicht om vervolgens een willekeurig nummer op mijn iPod te kiezen, maar dan zul je zien dat ik de Macarena ertussenuit haal."
    Ja, die stond ook op mijn iPod... En ik was er trots op. Ik klakte met mijn tong toen ik Harry het bier zag drinken alsof het water was en schudde mijn hoofd. "Je moet wel nuchter blijven, schat."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Wil jij me niet helpen?' Mompelde ik waarna ik een pruillipje trok en vervolgens mijn hoofd schudde. 'Nee, maar, ach, wat boeit het.' Ik nam de laatste slok van het flesje bier en met een knal stond die op tafel. 'Oh, echt? Waarom weet ik daar niets van, dan?' Ik had gewoon niet goed voorbereid, zelfde antwoord als net. Ik was er gewoon een beetje te lui voor geweest. 'Doe dat maar dan,' grinnikte ik waarna ik me weer terug in de stoel liet zakken en mijn hoofd heel hard heen en weer schudde om nog een beetje wakker te blijven. Het bier hielp al iets. Ik grijnsde toen ze het woord schat gebruikte en knikte. 'Natuurlijk, babe.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Vroeg je iets?" vroeg ik plagend, waarna ik hem vragend aankeek en speels op mijn lip beet. Ik keek naar het flesje wat nu op de tafel stond en was gelukkig niet verschoten van de klap, maar ik had net wel even een schrikmomentje gehad. Ach ja, het was normaal...
    "Omdat je doodop bent en zo te zien niks af weet van organiseren. Tja, die twee dingen samen wordt een ramp." zei ik, waarna ik toekeek hoe Harry in de stoel ging zitten en ik grijnsde om zijn woorden.
    Ik liep naar hem toe, wierp hem een lachje toe en bleef vervolgens voor hem staan. "Wil je nog iets te drinken of mag het dit keer iets anders zijn?" vroeg ik hem op een onschuldige toon.


    Reading a good book is like taking a journey.