• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gefrustreerde zucht. 'Sorry. Ik heb me niet zo goed voorbereid en de laatste dagen is het allemaal wat later geweest... Sorry, echt.' Ik zakte helemaal onderuit in de stoel waarna ik Yasmin aankeek die voor me kwam staan. 'Nou, nog een biertje als je hebt.' Antwoordde ik plagend terug, ik wist dat er nog genoeg bier stond aangezien ik de koelkast zelf had bijgevuld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik hief mijn handen op als teken dat ik er nu wel klaar mee was. "Hou maar op, je kan het nu toch niet meer veranderen. Vergeet maar dat we hierover zijn begonnen." zei ik grijnzend, waarna ik met mijn ogen rolden en knikte. Ik draaide me grinnikend om, liep naar de koelkast en pakte nog een flesje bier om vervolgens terug naar Harry te lopen en het aan hem te geven.
    "Alsjeblieft." zei ik grinnikend, waarna ik me weer van hem weg draaide en naar mijn stoel liep om daarop te gaan zitten. Ik voerde hem nog eens dronken... Maar dat was zijn probleem. En deels mijn probleem, want ik zat hier met hem vast.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik begon me nu wel een klein beetje schuldig te voelen, ik ben tenslotte al bekend en ik moest Yasmin hiermee gaan helpen maar dat ging niet lukken als ik zo door zou gaan. Toen ze me een nieuw flesje bier toe gooide zetten ik het resoluut op tafel. Ik wilden niet dat ik straks hier dronken zou zijn. 'Oke, ik zal proberen bij de les te blijven,' grinnikte ik zachtjes. 'Om te beginnen, vertel eens iets meer over jezelf.' Ik glimlachte naar haar, een beetje intresse tonen kon geen kwaad, toch?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok even een pruillipje. "Nou zeg... Ben ik voor niets naar de andere kant van de kamer gelopen." zei ik, waarna ik zachtjes grinnikte en uiteindelijk knikte. "Ja, oké."
    Ik zette mezelf weer een stuk rechter en tikte even met mijn nagel op de leuning van de stoel. "Nou... Ik ben zeventien. Ik zing graag en dan vooral rap. Verder heb ik een zusje die volgens mij na al die weken nog steeds doorslaat omdat jij mijn coach bent en heb ik een kat, maar die heb ik gekregen in ruil voor mijn hond waarmee ik niet kon opschieten." vertelde ik, waarna ik even stopte om op adem te komen. "Eigenlijk is mijn familie verder heel normaal... Ik bespeel de viool en ik kan een heel klein beetje omgaan met de gitaar en ik heb een hekel aan aanstellerij." eindigde ik om vervolgens te glimlachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ga slapen... -_- Ben morgen van zeven tot twaalf weg om stage te lopen en ik wil geen zombie zijn tussen de gasten daar. (': )


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Ben je pas zeventien?' Bijna met een open mond keek ik haar aan. 'Je ziet er veel ouder uit.' Dan had ik inderdaad gelijk, we scheelde maar vier jaar en dat viel wel mee. 'Hoe oud is je zusje?' Grinnikte ik. 'Oeh, je hebt een kat? Wat leuk, heb je een foto? En hoe heet hij/zij?' Ik wilden haast op het puntje van mijn stoel gaan zitten maar dat vond ik nog een beetje overdreven. 'Viool?' Ik trok een wenkbrauw op. 'Is dat moeilijk?' Het leek me meer iets saais, maar als je al die mensen op tv zag, poe poe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Hij wist dat ik loog, maar hoe wist hij dat. Oke tuurlijk was er wat. Ik had gehuilt, maar ik ging het hem niet zeggen. Hij vroeg me of ik een instrument speelde. Ik knikte gauw. 'Ja ik speel Piano en ik kan een beetje gitaar. Verder bespeel ik mijn stem.' Zeg ik zacht met een licht blosje. Ik wou niet opscheppen. Eigenlijk haatte ik opscheppen. Ik kijk hem aan, maar hij was alleen. Ik trok mijn benen op en steun erop met mijn hoofd als hij me wou troosten kon dat niet. Niemand kon me troosten behalve ikzelf, want de enige persoon die ik vertrouwde was dan ook mezelf.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 9:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne

    Ik moest lachen. 'Nee, inderdaad. De enige die ik ken is Drops of Jupiter, als ik eerlijk moet zijn' grinnikte ik. 'Maar het is jou keuze' glimlachte ik. Zelf ging ik op een stoel zitten en gebaarde dat hij mag zitten waar ie wilde. 'Ik ben niet zo van Punk, nee. Rock kan er bij mij nog wel mee door' grijnsde ik. Mijn muzieksmaak was pop, en dat zal zo blijven. Ik vond het werkelijk geweldig dat ik nu Nathaniel moest coachen, weer eens wat anders dan standaard dezelfde liedjes. Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wat zijn muzieksmaak is. Wat voor liedjes het zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall james Horan
    Ik loop terug. "Horan in tha house!" Lach ik waarna ik naast haar ga zitten. "Laat me raden." Ik denk even na. "Je word gepest?" Gok ik. "Als dat zo is... Ik ben ook gepest. Het is pijnlijk, ik weet het. Je krijgt problemen met ze, ze slaan je en... En... Laat maar." Ik kan haar niets vertellen als ze mij toch niet vertrouwd. "Snij je jezelf?" Ik pak haar arm. "Mag ik?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte zachtjes. "Ik hoop maar dat je dat positief bedoelde..." zei ik, waarna ik hem glimlachend aankeek. "Ze is twaalf." En niet verwacht, maar dat zou ik maar achterwege laten... Dat ging hem op dit moment vrij weinig aan. Toen we over mijn kat begonnen moest ik automatisch al iets breder glimlachen, aangezien dat beestje echt alles voor me was. "Hij heet Tails... Ik heb echt geen idee hoe ik op die naam ben gekomen. Op mijn mobiel zal wel ergens een foto staan." praatte ik verder, waarna ik in mijn broekzak voor mijn telefoon zocht en die uiteindelijk tevoorschijn haalde. Ik zocht even voor de foto en gaf de telefoon toen aan Harry.
    Ik grinnikte om zijn woorden en schudde mijn hoofd uiteindelijk. "Hm, het is niet heel moeilijk als je het eenmaal kunt, maar ik heb wel makkelijk praten op die manier." zei ik, waarna ik hem vragend aankeek. "Dingen die ik over jou moet weten?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte. 'Ja, positief. Ik had je ouder geschat dan zeventien, misschien nog wel iets ouder als mij. Je ziet er vrij volwassen uit voor je leeftijd...' Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar het biertje en moest me een beetje inhouden om het niet in een keer naar binnen te kloeken, een biertje was te weinig geweest om wakker te blijven. 'Twaalf pas?' Ik fronste mijn wenkbrauwen. Maar verder erop doorgaan deed ik niet aangezien ze over haar kat begon. Ik glimlachte toen ze een foto liet zien. 'Wat een schatje! Heb je hij of zij allang?' Ik gaf haar de telefoon terug en schudde even mijn hoofd. 'Vraag maar raak. Ik beantwoord alles wat je wilt weten.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders op. Ik zag er gewoon graag volwassen uit, maar af en te gedroeg ik me net als een of ander klein kind... Ik zie namelijk niet veel zeventienjarigen in een speeltuintje schommelen. Maar goed, dat was mijn leven. Verder was ik heel volwassen hoor...
    "Ja, twaalf." mompelde ik. "Hou het er maar op dat ze... een verrassing was." Gelukkig ging Harry al door op de kat en ik knikte tevreden. Tails was gewoon een schatje, maar ik hoorde het liever van anderen als dat ik het zelf zei. Over mijn kat kon ik nog opscheppen wat trouwens heel raar overkwam.
    "Nog maar een jaar." antwoordde ik, waarna ik me ontspannen achterover liet leunen en hem even aankeek. "Alles?" vroeg ik grijnzend. "Wat is je slechtste eigenschap? En waarom zit je in een dipje?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grinnikte even en keek haar aan. 'Dat kan gebeuren, ja... Lijkt me alleen lastig, dat je op een moment erachter komt dat je zwanger bent en je eigelijk helemaal geen kind meer wilt...' Ik knikte even waarna ik een hand door mijn krullen haalde. 'Hm, dat valt nog wel mee, dan. Ik had gedacht wat langer omdat ze er al ouder uitziet.' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond waarna ik gaapte om vervolgens mijn hoofd te schudden. 'Sorry,' mompelde ik. 'Ja, echt alles.' Grijnsde ik terug. 'Hm, dat is een goede. Laten we het erop houden dat ik... altijd een ochtendhumeur heb?' Zelfs die eerste vraag wist ik al niet eens. 'Te laat gaan slapen en te vroeg weer op te moeten staan.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik glimlachte even zwakjes, maar liet het hele zusjes-gedoe maar varen. Het lag mij niet pijnlijk, maar ik vond het een beetje moeilijk om er zomaar met een vreemde over te gaan praten. Ja, Harry was in principe een vreemde voor mij... Ik kende hem nog niet eens zo lang.
    "Het is een hij, en ik heb hem geruild voor de hond, weet je nog?" zei ik grinnikend, waarna ik hem hoofdschuddend aankeek en klakte met mijn tong. "Je hoeft geen sorry te zeggen..." zei ik met een kinderachtig stemmetje, waarna ik luisterde naar zijn woorden en eventjes lachte. "Dan kunnen we gezellig samen chagrijnig zijn, want morgens krijgt niemand me mijn bed uit. En als ik eenmaal een uur wakker ben dan reageer ik weer lief." antwoordde ik tevreden. "En misschien moet je dan eens wat eerder in je bedje kruipen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Volgens mij wilden ze niet doorgaan over haar zusje dus hield ik er ook over op, als ze er iets over wilden vertellen dat kwam ze er uit haar zelf wel mee. Ik fronste wenkbrauwen en een lach verliet mijn mond. 'Nee, dat weet ik niet. Heb je dat echt gedaan?' Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Dan hou ik er vanaf nu mee op, goed?' Grinnikte ik zachtjes. 'Eindelijk iemand gevonden die dat ook heeft, Louis is altijd vrolijk... En dan raak ik er 's ochtends ook nog wel eens geirriteerd van omdat ik dat dan niet ben.' Meestal liet Louis me ook wel met rust dan, maar niet altijd. 'Ja, maar dat gaat niet altijd... Ik heb het gewoon heel druk. Kan ik er wat aan doen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you