• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Nee, Niall. Ga toch wat eten!' riep ik, wetend dat het Niall was. Het was gewoon voorspelbaar, binnen vijf minuten verveelde Niall zich altijd al. Ik deed de deur open en zag Niall voor me staan. 'Ik dacht het al' mompelde ik en ik duwde Niall naar zijn oefenruimte. 'Hier. Heb geduld. Blijf wachten. Wees braaf' wees ik hem toe en ik liep direct weer terug naar mijn oefenruimte. Nog een keer begon ik alles door te nemen. Oké, ik was klaar. Het was geweldig toen ik hoorde dat we jury mochten zijn, ik was gelijk al enthousiast erover. Maar toch zou het moeilijk worden. Er zouden vast ruzie's komen tussen mij en de anderen, dat wilde ik niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Zodra ik weer in mijn eigen ruimte ben loop ik terug. "Ik ga naar Nando's bel even als dat meisje er is, oké?" Ik huppel naar buiten. On My Way To Nando's! Ik loop naar binnen en voor ik iets hoef te zeggen, krijg ik mijn eten. Ik eet me helemaal vol, grapje! Ik zit nooit vol! Ik bestel nog meer om mee te nemen. Als ik betaald heb loop ik terug en zet alles neer. Zo kan ik straks ook nog eten! Ik huppel rondjes waarna ik me herriner dat Louis mijn stuiterbal heeft. Ik ren zomaar zijn kamer in en pak mijn stuiterbal. "Bedankt!" Ik ren terug en speel er vrolijk mee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathaniel Ivar Smith
    Een beetje om mij heen kijkend liep ik door het gebouw. Ik was misschien een beetje snel afgeleid, iets waardoor ik ook twee keer een verkeerde gang was ingelopen. Ik zong zachtjes mee met mijn muziek en deed mijn vest even goed. Mijn gitaar hing zoals altijd op mijn rug en de glimlach op mijn gezicht kwam er de komende tijd niet meer af. Ik was zo blij dat ik door was gegaan, dat ik nu met een coach mocht gaan werken. Liam, van one direction. Mijn zusjes was echt een die-hard fan, maar ikzelf niet echt. Het was niet mijn muziek smaak. Ik pakte mijn mobiel even uit mijn zak om een ander liedje op te zetten en liep vrolijk verder. Ik kwam eindleijk bij eendeur met daarop een mooi bordje met 'Liam J. Payne.' erop geschreven. Met een kleine glimlach en een nerveusw gevoel klopte ik aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam James Payne

    Ik deed de deur open en glimlachte. De jongen was ongeveer net zo oud als ik, Nathaniel was zijn naam. Ik had alles doorgekregen. 'Hallo! Kom binnen, kom binnen. Ik ben Liam' zei ik toen ik mijn hand uitstak. Nathaniel had een gitaar op zijn rug en dat maakte indruk op me. Zelf was ik niet zo heel fantastisch in gitaar spelen, piano kon ik beter. Nathaniel zag er goed uit, en ik was benieuwd om hem te horen zingen. Ik was echt zenuwachtig. Wat als ik nou een slechte coach was?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Ivar Smith
    Het duurde niet al te lang voordat de deur open werd gedaan. Liam verscheen in de deur opening en stak zijn hand uit. "Hallo! Kom binnen, kom binnen. Ik ben Liam." Zei hij. Ik lachte vrolijk en gaf hem een hand. Hij leek mij niet zo heel veel ouder dan mij, maar dat was denk ik ook wel ergens goed. "Nathe, maar dat wist je al." Zei ik en haald mijn gitaar van mijn rug. Dat ding ging mee naar de meeste plekken, vooral omdat ik het liefste zong met begeleiding en dus altijd iets bij mij moest hebben voor de begeleiding en een keyboard op je rug was geen geweldig idee, laat staan een vleugel. "Oke, imh.. een liedje uitzoeken. Jij bent de coach dus jij zal het vast wel weten." Zei ik, en draaide me om zodat ik Liam aan kon kijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam James Payne

    Ik lachte even kort om Nathaniel en glimlachte weer vriendelijk. 'Ik heb het zo bedacht, omdat we net begonnen zijn mag je zelf een liedje kiezen. Het maakt niet uit welke, als je, je er maar goed bij voelt' knikte ik en ik gebaarde naar de ruimte waar instrumenten stonden. 'Het maakt helemaal niks uit of het nou een pop of rock liedje is' zei ik erbij. 'De eerste paar dagen gaan we oefenen. We hebben dus nog best lang' grinnikte ik. 'Dus, welk liedje wil je?' vroeg ik hem, na mijn hele uitleg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zit 't Glazen huis te kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ook! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even laptop verplaatsen en dan verder op mobiel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik wilde kijken, maar mijn tv doet het niet :'(]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [sorry, ik schreef per ongeluk victoria, zo dom ben ik. Maar het is dus victoire ^^)
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik schrok op toen er iemand naar me toe kwam lopen "Het is Louis maar, hij vindt het vast niet erg" grijnsde Niall, die opeens tegenover me stond. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodat ik niet stiekem een gilletje zou laten ontsnappen, wat meestal gebeurde als ik schrok. Ik glimlachte en knikte, ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Toen hij weer weg liep hoorde ik iets vallen, en niet veel later een gil mijn ogen gingen wat verder open, zoals altijd als ik nieuwsgierig was. Louis deed open en ik glimlachte. "Hiiii" zei ik vrolijk. "Victoire, maar dat wordt wel vaker door elkaar gehaald." Ik lachte en keek rond, het kan altijd erger dacht ik met een klein grijnsje. En Louis leek even hyper en vrolijk zoals ik ook altijd was, en dat kwam goed uit ook, anders had hij het waarschijnlijk niet vol gehouden met mij. Ik keek nog heel even rond, en ging vervolgens zitten, en keek vrolijk terug. Dit was helemaal niet zo eng, en ik flipte niet. Het ging goed, Tot nu toe


    And right from that moment, you took my breath away.

    Amy Regina Wells.
    De duren naar het balkon duwde ik open, zodat ik uit keek op de jonge man. Hij zat op de vensterbank met een peuk in zijn mond. Ik klopte op de deur en hij keek op. Nerveus glimlachte ik en ging op een van de stoeltjes zitten op het balkon. 'Mij naam is Amy.'


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schok op toen er op de deur geklopt werd en zag een meisje staan. "Mijn naam is Amy." Zei ze terwijl ze op een van de stoeltjes ging zitten. Meteen trapte ik mijn sigaret uit. "En ik ben degene aan wie je de komende weken vast zit, namelijk Zayn." Lachte ik meteen. Ze zag er redelijk nerveus uit dus ging ik tegenover haar zitten. "Heb je er een beetje zin in?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    Yasmin Christina Golding.

    Mijn vingers gleden over de muur heen terwijl ik op de deuren zocht naar de naam van mijn coach, Harry Styles. Ik was nooit een echte fan zijn boyband geweest, maar hun muziek was verrassend goed. Toen ik uiteindelijk zijn naam afgeplakt op de deur zag staan wist ik dat dit zijn kamer was en ik klopte aan. Ik was niet zo van het afwachten en ik wilde op tijd een nummer gekozen hebben om te oefenen. Niet dat we weinig tijd hadden, maar een week was ook niet heel lang... Ik wiebelde wat heen en weer terwijl ik aan mijn vestje plukte uit ongeduld.


    (Dan hoef je niet terug te zoeken. ^^)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 21:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.