• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ohh, wie is er jarig dan? Fijne verjaardag natuurlijk (yeah) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik, vanaf 12 uur :W]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Yay, dat word een dubbele party! ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Gefeliciteerd!]

    [Haha dankje. Trouwens, dit rpg verdient ook felicitaties, het loopt al meer dan een jaar. Daar kwamen Evelien en ik vorige week achter :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Haha dankje. Trouwens, dit rpg verdient ook felicitaties, het loopt al meer dan een jaar. Daar kwamen Evelien en ik vorige week achter :3]

    (Ja, daar kwam ik laatst ook achter haha! Congrats Eliseee, ookal ben je nog niet helemaal jarig!)

    Faye
    Wanneer ik merk dat hij me achterover begint te duwen, laat ik mijn hoofd op het zachte kussen vallen. Zijn lippen voel ik op de mijne en streel met mijn tong langs zijn lippen waarna ik er zachtjes in bijt en mijn handen door zijn haren laat gaan.
    "Ik hou van je, Faye." Een rilling loopt over mijn ruggegraat heen. Zijn lippen drukt hij weer op die van mij en vol passie beantwoord ik zijn kus. Mijn hand laat ik over zijn borstkas heenglijden.
    "Ik ook van jou, Bambi." grinnik ik plagend en por hem zachtjes in zijn buik, streel met mijn vingers lachend over zijn onderbuik heen, een grote glimlach die op mijn gezicht staat.
    "Net zoals dat kleine meisjeshertje in de Disneyfilm van Bambi houdt." plaag ik hem en herinner me de film vaagjes. Ooit gekeken bij een vriendinnetje thuis toen ik nog klein was.
    "Nee, maar echt." zeg ik dan serieus en druk mijn lippen kort op zijn neus. "Ik hou met heel mijn hart van je." Dit keer een passionele kus op zijn lippen en pak zijn hand beet, leg deze op de plek van mijn hart neer waar hij hard op en neer bonst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wil- Mmmh. Wil je slagroom, prinsesje?"
    Grinnikend knik ik en kijk toe hoe hij 'per ongeluk' slagroom op mijn borsten spuit.
    "Oops, mijn vinger schoot uit. Ik maak het wel even schoon."
    Ik bijt op mijn lip wanneer hij de slagroom van mijn borsten likt en voel de opwinding in mijn lichaam weer toenemen.
    "Zoet voor mijn zoetje."
    Lachend leg ik mijn armen om zijn hals en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. De smaak van zijn lippen proeft nog lekkerder met de nasmaak van de slagroom.
    "Eigenlijk wilde ik ook wel wat slagroom," zeg ik giechelend.
    Ik neem de spuitbus van hem over en teken een gezichtje op zijn onderbuik.
    "Kijk, een heel kunstwerk," zeg ik met een korte grinnik.
    Lachend plaats ik mijn lippen op de zijne, en baan me kussend een weg naar de slagroom op zijn buik. Teder en zachtjes lik ik die weg terwijl ik steeds meer naar zijn onderbuik dwaal, en dichter bij zijn middel kom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik ook van jou, Bambi."
    Ik trek een kleine pruillip wanneer ze me weer Bambi noemt. Dat vindt Rey niet zo leuk.
    "Net zoals dat kleine meisjeshertje in de Disneyfilm van Bambi houdt."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Nee, maar echt. Ik hou met heel mijn hart van je."
    Liefdevol beantwoord ik haar vurige kus en grinnik tegen haar lippen aan wanneer ze mijn hand op haar borst legt. Zachtjes masseer ik die, en bijt even plagerig op haar lip.
    "Dan is het goed. Zolang je me maar geen Bambi meer noemt." mompel ik tegen haar lippen aan.
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan en druk mijn lippen weer liefdevol op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha wat leuk vroeger werd ik bambi genoemd omdat ze vonden dat ik bambi ogen had :') ]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:29 ]

    Faye
    Een grijns siert mijn lippen, want één ding weet ik dondersgoed. Rey houdt absoluut niet van mijn koosnaampje die ik al vanaf dag één aan hem gegeven heb en zo ongeveer heel de groep al rond is gegaan en nu alleen niet ik, maar ook Cam en Fedea hem wel eens zo voor de grap noemen. Ik kan er gewoon niets aan doen, precies omdat ik weet hoe zijn reactie elke keer weer is en ik er elke keer weer om kan lachen. Vandaar dat ik ook lachend naar hem kijk als hij een pruillipje optrekt en hef mijn schouders op.
    Een kreun verlaat mijn lippen, die gesmoord wordt doordat zijn lippen op de mijne liggen, sluit mijn ogen van genot waarna ik ze kort daarna alweer open.
    "Dan is het goed. Zolang je me maar geen Bambi meer noemt." mompelt hij zachtjes tegen mijn lippen aan. Ergens wil ik de belofte zo graag maken, maar ik weet dat ik dit niet kan, dat ik dat nooit meer zal kunnen. Eerst zal ik iets nieuws moeten verzinnen en met de originaliteit dat ik bezit, zal dat nog wel heel wat jaren kunnen gaan duren. Tientallen misschien wel, totdat ik iets verzonnen heb dat dezelfde reactie op Rey zijn gezicht geeft als Bambi nu doet.
    "Dat kan ik je nooit beloven," grinnik ik dan terug en trek hetzelfde pruillipje waarna ik begin te lachen en zijn kus beantwoord, behendig sla ik mijn benen om zijn middel heen.
    "Helaas pindakaas." vervolg ik lachend mijn woorden, "dan zal ik eerst wat nieuws moeten verzinnen, dus wie weet, dat als je me helpt met iets leuks dat je dan sneller van 'Bambi' of bent, of je verzint voor mij ook wat." Dat laatste had ik beter niet kunnen zeggen, bedenk ik dan en bijt aarzelend op mijn lip in de hoop dat ik iets te snel heb gepraat waardoor het een onverstaanbare massa is geworden, maar dat is iets waar ik alleen op hoop en dus waarschijnlijk nooit waar zal zijn.
    "Kies jij dus maar," zeg ik daarom grijnzend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat kan ik je nooit beloven. Helaas pindakaas. Dan zal ik eerst wat nieuws moeten verzinnen, dus wie weet, dat als je me helpt met iets leuks dat je dan sneller van 'Bambi' of bent, of je verzint voor mij ook wat. Kies jij dus maar."
    Grijnzend kijk ik haar aan en laat mijn hand gewoon op haar borst liggen, zonder verder te masseren. Ik druk een kort kusje op haar lippen.
    "Wil je nu echt over koosnaampjes praten?" vraag ik lachend.
    "Want ik had wel iets anders in gedachten om deze namiddag te vullen."
    En eigenlijk is dat ook waar. Ik laat mijn andere hand over haar lichaam glijden terwijl mijn ene hand haar borst weer masseert en ik druk kleine kusjes op haar lippen. Als mijn lichaam het zou toelaten, had ik bijna continu seks met haar, maar uiteraard is dat een beetje te gek. Ik hou gewoon van het gevoel dat we samen zijn, aan elkaar denken, en niets ter wereld dat dat vredevolle moment kan verstoren of ons wat kan maken. Ik hou van haar, en zij van mij, en op dat moment is dat het enige dat telt voor ons.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wil je nu echt over koosnaampjes praten?" Ik grinnik. Tja, hij begon er zelf over te zeuren. Dan kan ik er toch niets aan doen? Ik weet natuurlijk wel dat ik als persoon zijnde soms nog wel eens erg doordraaf over onderwerpen, maar dat weet Rey zelf heel goed.
    "Jij begon er anders zelf over hoor," antwoord ik hem een tikkeltje stug terug en beantwoord zijn kus. Vragend kijk ik hem aan, naar wat hij nu te zeggen heeft en bijt op mijn onderlip.
    "Want ik had wel iets anders in gedachten om deze namiddag te vullen." Een grijns siert mijn lippen, want hoewel ik stiekem toch wel graag de omgeving had willen verkennen, vind ik het ook best dat we de omgeving van onze kamer en dan voornamelijk ons bed eens even goed controleren.
    Een kreun glijdt erover mijn lippen wanneer hij mijn borst weer begint te masseren en zijn andere hand over mijn lichaam glijdt.
    "Nog één keer om af te leren dan?" grinnik ik, hoewel het volgens mij niet echt lijkt alsof ik het meen. Ik zou graag nog even doorgaan namelijk, van mij part nog heel de middag én avond, maar ik weet dat ander sociaal contact ons ook goed zal doen en eten, beetje zwemmen, iets van Jamaica zien misschien zelfs wel.
    Ik laat mijn handen zelf ook over zijn lichaam glijden en kijk nog kort de kamer rond voordat ik mijn lippen weer op die van Rey druk en zachtjes in zijn onderlip bijt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nog één keer om af te leren dan?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Een keertje maar?" vraag ik plagerig.
    Waarschijnlijk ben ik na twee keer pompaf, maar zoals ik daarnet al zei, ik zou uren met haar kunnen doorbrengen. Het gevoel van haar zo dicht bij me te hebben is hemels. Ik vlei me naast haar neer en druk liefdevol mijn lippen op de hare terwijl mijn handen op haar heupen rusten.
    "Ik hou van je, mijn lieve feetje," zeg ik zachtjes.
    Grinnikend kijk ik haar aan en trek haar zo dicht mogelijk bij me. Ik kan haar maar niet genoeg zeggen wat ik voor haar voel. Mijn vingers strelen door haar haren en mijn blik boort zich in de hare. Ik buig me zachtjes voorover om kleine kusjes op haar lippen te plaatsen. Ik dwaal af en toe af naar haar wang, kin, hals en schouders, maar ik keer steeds weer terug naar haar zachte lippen.
    "Je bent zo mooi," fluister ik tegen haar huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een keertje maar?" vraagt hij grinnikend waarop ik mijn schouders ophaal. Eigenlijk maakt het me vrij weinig uit of we hier nog de hele middag liggen. Vrij weinig tijdsbesef heb ik dan ook en werkelijk geen flauw idee hoe laat het zal kunnen zijn.
    "Ja, dan vanavond weer of zo." geef ik hem dan toch een degelijk antwoord terug, "wel wat tijd ertussen." Ik weet niet of die tijd ertussen er nog van gaat komen en menen doe ik het eigenlijk ook helemaal niet. Een kleine grijns op mijn gezicht onderdruk ik en beantwoord zijn kus dan ook met een lach, voel zijn handen op mijn heupen rusten en plaats mijn armen rondom zijn nek.
    "Ik hou van je, mijn lieve feetje." zegt hij zachtjes. Nogal verbaasd kijk ik hem aan, wetend dat ik nooit, maar dan ook nooit vertelt heb dat dit de bijnaam is die mijn ouders gebruikten toen ik klein was. Laat staan dat ik überhaupt veel over mijn familie praat. Toch zeg ik er niets over, wetend dat het puur toeval is en de naam 'Faye' als snel daarmee gelinkt wordt, plus, ik heb er eigenlijk zelf om gevraagd net.
    Zijn lippen voel ik werkelijk overal, maar mijn ogen wenden zich geen seconde af van de zijne en kijk hem verliefd aan.
    "Je bent zo mooi," fluistert hij dan, voel zijn lippen op mijn huid branden. Ik voel mijn wangen lichtjes blozen, niet wetend wat te zeggen op deze woorden. Vandaar dat ik mijn lippen als antwoord op de zijne druk, vol passie en laat mijn handen naar zijn onderrug glijden.
    Mijn kruis laat ik over de zijne schuren en een vrijwel kort daarna verlaat een kreun mijn lippen. Met een glimlach druk ik mijn lippen in zijn hals en begin er zachtjes kusjes in te drukken terwijl mijn handen naar zijn onderbuik glijden en ik hem begin af te trekken.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 16:41 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Eigenlijk wilde ik ook wel wat slagroom," giechelt Fedea.
    Ik kijk grijzend toe hoe ze op verschillende plaatsen op mijn buik wat slagroom spuit en kom dan tot de conclusie dat ze een gezichtje gemaakt heeft. Ik trek een wenkbrauw op en schiet in de lach.
    "Kijk, een heel kunstwerk."
    Ik wil haar net terug kussen wanneer ik haar plots kwijt ben. Als ik wat naar beneden kijk heb ik haar snel gevonden. Ietwat opgewonden kijk ik hoe ze zich een weg naar beneden kust om onderweg de slagroom op te likken. Voor ze echter bij mijn onderbuik kan komen, leg ik mijn wijsvinger onder haar kin en haal mijn hand -en dus ook haar gezicht- voorzichtig weer naar me toe. Met mijn vrije hand neem ik de spuitbus slagroom, in de hoop dat Fedea het niet gezien heeft. Net voor ik mijn lippen op de hare kan drukken, breng ik de spuitbus tussen ons in en bedek haar lippen met een flinke laag slagroom.
    Met een brede grijns kijk ik haar aan om haar in de volgende seconde te kussen en zo mijn deel van de slagroom op te eisen. Ik kan het niet laten even in de lach te schieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.