• VOORLOPIG GEEN ROLLEN MEER BESCHIKBAAR. ZE KOMEN SNEL WEER..
    De story is momenteel dus aan de gang, mocht je hem willen volgen / lezen Klik hier.


    Kinderen en jongvolwassenen. van baby tot 18, geen ouders, ieder hun eigen verhaal, ieder zijn eigen persoonlijkheid
    alleen maar tóch samen,
    in één weeshuis.

    Het weeshuis; de plaats waar kinderen zonder ouders toch een familie hebben.




    Ik heb verschillende personages nodig. Alle leeftijdscategorieën, tot en met 17 jaar (aangezien ze op 18 het huis verlaten moeten).
    Voel je je geroepen zo'n rol te schrijven? GRIJP DAN JE KANS! Ik zoek er tussen de 5 en de 10 (:

    en natuurlijk wel van ALLE leeftijden he. Ik vind het heeeel leuk ook met kleine kinderen te werken, maar tieners zijn ook dringend nodig!

    In te vullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:
    Foto:


    Rollen die ik ga gebruiken:

    - Evie
    - Tyson
    - Lily
    - Robin
    - Violetta
    - Celeste
    - Vivian
    - Toby
    - Luke
    - Tessa
    - Jason
    - Brandy-Ann
    - Mason
    - Beau
    - Brooke



    Ohja, ik zoek natuurlijk ook nog een cover. Dus mocht je je ook nog eens de juiste persoon vinden die te maken, ga gerust je gang!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:15 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik wil wel meedoen
    Naam karakter: Kate
    Leeftijd: 15
    Hobby: Paardrijden en gitaar spelen
    likes: Is verliefd op een jongen, Twilight, The hunger games
    Dislikes Justin biebe
    Extra: Heeft klein zusje van 7
    Foto: Weet niet hoe ik die toe moet voegen


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik wil ook meedoen (:

    Naam: Evie Lukas
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen lezen & zwemmen
    Likes: Lachen en reizen
    Dislikes: Ruzie en liegen.
    Extra: Vindt het soms wel fijn om even alleen te zijn & heeft humor.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:46 ]


    To love is to destroy.

    Naam: Tyson Andrew McNolan
    Leeftijd: 6, bijna 7
    Hobby's: Dansen en zingen.
    Likes: Tekenen, leren drummen, riddertje spelen en cowboy en indiaantje spelen.
    Dislikes: Opruimen, gaan slapen, vroeg opstaan en school.
    Extra: Hij zit al sinds zijn 2 jaar in het weeshuis, zijn beide ouders stierven in een auto-ongeval terwijl hij op de achterbank zat. Hij heeft ook geen verdere familie waar hij heen kon gaan.
    Foto:




    Naam: Lilly Greyson
    Leeftijd: 3
    Hobby's: Prinsesje spelen, juwelen maken en tekeningen maken voor de andere mensen.
    Likes: Haar grote zus, sprookjes, spelen, dierenmutsen en cadeautjes.
    Dislikes: De rijke familie die haar zus adopteerden, spinnen en de beesten onder haar bed.
    Extra: Lilly heeft een zusje van 6, maar die is reeds geadopteerd door een rijk gezin.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb er nog een meisje bijgezet(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Robin Quarter
    Leeftijd: 10, 16 Januari wordt hij 11.
    Hobby's: Role Playing Games van Harry Potter spelen, dingen in het weeshuis van andere mensen verstoppen.
    Likes: Harry Potter, gelooft dat hij op zijn verjaardag een brief voor Hogwarts krijgt.
    Dislikes: Mensen die hem opdringen zijn groenten op te eten & zijn speelautotjes afpakken.
    Extra: Robin zal op zijn 18e, een sleutel en een adress krijgen van een kluis waar zijn ouders hem een bedrag hebben achtergelaten.
    Foto:


    ' Nyctophilia '

    Naam: Violetta Elizabeth Vartanian
    Leeftijd: 5
    Hobby's: tekenen, buiten spelen
    Likes: zonnig weer, nieuwe dingen ontdekken, goede vriendschappen sluiten
    Dislikes: herrie/rumoer, regen, iets niet mogen/kunnen
    Extra: is met haar geboorte achtergelaten bij het weeshuis doordat haar ouders niet voor haar konden zorgen
    Foto:



    Naam: Luke Alexander Vartanian
    Leeftijd: 17
    Hobby's: muziek luisteren, dansen
    Likes: zijn zusje Violetta, vrolijkheid, feestjes
    Dislikes: stiltes, hatelijke opmerkingen, sombere stemmingen
    Extra: is vijf jaar geleden samen met zijn pasgeboren zusje Violetta uitgehongerd bij het weeshuis achtergelaten
    Foto:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:02 ]


    Naam: Celeste Elizabeth Grande.
    Leeftijd: Zes jaar.
    Hobby's: De hobby's van Celeste zijn spelen met haar pop, Olivia. Slapen en bordspelletjes, ook al begrijpt ze er weinig van. Ze vindt het gewoon geweldig om haar 'poppetje' te bewegen over het bord.
    Likes: -Koude- chocolademelk, koekjes, spelen met andere kinderen in het weeshuis en af en toe een balspel.
    Dislikes: Celeste vindt het niet leuk als iemand haar pop afpakt, vleeswaren en water. De laatste keer dat Celeste had gezwommen was ze bijna verdronken. Het meisje heeft er een trauma aan overgehouden.
    Extra: De ouders van Celeste zijn omgekomen door een brandend huis waar ze met z'n drieën inzaten. Het meisje heeft het overleefd, maar haar ouders overleden in het ziekenhuis. Het enige wat Celeste nog van ze heeft is een ketting met een sterretje, maar ze is te jong om te beseffen dat dit voorwerp nog veel voor haar kan gaan betekenen.
    Foto:



    Ik maak vanavond nog een jongen, denk ik. ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:02 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Vivian Kekuma
    Leeftijd: 16 jaar.
    Hobby's: Vivian is graag in de buitenwereld om mensen kennis te krijgen en gewoonweg eventjes uit het tehuis weg te zijn. Viv is een 'hanger', een loltrapper en dat doet ze graag methaar beste vriend Toby.
    Dislikes: Opscheppers en studieboeken.
    Extra: Vivian studeert achter haar laptop, media vormgeving. Haar laptop heeft ze zelf kunnen betalen door haar vorige baantje, waar ze ontslag heeft genomen vanwege pesterijen onder collega's. Ook, is Vivian half Hawaiiaans, dat is wat haar ouders haar verteld hebben in de énige brief die ze haar ooit geschreven hebben. Dat verklaarde Vivian's bewondering voor de golven in de zee.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:09 ]


    ' Nyctophilia '

    Naam: Toby Rodgers
    Leeftijd: 17 jaar.
    Hobby's: Hij is iemand die graag buiten te vinden is, ook skate hij maar het is niet echt een vaste hobby van hem. Samen met
    Likes: Skating, de lolbroek uithangen met Vivian en
    Dislikes: Meisjes met véél te veel make-up, mensen in het tehuis die hem vertelt dat hij niet tot laat op Vivian's kamer mag blijven hangen om te kletsen.
    Extra: Terwijl hij in het weeshuis woont, werkt hij als bediende in een restaurant op de boulevard / in de stad.
    Foto:


    ' Nyctophilia '

    Hopelijk had je wat aan mijn rollen, want ik vulde ze gemakkelijk in! ;) X


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Hopelijk had je wat aan mijn rollen, want ik vulde ze gemakkelijk in! ;) X


    Zeer zeker! Iedereen heel erg bedankt!


    En nu nog één oudere persoon ^^.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:13 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Naam: Tessa Jackson
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Zingen, tekenen, lezen en paardreiden.
    Likes: dieren, de natuur, kinderen en wandelen.
    Dislikes: arrogante mensen, geweld, alleen zijn.
    Extra: Tessa is een erg lief en verlegen meisje, ze komt soms over als een hippie daarbij is niet zo goed met woorden als dat ze is met het tekenen van wat ze bedoelt.
    Foto:


    (fotolink: http://i46.tinypic.com/33f516f.jpg)

    Naam: Rose Maria Vendervield
    Leeftijd: 13 jaar
    Hobby's: tekenen, lezen, schrijven, zingen & gitaar spelen.
    Likes: Alleen zijn & regen achtige dagen.
    Dislikes: mensen die zich met haar bemoeien of zeggen wat ze moet doen.
    Extra: Rose is naar het weeshuis gebracht door haar Tante.
    Haar moeder was 3 jaar geleden al overleden en haar vader is een paar weken eerder aan zijn eind gekomen. Niet dat Rose dat heel erg vond sinds de dood van haar moeder is der vader veranderd in een monster hij mishandelde Rose en bleef zeggen dat het haar schuld was dat mama was overleden. Rose was er erg slecht aantoe naar al die ervaringen is Rose zich gaan sluiten voor mensen en vertrouwd dus eigelijk niemand meer dat is waarschijnlijk de reden dat ze liever alleen is.

    (

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 22:25 ]

    Naam: Brandy-Ann Jefferson.
    Leeftijd: 11 jaar.
    Hobby's: Verhalen schrijven, acteren, koken.
    Likes: Buiten zijn.
    Dislikes: Ochtenden.
    Extra: Brandy is een verlegen maar lief meisje, waarvan haar vertrouwen moeilijk te winnen is, maar als je het hebt laat ze je niet meer gaan.
    Foto:


    4:21 ''We'll be alright''

    Naam: Mason Nicolas Parker
    Leeftijd: 14, jarig op 16 december
    Hobby's: Gamen, actiefiguren tekenen en grappen uithalen.
    Likes: Eten, videospelletjes, actiefiguren en superhelden.
    Dislikes: Meisjes, kleine kinderen en groenten, met name spruitjes en kool.
    Extra: Masons ouders stierven toen hij 7 was in een auto ongeluk. Geen enkel ander familielid wilde hem.
    Foto:


    kindness is never a burden.