• echt iedere keer als ik lotr 2 kijk moet ik huilen omn het moment wanneer haldir dood gaat en dan vraga ik me af waarom moest hij dood gaan en niet een andeere elf.

    om welke film moeten jullie meetsal huilen ??

    Ahum. Duizend keer per LotR film en basically elke andere film die maar remotely zielig is.


    Caution first, always.

    Nog nooit LotR gezien.

    De laatste keer dat ik het had was vorig jaar toen we met Frans Intouchables keken. Het ging niet zozeer om de film maar meer die laatste scene vond ik zo machtig. Daarbij ging een beste vriendinnetje ook huilen en toen hield ik het ook niet meer droog :'D Het ligt vooral aan zo'n aftiteling met hoe het verder gaat met die mensen. Ik heb het ook veel met Anna Frank films, al ligt het wel aan mijn bui.
    Ik kan ook huilen bij PS I Love You maar alleen bij het boek, de film vond ik niet zo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    achtste groepers huilen niet, er komt een vrouw bij de dokter & my sisters keeper.
    en nog wel bij meer films, weet daar alleen de naam niet meer van..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:42 ]


    To love is to destroy.

    Pocahontas. Always


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij Blue Valentine moest ik echt keihard huilen maar eigenlijk moet ik wel huilen bij elke film.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:48 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    The Lion King, wanneer die papaleeuw dood gaat. Serieus, dan kan ik echt een oceaan vullen met tranen, lol :')
    En voor de rest niet zo erg veel andere films.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aan het einde van ''The perks of being a wallflower'' liep ik bijna vol.
    Echt een aanrader !! ik heb hem wel in het Engels bekeken, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar de film is erg onconservatief, en misschien daarom is er nog geen Nederlandse ondertiteling ingebakken.
    Ook moest ik aan het einde van ''The help'' bijna huilen.
    Ik huil niet echt om films, Het hangt er ook een beetje vanaf welke type genre films je meestal kijkt, en ik kijk meestal het actie/romantische/avontuurlijke/magische genre.
    Ook is het in mijn geval dat de acteurs erg overtuigend moeten spelen, moet ik na een film huilen. De bovenstaande films zijn zo overtuigend, zo echt en realistisch. Daarom is ''The perks of being a wallflower'' ook een niet typsiche Amerikaanse film. (geen over the top acteer prestaties dus).


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    lol ik huil bij bijna elke film die ook maar een beetje zielig is...


    As travars

    Ik huil bij (bijna) elke film.


    Take risks and conquer your fears.

    Hypocrates schreef:
    lol ik huil bij bijna elke film die ook maar een beetje zielig is...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bambi.... Nja, eerste keer niet.. toen had ik niet door wat er gebeurde..

    Ghehe eigenlijk bij alle zielige stukjes met zielige muziek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uchiha schreef:
    Pocahontas. Always

    God, begin er niet over. :') En The Lion King, Forrest Gump, Third Star, Batman Begins, The Dark Knight Rises, Thor... ik moet eigenlijk om iedere film wel huilen, of het nou zo bedoeld is of niet. Ik ben werkelijk een emotioneel wrak op dat gebied.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laatst heb ik Listen To Your Heart gezien en ik was de laatste half uur echt constant aan het huilen. Ik huil bij zowat alles. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Best veel :X

    Titanic, Romeo + Juliet, P.S. I love you, Finding Neverland, The Notebook, Harry Potter 7 wanneer Dobby sterft, The perks of being a wallflower...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Phoe, vrij veel, ik denk dat ik nu dingen ga missen, maar here we go.. Forrest Gump (mijn favoriete film <3), Nowhere Boy, La Vita e Bella, Jakob the Liar, Harry Potter 7 :'), Edward Scissorhands, Titanic, Passion of the Christ & allemaal films die ik nu zo 1 2 3 niet kan benoemen.

    Maar het hardst heb ik gehuild (daarna moest ik gewoon mijn hele make-up opnieuw doen) was bij het einde van de the Walking Dead game. Hulde voor de schrijvers, voiceactors en animators die dat voor elkaar hebben gekregen.


    ars moriendi