• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ avoire: Ik vind het leuk dat je mee doet, maar zou je een wat langere beschrijving kunnen maken?
    Zo weet ik namelijk niet zeker of je wel aan de eisen van het RPG doet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoeveel regels zijn 200 woorden ongeveer? Ik twijfel nog steeds (: en ik heb geen moeite met lange stukken typen, dat gaat wel lukken, maar er zit een verschil tussen 15 regels en 8 regels qua tijd etc. rekening houdende met school :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hoeveel regels zijn 200 woorden ongeveer? Ik twijfel nog steeds (: en ik heb geen moeite met lange stukken typen, dat gaat wel lukken, maar er zit een verschil tussen 15 regels en 8 regels qua tijd etc. rekening houdende met school :')

    Dat zijn ongeveer 8-10 regels.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nvm

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil graag een meisje, maar waarschijnlijk is er weer een overschot aan meisjes, dus zal wel een jongen spelen. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Kampeerder
    M/V: Vrouwelijk
    Volledige naam: Rayne Hazel Crowley
    Leeftijd: 19
    Seksualiteit: biseksueel
    Karakter: Rayne is over het algemeen een spontaan persoon. Ze zegt wat ze denkt, waardoor ze wat brutaal overkomt, zelfs als ze er mensen mee beledigd. Ze vindt dat mensen tegen wat kritiek moeten kunnen, zelf is ze dan ook behoorlijk goed bestand tegen kritiek. Wanneer iemand haar beledigt zal ze kalm blijven, het maakt haar niet veel uit wat mensen van haar denken. Waar ze absoluut niet tegen kan is wanneer iemand, iemand anders beledigt op grond van ras, geslacht of geloof. Als ze dat ziet gebeuren springt ze uit haar vel.
    Rayne zit vaak vol met energie. Ze heeft dan ook moeite met stilzitten. Naast dat ze veel beweegt, praat ze ook veel, van de meest serieuze dingen tot de meest onzinnige dingen. Wanneer Rayne niet aan het praten is, is ze wel aan het zingen, iets wat ze behoorlijk goed kan en waar ze van houdt. Daarnaast vindt Rayne het geweldig om te dansen. Hoewel ze meestal dus barst van de energie, heeft ze echter ook haar moment waarop ze niet vooruit te branden is en je haar echt mee zou moeten slepen.
    Iets wat er nog wel eens voor zorgt dat ze in de problemen komt, is haar roekeloze gedrag. Ze doet voordat ze denkt. Het maakt haar echter niet veel uit als ze in de problemen komt, dat vindt ze eerder amusant. Overigens houdt ze er van een adrenaline te krijgen, een andere reden waarom ze vaak roekeloos is.
    Voor de rest is ze erg kieskeurig, qua wat betreft zo ongeveer alles en is ze niet vies van wat aandacht. Ze krijgt een soort gevoel van voldoening. Ze zal echt niet zelf echt aandacht zoeken, hoewel er wel mensen zijn die denken dat ze doet door haar drukke gedrag.
    Uiterlijk :




    Rayne heeft een lengte van precies 170 centimeter waar ze tevreden mee is, aangezien ze met deze lengte nog prima hakken dragen zonder boven jongens uit te steken en wanneer ze platte schoenen draagt zal ze niet een van de kleinste zijn.
    Haar haar heeft een kleur die tegen zwart aanzit, maar eigenlijk gewoon heel donkerbruin zijn. Haar lokken vallen in natuurlijke pijpenkrullen en komen tot over haar borsten. Ze heeft haar haar meestal loshangen of anders in een knot.
    Rayne heeft dankzij het vele dansen een slank en strak figuur gekregen. Natuurlijk bezit ze ook over wat mooie, vrouwelijke rondingen en ze is sterker dan ze er uitziet.
    Haar ogen hebben een blauw/groene kleur. Het is lastig te zeggen of ze meer groen zijn, of meer blauw. Als je dichtbij genoeg staat zal je kunnen zien dat er een paar goudkleurige vlekjes in de iris zitten. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    Op haar rechteronderarm heeft ze een litteken zitten.
    Rayne heeft meerdere tattoës. Zo heeft op de zijkant van haar linkermiddelvinger de datum '03-05-2099' staan, de datum waarop ze voor het eerst met een meisje zoende. Daarnaast heeft ze achter haar rechteroor een tattoo van een veer.
    Als laatste heeft ze vlak boven haar linkerheup de tekst: Avis volat propriis, staan, wat "Zij vliegt met eigen vleugels" betekent.
    Extra: - Rayne is een vegetariër
    - Ze praat in haar slaap

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mwh. Ik twijfel.


    help

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder.
    M/V: Mannelijk.
    Volledige naam: Jeremiah Franco Boyd.
    Leeftijd: 20-jarig, maar gedraagt zich als een klein kind van 13.
    Seksualiteit: Biseksueel.
    Karakter: Jeremiah heeft een levenslustige, energieke en avontuurlijke karakter, waardoor hij nogal als een kinderachtig klein jochie word gezien en ze nemen hem dan ook meestal niet serieus. Hij is dol op reizen vanwege dat hij altijd wel in is om nieuwe dingen te ontdekken. Hij is erg ambitieus en optimistisch en blijft dit ook, zelfs als het eventjes wat moeilijk word en het lijkt alsof zijn hoop langzaamaan wegvaagt. Hij kan dan ook veel tegenslagen verwerken zonder dat hij er echt door geraakt is.
    Jeremiah is een eerlijke, betrouwbare en gulle, oprechte jongeman. Hij zal hoe dan ook de waarheid moeten zeggen, want hij vind dit beter dan er omheen te liegen. Dan maak je anders nog maar meer problemen en daar is hij niet op uit. Al werkt het niet altijd, want door zijn eerlijkheid krijgt hij ook best veel problemen. Hij is een man van de gerechtigheid en zal dit ook recht willen stellen als hij iets ziet wat, van zijn doen, niet kan.
    Hij staat bekend om het rebelse karakter in hem en zal vechten voor dat doel waar hij in geloofd, maar hij is niet zo'n vechtman. Hij zal niet snel met iemand vechten. Jeremiah is een onafhankelijke jongeman die weet wat hij wilt.
    Jeremiah kan een gevatte gesprekspartner zijn en als hij een opmerking niet snapt dan wilt hij dit weten. Hij heeft een snelle snapper en is vaak origineel, maar zijn negatieve kanten zijn toch echt dat hij ervan houdt om over zichzelf op te scheppen. Hij kan soms echt een arrogante, opschepperige zak zijn en hij heeft de neiging om snel boos te worden – zelfs om de kleinste dingen, die hem niet lukken.
    Uiterlijk:

    Hij heeft donker haar waardoor hij wat gel smeert en zijn haar omhoog steekt. Hij doet veel aan zijn uiterlijk en dan vooral zijn, nu beginnende, wasbordje. Zijn ogen zijn mooi lichtbruin en hij heeft lenzen. Dit lijkt misschien op dat hij een ijdel iemand is, maar hij kan ook gerust opstaan zonder dat hij iets aan zijn uiterlijk doet. Het maakt hem niks uit.
    Extra: Hij heeft een hekel aan verplichtingen en heeft hier dan ook lak aan. Net zoals dat hij moet wachten. Jeremiah wacht niet en hij is zo het type dat hier kwaad om kan worden. En al heeft hij een hekel om gebonden te zijn aan een plek, het moet toch, waar hij verblijft en daar kan hij vaak boos om worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, oke, a little bit scary storyline haha.
    Klinkt interessant, maar ik twijfel nog..


    Aan niets denken is ook denken.

    Hm. Iedereen twijfelt..
    Is het zo erg dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Hm. Iedereen twijfelt..
    Is het zo erg dan?


    Neuhh, ze zijn gewoon te bang een lesbische/homoseksuele/biseksuele persoon te maken (gayhand)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Neuhh, ze zijn gewoon te bang een lesbische/homoseksuele/biseksuele persoon te maken (gayhand)


    Hm. Dat is het bij mij niet ^^ ik zit te twijfelen met tijd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hm. Dat is het bij mij niet ^^ ik zit te twijfelen met tijd ^^


    Ik ook een beetje, en of het niet te heavy voor me is. xd


    help

    Aurorea schreef:
    (...)

    Neuhh, ze zijn gewoon te bang een lesbische/homoseksuele/biseksuele persoon te maken (gayhand)


    Haha, nee hoor.
    En ik twijfel ook met tijd en ik kan niet voor me zien hoe het rpg gaat verlopen als we verder komen (of er dan nog genoeg te schrijven valt)


    Aan niets denken is ook denken.

    Mag ik een jongen reserveren? ik vul hem vanavond in, ga zo weg namelijk.

    Nikki/assasin vraagt of je voor haar een meisje kan reserveren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]