• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [mijn topics]

    (mijn topics)

    [Roken is zo strippenkaart]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson

    Ik glimlach even, 'Dat is mooi, en dat is weer een beetje overdreven hoor' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Maar ik heb wel wat jij net zei alleen dan in de meisjes vorm' zeg ik met een glimlach. Ik voel haar hand onder mijn shirt waardoor ik even grinnik.Ik voel haar in mijn lip bijten en open mijn mond. Onze tongen spelen een spel en ik kan hier eigenlijk echt nooit genoeg van krijgen, ze zoent zo lekker.

    Andrew

    'Oké goed zo' zeg ik met een glimlach en eet rustig veder. 'Je hoeft ook echt niet alles op te eten joh' zeg ik en kijk hem aan. Als hij zegt dat die niet meer kan knik ik even. 'Oké laat de rest dan maar staan, als je niet maar kan moet je het ook niet proberen' zeg ik met een glimlach maar zie dan dat die tranen krijgt. 'Heey, niet huilen' zeg ik zacht en sta op waarna ik naar hem toe loop. Hij veegt een traan ruw weg maar daardoor gaat zijn wang open. Ik pak een servetje wat ik op de tafel had neergelegd en veeg het bloed een beetje weg. Daarna sla ik mijn armen om hem heen en veeg zijn tranen met mijn duim weg. Daarna druk ik een kusje op zijn lippen om hem vervolgens te omhelzen. 'Het maakt echt niet uit joh' zeg ik als hij sorry zegt en aai zachtjes door zijn haar heen. Ik kon der eigenlijk echt niet tegen Danny zo te zien, zo verdrietig daar werd ik zelf eigenlijk ook een beetje verdrietig van. Ik fluister een paar geruststellende woordjes in zijn oor en kijk Danny daarna aan. 'Wat kan ik doen om jou blij te maken?' vraag ik en kijk hem aan. Ik doe er nu alles voor.


    Danny

    Ik laat het begaan, Andrew veegt het bloed weg, zegt dat het niet erg is en dat ik niet moet huilen.
    Ik haal mijn schouders op als hij vraagt wat hij kan doen om mij blij te maken. "Ik weet het niet," zeg ik dan zacht. Mijn stem klinkt schor en ik bijt op mijn lip. "Zullen we zo op bed liggen? Gewoon liggen," vraag ik zacht. "Maar eet eerst je eigen eten maar op," Ik staar voor me uit en geniet, al zie je het niet, van Andrew zijn aanrakingen.
    Kon ik nu maar die zalmfilet opeten, hij is zo lekker. Maar ik weet dat als ik nu nog één hap neem, dat ik alles er weer uit kots. En daar heb ik géén zin in. Misschien wel, maar dat zeg ik Andrew niet. Ik wil nu gewoon even rustig liggen of zitten met Andrew. Gewoon genieten van zijn warmte, want ik heb het echt ijskoud nu. Ik wil mijn vriend dicht bij me hebben, ik wil niet naar huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik laat mijn hand nog even over zijn sixpack glijden en trek dan zijn shirt uit en gooi hem weg. Ik kijk hem speels aan en maak de knoopjes van mijn blousje open en loop naar mijn bed toe en ga erop liggen. Ik wist waarnaar dit toe ging lijden maar dat maakt me helemaal niks uit. Alleen mijn moeder mocht hier echt niet achterkomen, ze wist wel dat ik een vriendje had, maar als ze er ook achter kwam dat ik al seks met hem zou hebben gehad, zou ze me echt vermoorden, maar goed dat ze niet weet met wie ik nog meer allemaal seks heb gehad.

    Maiinnnnn topics


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Noralie Everett
    Hij doet weer die leuke lach en wijst na even naar een iets, mijn blik volgt en ik zie een fiets staan. Dat kan mijn redding zijn, hoewel mijn moeder nu sowieso al boos is. Dus dat wordt weer een klap, misschien twee. Hij pakt dan de bikini en handdoek aan en gooit ze op de stoel naast hem. Ik word blij bij zijn woorden, als hij zegt dat ik de fiets mag gebruiken.
    'Dank je, hoewel ik sowieso een keer mijn fiets nog naar huis moet lopen. Maar het is voor nu inderdaad een redding van een boze moeder.'
    Ik glimlach naar hem en begin dan licht te blozen als hij een kus drukt op mijn wang. Zijn lippen zijn zacht en ik kijk hem even sprakeloos aan. Ik herpak mezelf als hij dan begint met praten en schud even mijn hoofd om mezelf weer bij gedachten te krijgen.
    'Dat geeft niets, en ik eh, ja ik begrijp dat je dat niet bij jongens doet. Dat zou inderdaad vreemd over kunnen komen,' praat ik dan maar. 'Hoewel, als je op jongens zou vallen zou het weer minder raar zijn, of misschien als nog. Niets dat ik iets tegen homo's heb maar-' ik besef me dat ik maar beter kan stoppen met praten. Ik krab even aan mijn hoofd. 'Ik ga maar naar huis, ik wil niet een boze moeder,' zeg ik met een glimlachje. Ik vervloek de blosjes op mijn wangen en pak mijn rugzak op van de grond en gooi die over mijn schouder. 'Dank je voor je hulp. Ik zal je nog wel zien.' Waar weet ik niet, maar ik zal hem weer zien. 'De fiets moet namelijk een keer terugkomen. En ik vond het gezellig.' Ik begin dan maar gewoon met lopen richting de fiets en kijk een paar keer achterom naar hem. Ik stap op de fiets en bel een keer met de fietsbel naar hem. Daarna begin ik maar snel met fietsen, anders dan wordt wat ik allemaal gezegd heb nóg gênanter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew

    Ik knik even na alles wat Danny zegt. Ik ga op mijn stoel zitten en eet snel mijn eten op. Dan kijk ik Danny aan en sta weer op. Ik glimlach even en til hem daarna op, gewoon omdat ik bang ben dat die anders weer gaat inzakken of zo. Ik til hem naar boven naar mijn kamer toe. Zijn voorstel was eigenlijk best wel goed, daar had ik ook wel zin in. Gewoon even lekker met ze twee liggen. Ik druk een kusje op Danny zijn lippen en daarna kom ik alweer in mijn kamer. Ik trap de deur zachtjes met mijn voet achter me dicht. Ik loop naar het bed waar ik Danny op leg en er zelf naast ga liggen. Ik sla mijn arm om hem heen en glimlach even. Ik trek hem automatisch wat dichter tegen me aan en druk een kusje op zijn lippen. 'Ik hou van je' zeg ik zacht met een glimlach.

    Jayson

    Ik kijk haar aan als ze me shirt uitrekt en zelf haar knoopjes losmaakt en daarna op het bed gaat liggen.Ze wou dus sex maar eigenlijk had ik daar op dit moment niet zoveel behoefde aan als ik eerlijk ben. Ik schud even mijn hoofd en loop naar mijn shirt. Ik trek hem weer aan en kijk naar Jasmine. 'Een andere keer misschien' zeg ik en ga naast haar op het bed zitten. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk Jasmine aan.

    jasmine eberson

    'wauw een jongen die me afwijst voor de seks dat is wel heel zeldzaam hoor' lach ik. 'Nee grapje schat, dat maakt mij helemaal niks uit' ik doe de knoopjes van mijn blousje dicht, en kruip daarna tegeb jayson aan. 'het gaat mij echt niet alleen op de seks hoor, dus als jij niet wilt maakt dat mij echt helemaal niks uit, ik ga dasrdoor echt niet minder van je houden ofzo, ik vind het juist wel schattig, ja jij bent echt harstikke lief en schattig' glimlach ik

    Hayden Noralie Everett
    Ik fiets op een razend snel tempo richting huis om te voorkomen dat mijn moeder razend zal zijn. Ik kom hijgend aan, ben onderweg bijna aangereden, en mijn knie doet pijn van de inspanning. De fiets van Alejandro zet ik op slot en ik pak mijn huissleutels uit mijn tas. Ik loop met de sleutels naar de voordeur om die open te doen daarmee maar dat is niet meer nodig aangezien hij al open gedaan wordt door mijn moeder. Ze heeft een kille blik. 'Naar binnen jij,' zegt ze dan. Haar blik glijdt over mijn lichaam en valt dan op mijn knie. Ze ziet de wond en zo mogelijk wordt haar blik nog killer. Ik laat mijn hoofd een beetje hangen en loop langs haar heen naar binnen. Mijn rugzak zet ik naast de kapstok neer en ik voel de aanwezigheid van mijn moeder achter me. Ik slik een keer en loop door naar de woonkamer. De sluit de voordeur met een klap en komt naar de woonkamer gelopen. 'Hoe komt die wond op je knie en waarom ben je niet op je eigen fiets thuisgekomen?' Vraagt ze dan. 'I-ik ben gevallen toen ik met de fiets aan de hand naar huis liep, mijn band is lek.' Ze knikt een keer. 'Aha, en hoe is je wond verzorgt?' Ik sla mijn ogen neer, 'een jongen heeft die verzorgd bij hem thuis aangezien hij me zag vallen. Hij bracht me naar zijn huis op zijn skateboard.' Bij mijn moeder kan je beter niets achterlaten. Ze zal er toch wel achter komen. 'Een skateboard?' Vraagt ze dan, klinkt daar walging? 'Een skater? Dat is niet goed volk Hayden, ik wil niet dat je nog met hem om gaat.' - 'Maar mam-' - 'Nee geen gemaar. Dat doe je niet.' Ik zwijg heel even, maar zeg dan, 'Ik ga sowieso terug naar hem om die fiets terug te brengen.' Mijn moeder zet dan een stap naar voren en geeft me een stomp in mijn buik. Ik klap dubbel en hap naar adem, terwijl mijn armen zich gelijk om mijn buik slaan. Er verschijnen tranen in mijn ogen. Ik voel dan een hand over mijn haar strijken en kijk op terwijl ik langzaam weer rechtsta, met pijn. 'Het is al goed liefje,' zegt mijn moeder. 'Plak een pleister over die wond en ga niet meer met die jongen om. Het is beter zo, je zal er beter van worden.' Ik slik weer en loop dan snel de kamer uit en terwijl ik de trap op storm naar de badkamer stromen de tranen over mijn wangen, ze heeft het weer gedaan en ik liet het weer gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Danny

    Andrew tilt me naar boven en legt mij op bed waarna hij er naast komt liggen. Hij drukt een kusje op mijn lippen.
    "Ik hou van je," zegt hij en glimlacht. Ik glimlach terug en geniet van zijn warmte, ik lig aardig te rillen. Ik pak de deken en trek die over ons heen.
    "Ik- Ik ook van jou," zeg ik zachtjes en nestel me tegen Andrew aan.
    "Is het zo koud of ligt het aan mij?" vraag ik als ik en rilling over mijn lichaam krijg. Ik leg mijn hoofd tegen Andrew zijn borstkas aan en ril weer even. Het is nog net dat ik niet klappertand. Andrew is wel warm, maar mijn lichaam neemt het niet op. Wat erg kut is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als Danny erachter komt dat Hayden geslagen word dan kan hij echt boos worden haha al kent hij haar niet goed. ^^ Danny háát mishandelingen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mengelmoes schreef:
    [Roken is zo strippenkaart]


    [Roken is zo blauwe mascara.

    Gheheh. Ik zag die reclames bij de bios :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.